Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i at ICC er en utrolig vellagd instance. På grunn av begrensningene bestemte vi oss for å la være å lese om bossene, i håp om at kanskje det skulle gi litt mer glede. Det gjorde jo det også da, i en liten grad. Men det tok oss 1.5 time der vi stort sett bare tulla hele raidet, samt bruke en halvtime på å hoppe oppå de derre luftbalongene på skipet :p

 

Ellers er alt av lyd solid og instances ser veldig bra ut. Samme gjelder også 5 man instancene. Synd at det bare er 30 min raiding i ICC i 4 uker til.

Lenke til kommentar

Første cross realm PuG normal halls of reflection. Store problemer fordi mage og shaman DPSerne overaggroet konstant, samt at de 3 DPSene angrep vært sitt target hele tiden så jeg sprang som en tulling rundt hele rommet. Resultatet var død DPSer, død healer, og min feil.

 

Så, nå husker jeg hvorfor jeg hater PuGs.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en av de ICC 5man som random også. Men jeg var heldig nok til å få 4 polske folk (Tror de var polks) som hadde cleared togc også. Det hele gikk smertefritt for seg, tviler jeg har så mye flaks neste gang. Men fikk gjøre den instances to ganger idag da.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg likte det ikke iallfall, kan være det var folka jeg kom med som ga negativt inntrykk..

 

Første tre groups ble disbanda innen 1min, så 15min senere fant jeg en bra.

Synes cross-realm er bra, men kunne godt vært slik at man fant folka selv.

 

 

Må nok nesten ta det tilbake :p

Var ganske nice faktisk, queste i vei så kommer det opp en ready check der man kan velge om man vil eller ikke.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

De nye instancene var skamlett, ene harde bossen var den med wavene, der mast jeg en dps når jeg tanket. Ellers faceroll igjennom.

 

Elsker LFG systemet, har ikke hatt en dårlig gruppe enda. Random HC (y) .

 

Og det faktum at serverene faktisk fungerer (y)

 

Pluss sweete drops, eg berre elska da! xD

 

Trodde ikke jeg ville ha sagt det, men så langt har Blizz lykkes

Lenke til kommentar

Hadde 4 herlige puger hvor vi suste gjennom alt av content, så fikk jeg en hvor 3 andre var fra samme server som meg, vi gjorde UP og wipa 3 ganger på Svala og da healer disconnecta og jeg måtte trå til i gauntleten, fikk jeg ikke takk eller noe for at jeg holdt skuta til healer kom tilbake, ignorerte totalt at jeg sto der og holdt resten av gjengen i live, whina om at hvis jeg ville heale, så burde jeg ha specca resto, lot meg dø og jeg lå og så de nesten wipe horribelt på skadi :p

For å toppe det hele, så pulla tanken for mange i rommet før sistebossen, noe som førte til at jeg gikk bear og holdt koken, tok ut mobsa og redda livet deres nok en gang og ressa og styrte. Hva fikk jeg for det? "Heh, so druids can do something, but whine about nerfs all day". In, clear og leave. Jeg elsker de nye greiene, så lenge jeg slipper folk fra samme server som meg. Banna elitister :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg synes den nye LFG virker veldig lovende, tenker jeg skal teste den litt nærmere i dag.

 

Må jo være supert for de som spiller på servere med få spillere.

 

Med dette blir det jo enda litt lettere å få bra gear, noe jeg ikke har noe imot.

Det gjør det lett for nye spillere å få bra gear, det gjør det lett for casual-spillere å få bra gear, og det gjør det lettere å geare opp alts når de når 80.

 

De som har det beste av det beste har uansett det før alle andre uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...