Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 kjekt med off topic. Det gjorde jeg forrige uke. Solgte alle orbsene. Men ja kan være greit å kjøpe alt som er under avg price på AH av mats som er bruksvare som frostweave cloth, borean leather, artic fur, eternals osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sitter med 170 infinite dust og 70 Dream shards, vurderer om jeg kanskje skal forsøke å selge dette i morgen, er bare det at det er forferdelig mye konkuranse om beinet. Samt patchnight, er ikke sikkert alle addons fungerer, takker gudene for Curse klient da. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Blir jo veldig mye gear upgrades, grunnet nytt gear, pluss at hele t9 (232?) blir tilgjengelig gjennom heroics, så enchanting mats, gems osv vil jo gå godt. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har banken full av gems og mats til nye craftables. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 virker som alle har skal farme hc , er det ingen som har bra gear ? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 De fleste har jo alts. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alts og 2 offspecc gjør heroics fint å ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sære greier. Hver gang jeg gjør plague quarter i Naxx, disconnecter jeg titt og ofte opp til sistebossen. Jeg gjorde det i fjor også, men da trodde jeg det var nettet, men nå har jeg flytta og kjøpt meg ny PC og installert WoW og alt sånn på nytt, så jeg forstår ikke helt hvorfor det skjer der. Og bare der også. oO Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...emented/3p3.xml "Look now to your defenses my son. For the champions of justice gather at your gate." "Let them come... Frostmourne hungers." E.P.I.C.N.E.S.S Endret 8. desember 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Let them come... Frostmourne hungers C to the H to the EESY http://www.worldofwarcraft.com/downloads/w...67/1280x960.jpg Er det bare jeg som ikke klarer å se annet enn "FAIL of the lich king"? Endret 9. desember 2009 av Knofle Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tror ikke folk klarer å downe lich king, tar minst 1mnd. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Let them come... Frostmourne hungers C to the H to the EESY http://www.worldofwarcraft.com/downloads/w...67/1280x960.jpg Er det bare jeg som ikke klarer å se annet enn "FAIL of the lich king"? Tja, som Warcraft 3 fan synes jeg det var fint at gamle setninger kommer inn i spillet, bringer litt nostalgi etter de x antall timer med "Nobody orderes me around" og "Frostmourne hungers" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) nvm** Endret 9. desember 2009 av diversity Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Trailieren for 3.3 var helt syk da! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tyskere er faktisk helt ok, litt klage men ellers et mye hyggeligere folkeslag enn mange andre. Nei, italienere, spanjoler, portugisere og russere. Fytte rakken for noen arrogante folkeslag. Sjefen min ble nesten banket opp av noen italienere fordi de ikke fikk de rommene de selv ville ha. Ble selv truet med bank og anmeldelse til politiet av noen italienere. Off topic er litt sunt da @AH tankegangen. Er ikke helt sikker, varierer så fra server til server nå. Kan være verd å kvitte seg med de crusader orbs man har før patchen slår inn. Brukstinger som ore, herbs og leather kanskje? Siden man får nye recipies? Vet faktisk ikke helt om det er verd å investere i noe før morgendagens patch, heller kvitte seg med ting nå før patchen slår inn og endrer markedet, igjen. Jeg jobber ikke på hotell, men på flere ferieturer jeg har vært på der det har vært russere så har jeg fått et meget dårlig inntrykk av dem. Utrolig arrogant og brautende folkeslag som tror de eier verden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tror ikke folk klarer å downe lich king, tar minst 1mnd. Nå er jo Lich King-fighten flere måneder unna da, da hele Icecrown Citadel er "låst ned", lignende Sunwell. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvor lang tid vil det ta tror du? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg regner med at alt som kan drepes er dødt i løpet av første uka. Og når nye bosser åpnes er de også døde innen èn uke. Endret 9. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen gode linker hvor man kan laste ned 3.3 patch? noe som faktisk er rask. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Lurer på om dagens patch medfører addod chaos, lag mayhem og server issues jeg. Tenk om blizzard hadde fått til en smertefri patch for en gangs skyld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå