Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på 158/160 før jeg måtte finne alliance recipies. Jeg lagde meg bare en alliance character og fiksa det selv på 1-2 timer, da de begge var rewards fra veldig lav level quests. Så fikk jeg en jeg kjenner på alliance-siden til å poste de på AH (du kan ikke kjøpe dine egne auksjoner). Lett som en plett.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Dette er dårlige lav-level recipies. Bare spør en random om han vil tjene litt penger. Sett prisen til noen titalls gull, så blir han nok med på det.

 

---

 

Nå er det offisielt. Patch på onsdag.

 

<a href="http://blue.mmo-champion.com/1/21626504633...-330-notes.html" target="_blank" rel="nofollow">http://blue.mmo-champion.com/1/21626504633...-330-notes.html</a>

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Noen som vet om et lovllig program som updater alle addons? Gidder ikke sitte manuelt å update alt..Bruker curse client nå, men da må alt updates manuelt ettersom jeg ikke har premium. Noe annet program out therE?

 

Refresh i Curse klienten, høyreklikk på de som står det er oppdateringer på og velg oppdater. Det dummer er at du må gjøre det for hver eneste oppdaterte addon når du ikke har premium, men mye jobb er det ikke akkurat sett i forhold til å manuellt oppdatere alle sammen.

Lenke til kommentar
Kjedelig at man bare får 2 triumph per heroic og ikke èn per boss ><

Fra bluetracker:

"Oh yea. Hey guys! Emblems of Triumph drop off all bosses in Wrath of the Lich King Heroic dungeons. In addition, if you choose the Random Heroic option in the Dungeon Finder for the first time in a day, you'll receive two Emblems of Frost for completing that dungeon. All subsequent Heroic dungeon completions that day using the same Random Heroic option will yield two additional Emblems of Triumph in addition to those which drop off of the bosses."

Lenke til kommentar

sweet, med andre ord. 5 emblems per dungeon. Hvis jeg har forstått det riktig så får man da 2 emblems kun på første dungeon man fullfører med en ny gruppe. Så hvis man skal forsette å få 2 emblems ekstra per dungeon, så må man lage ny gruppe hver gang eller kan man fortsette farme random dungeons med den samme gruppa?

Lenke til kommentar
Noen som vet om et lovllig program som updater alle addons? Gidder ikke sitte manuelt å update alt..Bruker curse client nå, men da må alt updates manuelt ettersom jeg ikke har premium. Noe annet program out therE?

Du har MMOUI Minion, wowinterface sin client. Der kan du oppdatere alle addons på likt uten premium.

 

WoWMatrix hoster vel addonene selv nå, og mener å huske at siste gangen jeg prøvde det hadde de ikke de nyeste addonene, så den lasta ned og installerte eldre versjoner istedenfor.

Lenke til kommentar
sweet, med andre ord. 5 emblems per dungeon. Hvis jeg har forstått det riktig så får man da 2 emblems kun på første dungeon man fullfører med en ny gruppe. Så hvis man skal forsette å få 2 emblems ekstra per dungeon, så må man lage ny gruppe hver gang eller kan man fortsette farme random dungeons med den samme gruppa?

Hvis du bruker random dungeon funksjonen, får du 2 ekstra emblems. Enten frost (første gang) eller Triumph (de neste).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...