Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan tenke meg at RAF er digg, men har ennå ikke prøvd det mer enn med en trial-konto. Levler fortsatt på den gode gamle grinde quests-og-instanser-metoden. +20% xp fra skuldre og chest er jo digg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Var så heldig at jeg fikk vite at en kompiss av meg skulle begynne med wow nå, så da tok jeg sjansen. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har en shaman orc i lvl 11 og har flamme totem og earth men hva skal jeg specce for å gjøre mest dmg closecombat og hvilken totems skal jeg bruke for closecombat Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Go enhancement Og hvilken totems skal jeg bruke Er noob i shaman Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er jo rimelig åpenbart om du faktisk orker å lese på totemsa Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Lurer om det lønnes å kjøpe masse arctic fur/titansteel bar, tror det vil gå enn del av dem på nye recipes, i følge wowhead/PTR, noen som har allerede kjøpt masse? ;P Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bare kjøpe masse uncut gems, nå skal jo snart alle casual non-raiders ha seg komplett t9 232 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Joda den delen er full gardert ;p Endret 7. desember 2009 av nagina Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Good, jeg vil ha billige gems Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tror ikke Arctic Fur vil stige noe særlig i pris. I 3.3 kan man kjøpe dem fra vendor for 10 Heavy Borean Leather. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tror ikke Arctic Fur vil stige noe særlig i pris. I 3.3 kan man kjøpe dem fra vendor for 10 Heavy Borean Leather. Bra du sa det, gjelder det titansteel bar? ;p som 10 saronite for 1 titansteel bar? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nei, men å transmute saronite ore til titanium bar går av CD, så mats blir nok en smule billigere, så mulig at prisen på saronite ore stiger litt. Endret 7. desember 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, men å transmute saronite ore til titanium bar går av CD, så mats blir nok en smule billigere, så mulig at prisen på saronite ore stiger litt. Husk at det er CD på transmute, trasnmuter bare blue gems jeg (+30stam) så selger jeg de for 160-170g per stk. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mulig jeg ordla meg feil, men mente at Transmute: Titanium ikke har cooldown etter 3.3, så da blir prisen på Titanium bar lavere. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Chef de Cuisine 154/160... Fant en addon som fortalte meg hvilke jeg mangler, men ser ut som det er kun alliance som kan få tak i de. Hmmm. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har lyst til å sende meg en scroll of resurrection? PM Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Chef de Cuisine 154/160... Fant en addon som fortalte meg hvilke jeg mangler, men ser ut som det er kun alliance som kan få tak i de. Hmmm. Få en på alliance siden til å kjøpe dem og legge dem på neutral AH da vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå