Petter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig fristene å stikke hjem fra jobb nå. Serveren min er oppe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 tips om en patchmirror som går fort? http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Take your pick. Anyway. Håper at hele patchen har blitt lastet ned gjennom background downloaderen slik at jeg bare trenger å innstallere den, patche addons og kjøre igang. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slik var det til meg, men det fucket hele wow'en min. Username doesn't exist.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hahahahaha, det er noen Icetouched earthrager som har fått tidenes niceste bug. Jeg er i Zul'Drak og de hitter for 6k omtrent annethvert sekund Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Njet, kan vel ligge hvor som helst som alle andre programmer. Kommer patchen til å bli instl via den da? For det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Curse klienten laster kun ned addons og oppdateringer til dem Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kunne de bare oppdatert Grid Curseklient er et must, hatt den så lenge den har eksistert. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Likte den nye patchen ganske grei egentlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tja, jeg finner ikke inngangen til forge of souls, jeg har fått en core hound pup i posten, men kan ikke loote den og det føles som om jeg har et evig lag generelt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dette må være den beste patch-dagen noensinne. Serveren var oppe før 12, og har vært stabil siden. Jeg har gått gjennom alle 3 nye heroicsene. De første 2 var OK, den siste var møkkakjedelig. Ser også ut til at random dungeon trumfer instance CDs, for jeg har tatt Halls of Reflection og Pit of Saron 2 ganger på HC nå. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Den verste jeg kan huske for min del. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Må man logge inn på curse clienten for at den skal fungere, har aldri testet den husker bare at jeg lastet den ned, men siden jeg ikke hadde bruker på crurse så fikk jeg ikke brukt den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gah, det er for mye DPS, umulig å finne gruppe om man ikke healer eller er tank -_- Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 3 nye heroics? Er det 3 nye 5 manns instanser? Eller er det 3 "vinger" i IC 5 manns? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå har jeg fått meg Curse jeg og, dette var kjekt Håper det ikke fucker opp noe da :-o Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 3 nye heroics? Er det 3 nye 5 manns instanser?Eller er det 3 "vinger" i IC 5 manns? Begge deler. Det er 3 vinger, men hver ving er en egen instance. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 3 nye heroics? Er det 3 nye 5 manns instanser?Eller er det 3 "vinger" i IC 5 manns? Begge deler. Det er 3 vinger, men hver ving er en egen instance. Aha ok! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 3 nye heroics? Er det 3 nye 5 manns instanser?Eller er det 3 "vinger" i IC 5 manns? Begge deler. Det er 3 vinger, men hver ving er en egen instance. På en måte, scarlet monastery? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå