nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 startet wow launcher og lastet på nytt alt, da funket det. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 har wow på en annen disk så...Skal prøve på disk 3 nå^^ Men dem har nok driti seg ut... nok en gang. Heller din setup, du sier jo selv at ingen har samme problem. (etter å ha søkt på forums) qq more Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Om du lærer deg og lese så skrev jeg at flere har det samme problemet men ingen løsning. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 fordømte patch kødder opp hele spillet. reinstaller for hundrede gang i dag og så fort jeg trykke launch så skjer det ikke en dritt og spillet er ubrukelig. har forøvrig sjekka wow forumet osv men ingen løsning der heller selv om mange får det samme,,, Launch? og ubrukelig? Forklarer du litt nærmere på disse så vil du kanskje få hjelp, har du søkt disse på wow forums så er det jo forståelig at du ikke fant noe løsning. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har da vært inne på blizz support forumet og lest da. Flere med samme problemet og det blizz sier må gjøres funker jo ikke. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første boss nede på første forsøk. PISSLETT! Fikk deilig tankemace å!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som har klart å fullføre Quel'Delar-questet? Umulig å komme inn i Sunwell. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første boss nede på første forsøk. PISSLETT! Fikk deilig tankemace å!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk plutselig lyst å høre på Elton John "Circle of life" når jeg leste dette, må vel være fordi disse kommentarene kommer ganske raskt etter envær patch. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sukk... laste ned patch på treigt nett er en utfordring for tålmodigheten altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er da du ringer til tele2/nextgentel/... og sier du vil ha minst 20mbit ned Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 er litt ny i wow, i værtfall Priest klassen, hva burde jeg spece? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skal du levle opp alene er shadow den eneste speccen som kommer til å funke bra for å drepe mobs med. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva skal du gjøre med presten? Levle, arena, raid? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dungeon system eier på en måte men har også bakdeler, fankern til noen leavers.. men likevel lett å finne replacements ;P Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hadde jo tenkt til å levle den opp, så raide da! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ny patch, nye bugs, på gammelt content. Onyxia kom ikke ned i phase 3 nå 2 ganger og vi fikk henne ned til 1 hp men der stoppet det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 haha , voa er vist bugget og Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Satan i h. så vanskelig Lich King var i Halls of Reflection. Tror ikke jeg kommer til å pugge det en eneste gang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første boss nede på første forsøk. PISSLETT! Fikk deilig tankemace å!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk plutselig lyst å høre på Elton John "Circle of life" når jeg leste dette, må vel være fordi disse kommentarene kommer ganske raskt etter envær patch. Jeg forventet motstand. Det var ei noe. Skuffende egentlig. 2 bossen litt vanskeligere, men etter et par forsøk fikk vi det til Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ny patch, nye bugs, på gammelt content. Onyxia kom ikke ned i phase 3 nå 2 ganger og vi fikk henne ned til 1 hp men der stoppet det. Levle med shadow spec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå