Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg går for skinning og herbalism, holder disse trenerene til i stormwind?

 

 

En ting til jeg lurer på, driver å laster ned ny patch til wow. Første 30% går superfort, så begynner den å sakte ned til nesten null. Det står at pcen er bak en brannmur, er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette?

Endret av Dole-Duck
Lenke til kommentar
Har nettopp startet å spille wow, og er en Human Warlock lvl 9, det jeg lurer på er hvordan yrker som passer for karakteren min.

 

Kan noen hjelpe meg? Tar gjerne imot tips til skilltreet også.

 

Anngående skilltreet bør du levle som Affliction, ettersom dette er det definitivt beste talent speccet i lavere level. I rundt level 50 funker demonology også bra, mens Destruction er mer til instancer og burst DPS.

Lenke til kommentar

ja begge trainerne er i stormwind, bare spør vaktene hvor de er.

 

Du kan nedlaste fra en annen side. Ellers så kan du prøve å åpne opp en port i routeren.

 

"I'm getting a slow download speed, what can I do to improve it?

If you are using a firewall or router, be sure that ports 6112, 3724, and 6881 through 6999 are open and forwarded to your computer and only your computer. Refer to your firewall/router's documentation for instructions on opening ports and setting up port forwarding. Also, make sure that no other programs that use bandwidth are running while using the Blizzard Downloader. "

 

Les mer her: http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/bl...downloader.html

Lenke til kommentar

Tyskere er faktisk helt ok, litt klage men ellers et mye hyggeligere folkeslag enn mange andre.

 

Nei, italienere, spanjoler, portugisere og russere. Fytte rakken for noen arrogante folkeslag. Sjefen min ble nesten banket opp av noen italienere fordi de ikke fikk de rommene de selv ville ha. Ble selv truet med bank og anmeldelse til politiet av noen italienere.

 

Off topic er litt sunt da :)

 

@AH tankegangen. Er ikke helt sikker, varierer så fra server til server nå. Kan være verd å kvitte seg med de crusader orbs man har før patchen slår inn. Brukstinger som ore, herbs og leather kanskje? Siden man får nye recipies? Vet faktisk ikke helt om det er verd å investere i noe før morgendagens patch, heller kvitte seg med ting nå før patchen slår inn og endrer markedet, igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...