olegunnaro Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Eller Black Rock Mountain, eller Hellfire Citadel, eller Tempest Keep osv. Endret 9. desember 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
thking Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei! Dinga 60 i dag på huntern min:D Og noe av det store var flying mount men når jeg skulle til northern, for og leite etter nytt pet, kunne jeg ikkje mounte i nortern. Var i boren tundra vis det har noe og si, og mounten er den du kan ha i lvl 60. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du trenger å lære å fly i kaldt vær. Koster deg 1000 gull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Om du dinga 60 så skal du til Outland og ikke Northrend Og når du da blir 70 og kommer til Northrend kan du ikke fly uansett, du må være 77 og kjøpe Cold Weather Flying eller skaffe deg en Tome of Cold Weather Flying Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Forbanna background downloader dritt, i løpet av den uka den har stått og lastet ned mer eller mindre vær dag har den klart å laste ned hele 15 Mb. For noe forbanna piss. Og Blizzard downloaderen er tregere enn behandlingstiden på et gjennomsnitlig norsk NAV kontor. Patch mirror på AtomicGamer, vel 1 times venting, litt mer for innstallering. Faen Lenke til kommentar
thking Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ok takk for svar! Tenke bare og finne nytt pet i northern, vet jeg skal "være" i outland. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Yepp, der kom første problem som er ganske kjent for de fleste: "Additional intances cannot be launched, please try again later... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ok takk for svar!Tenke bare og finne nytt pet i northern, vet jeg skal "være" i outland. Du kan ikke tame pet some er høyere lvl enn deg selv, med mindre de har forandra på det i det siste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg sliter med at kartet (M) ikke viser hvor jeg er, den viser at jeg er et helt annet sted enn der jeg egentlig er.. Noen andre som har det problemet? Den viser riktig zone osv, men bomme mer 7 cm på skjermen.. Smått irriterende. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har aldri hatt store probleme med Blizz downloader, startet pcen idag. Logga innpå WoW og da startet installasjonen. Fix ferdig innen 15 min :> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jævla trapper >< Jeg vil ha den jævla questen der oppe på skipet. Lootet gikk greit nok, da priesten levitata opp og fiksa det, men questen ... Argh. Blizztard -_- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg sliter med at kartet (M) ikke viser hvor jeg er, den viser at jeg er et helt annet sted enn der jeg egentlig er.. Noen andre som har det problemet? Den viser riktig zone osv, men bomme mer 7 cm på skjermen.. Smått irriterende. Ah, fant ut av det, måtte ta vekk "show quest objectives". Fader så irriterende det var. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Og det var ICC10 og 25 første wing cleara, snooozefest Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Står det noe noe sted om når de forskjellige delene av ICC åpner? Vurderer å åpne subben min igjen, men virker som et ganske stort tiltak om det ikke skjer med det første. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Forbanna background downloader dritt, i løpet av den uka den har stått og lastet ned mer eller mindre vær dag har den klart å laste ned hele 15 Mb. For noe forbanna piss. Og Blizzard downloaderen er tregere enn behandlingstiden på et gjennomsnitlig norsk NAV kontor. Patch mirror på AtomicGamer, vel 1 times venting, litt mer for innstallering. Faen sjekke netverks settingene dine Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Alt åpent og i orden, portene åpnet i routeren, firewallen åpnet og hele sulamitten. Jaja, får vel bare vente de vel 3 timene som gjennstår Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 fordømte patch kødder opp hele spillet. reinstaller for hundrede gang i dag og så fort jeg trykke launch så skjer det ikke en dritt og spillet er ubrukelig. har forøvrig sjekka wow forumet osv men ingen løsning der heller selv om mange får det samme,,, Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vista og Windows 7: Kjør med Administrator-rettigheter, eller installer en annen plass en "programfiler" Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) har wow på en annen disk så... Skal prøve på disk 3 nå^^ Men dem har nok driti seg ut... nok en gang. Endret 9. desember 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå