Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sære greier.

Hver gang jeg gjør plague quarter i Naxx, disconnecter jeg titt og ofte opp til sistebossen.

Jeg gjorde det i fjor også, men da trodde jeg det var nettet, men nå har jeg flytta og kjøpt meg ny PC og installert WoW og alt sånn på nytt, så jeg forstår ikke helt hvorfor det skjer der. Og bare der også. oO

Lenke til kommentar
Let them come... Frostmourne hungers

 

 

C to the H to the EESY

http://www.worldofwarcraft.com/downloads/w...67/1280x960.jpg

 

 

 

Er det bare jeg som ikke klarer å se annet enn "FAIL of the lich king"?

 

Tja, som Warcraft 3 fan synes jeg det var fint at gamle setninger kommer inn i spillet, bringer litt nostalgi etter de x antall timer med "Nobody orderes me around" og "Frostmourne hungers" :love:

Lenke til kommentar
Tyskere er faktisk helt ok, litt klage men ellers et mye hyggeligere folkeslag enn mange andre.

 

Nei, italienere, spanjoler, portugisere og russere. Fytte rakken for noen arrogante folkeslag. Sjefen min ble nesten banket opp av noen italienere fordi de ikke fikk de rommene de selv ville ha. Ble selv truet med bank og anmeldelse til politiet av noen italienere.

 

Off topic er litt sunt da :)

 

@AH tankegangen. Er ikke helt sikker, varierer så fra server til server nå. Kan være verd å kvitte seg med de crusader orbs man har før patchen slår inn. Brukstinger som ore, herbs og leather kanskje? Siden man får nye recipies? Vet faktisk ikke helt om det er verd å investere i noe før morgendagens patch, heller kvitte seg med ting nå før patchen slår inn og endrer markedet, igjen.

 

Jeg jobber ikke på hotell, men på flere ferieturer jeg har vært på der det har vært russere så har jeg fått et meget dårlig inntrykk av dem. Utrolig arrogant og brautende folkeslag som tror de eier verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...