Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 høres greit ut det. Så med andre rund 63 emblems of triumph og 2 frost emblems hver dag. + evt for nye dungeons. Ca en til to uker med farming for å bli greit gearet. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har nettopp startet å spille wow, og er en Human Warlock lvl 9, det jeg lurer på er hvordan yrker som passer for karakteren min. Kan noen hjelpe meg? Tar gjerne imot tips til skilltreet også. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 du bør velge skinning og herbalism/mining som yrker mens du levler. Da tjener du en god del gull. Og når du dinger lvl 80 så lærer du nye yrker om du vil, som f.eks. tailoring, enchanting, BS, JC, eller inscription som gir deg fordeler i raids. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Tror jeg går for skinning og herbalism, holder disse trenerene til i stormwind? En ting til jeg lurer på, driver å laster ned ny patch til wow. Første 30% går superfort, så begynner den å sakte ned til nesten null. Det står at pcen er bak en brannmur, er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette? Endret 8. desember 2009 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Første 30% går nok fort fordi de 30 prosentene allerede er lastet ned, og alt downloaderen gjør er å sjekke dem. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har nettopp startet å spille wow, og er en Human Warlock lvl 9, det jeg lurer på er hvordan yrker som passer for karakteren min. Kan noen hjelpe meg? Tar gjerne imot tips til skilltreet også. Anngående skilltreet bør du levle som Affliction, ettersom dette er det definitivt beste talent speccet i lavere level. I rundt level 50 funker demonology også bra, mens Destruction er mer til instancer og burst DPS. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ja begge trainerne er i stormwind, bare spør vaktene hvor de er. Du kan nedlaste fra en annen side. Ellers så kan du prøve å åpne opp en port i routeren. "I'm getting a slow download speed, what can I do to improve it? If you are using a firewall or router, be sure that ports 6112, 3724, and 6881 through 6999 are open and forwarded to your computer and only your computer. Refer to your firewall/router's documentation for instructions on opening ports and setting up port forwarding. Also, make sure that no other programs that use bandwidth are running while using the Blizzard Downloader. " Les mer her: http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/bl...downloader.html Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 høres greit ut det. Så med andre rund 63 emblems of triumph og 2 frost emblems hver dag. + evt for nye dungeons. Ca en til to uker med farming for å bli greit gearet. Tar du random dungeon så ignorerer den lockouts, så du kan holde på så lenge du bare vil. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, om du farmer heroicsene fort nok kan du få fult triumph gear i morgen! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 åå svarte. Blir moro når examene er over. Skaffe seg en skikkelig bra gruppe og holde på 10-12 timer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Får juleferie fra 11/12, dvs nå fredag som kommer. Skal ikke gjøre annet enn å farme dungeons og slappe helt og holdent av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Møkkaunger, skaff dere jobb. Får se når jeg får grinda dungeons. Helga kanskje? Uff... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har jobb, men kaller det juleferie for jeg tar ut oppspart ferie fra året. 3 herlige uker med ren avslapping Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skulle gjerne gjort det samme, har nemlig ikke hatt ferie i år, men da blir det ikke folk igjen på kontoret. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 har faktisk ferie selv fra og med 11.12 ^^ Så det blir deilig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fredag her, hverdag, små surt men sånn går det av og til Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kjenner jeg trenger den ferien, jobber på hotell hvor service naturligvis står i høysete, og kjenner nå at jeg har mer lyst å kvele gjestene mine fremfor å yte god service. Det er da man bør ta seg noen uker ferie Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Si meg Bear, hvor glad er du i tyskere? Har en kamerat som jobbet i et hotell og jeg tror han hatet mer tyskere enn jødene gjorde... hehe. Uff mye off topic. Men, er noen ting man bør hamstre inn på AH for så å selge dyrt i morra? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Som vanlig hver onsdag, gems og enchanting mats. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tyskere er faktisk helt ok, litt klage men ellers et mye hyggeligere folkeslag enn mange andre. Nei, italienere, spanjoler, portugisere og russere. Fytte rakken for noen arrogante folkeslag. Sjefen min ble nesten banket opp av noen italienere fordi de ikke fikk de rommene de selv ville ha. Ble selv truet med bank og anmeldelse til politiet av noen italienere. Off topic er litt sunt da @AH tankegangen. Er ikke helt sikker, varierer så fra server til server nå. Kan være verd å kvitte seg med de crusader orbs man har før patchen slår inn. Brukstinger som ore, herbs og leather kanskje? Siden man får nye recipies? Vet faktisk ikke helt om det er verd å investere i noe før morgendagens patch, heller kvitte seg med ting nå før patchen slår inn og endrer markedet, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå