Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke Psilocybe være en skikkelig kosegutt og poste noen av triksene sine her? Gieb dead epix horse

6110226[/snapback]

Mining + herbalism. Tøffet rundt i en time i Winterspring nå, og plukket med meg herbs verdt 50g (+ Lord Alexander's battle axe, men det er jo bare ren flaks (85g)). Gjør du dette i, tja, 16 timer, så har du nok til en epic mount. :)

Skjønner meg ikke på folk som henger i Tyr's hand. Snakket med noen guildies for litt siden, de hadde brukt 3-4 timer på å skrape sammen 30g. Kave og streve for så lite, risikere gankere og få problemer med adds. Hvorfor ikke da bare fise ned til Badlands og veivalse over rock elementals der?

Lenke til kommentar
3k gull nå. Har ikke peiling på hva jeg skal bruke dem på, dog. :)

6102174[/snapback]

Jeg trenger 50 arcanite bars om du bare kjeder deg grusomt en kveld..

edit: danzel loves you.

6105588[/snapback]

gieb gieb!

Ragnaros helt spinnvilt bugget med dere? Han submerger ikke skikkelig med oss. Når sons kommer så fortsetter han å slenge ut fireballs = mange blir truffet når vi tanker de ilag for AOE (samt healing på en annen plass). Vi kan faktisk gjøre dmg under alle fasene..

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Kan ikke Psilocybe være en skikkelig kosegutt og poste noen av triksene sine her? Gieb dead epix horse

6110226[/snapback]

Mining + herbalism.

6112302[/snapback]

Siden du har Mining og Herb, har du en macro som gjør at du bytter mellom tracking? Regner med du har gatherer installert men jeg har aldri klart meg uten tracking når jeg hentet herbs.
Lenke til kommentar
Har ikke mining+herbalism på samme char (er litt for glad i engineering-sakene mine), men thorium veins er jo ikke akkurat små, så man kan fint tøffe rundt med herb-tracking på mesteparten av tiden. Uansett vet jo alle at det er mest snask rundt innsjøen i Winterspring, samt inni yeti-hulen.

6114322[/snapback]

litt ineffektivt å gå over samme område 2 ganger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...