Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Om du dinga 60 så skal du til Outland og ikke Northrend :p

 

Og når du da blir 70 og kommer til Northrend kan du ikke fly uansett, du må være 77 og kjøpe Cold Weather Flying eller skaffe deg en Tome of Cold Weather Flying :)

Lenke til kommentar

Forbanna background downloader dritt, i løpet av den uka den har stått og lastet ned mer eller mindre vær dag har den klart å laste ned hele 15 Mb. For noe forbanna piss. Og Blizzard downloaderen er tregere enn behandlingstiden på et gjennomsnitlig norsk NAV kontor.

 

Patch mirror på AtomicGamer, vel 1 times venting, litt mer for innstallering. Faen :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg sliter med at kartet (M) ikke viser hvor jeg er, den viser at jeg er et helt annet sted enn der jeg egentlig er.. Noen andre som har det problemet? Den viser riktig zone osv, men bomme mer 7 cm på skjermen.. Smått irriterende.

Ah, fant ut av det, måtte ta vekk "show quest objectives". Fader så irriterende det var.

Lenke til kommentar
Forbanna background downloader dritt, i løpet av den uka den har stått og lastet ned mer eller mindre vær dag har den klart å laste ned hele 15 Mb. For noe forbanna piss. Og Blizzard downloaderen er tregere enn behandlingstiden på et gjennomsnitlig norsk NAV kontor.

 

Patch mirror på AtomicGamer, vel 1 times venting, litt mer for innstallering. Faen :grumpy:

 

 

sjekke netverks settingene dine :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...