Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordømte patch kødder opp hele spillet. reinstaller for hundrede gang i dag og så fort jeg trykke launch så skjer det ikke en dritt og spillet er ubrukelig. har forøvrig sjekka wow forumet osv men ingen løsning der heller selv om mange får det samme,,,

Launch? og ubrukelig?

Forklarer du litt nærmere på disse så vil du kanskje få hjelp, har du søkt disse på wow forums så er det jo forståelig at du ikke fant noe løsning.

Lenke til kommentar
Første boss nede på første forsøk. PISSLETT! Fikk deilig tankemace å!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fikk plutselig lyst å høre på Elton John "Circle of life" når jeg leste dette, må vel være fordi disse kommentarene kommer ganske raskt etter envær patch.

Lenke til kommentar
Første boss nede på første forsøk. PISSLETT! Fikk deilig tankemace å!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fikk plutselig lyst å høre på Elton John "Circle of life" når jeg leste dette, må vel være fordi disse kommentarene kommer ganske raskt etter envær patch.

Jeg forventet motstand. Det var ei noe. Skuffende egentlig. 2 bossen litt vanskeligere, men etter et par forsøk fikk vi det til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...