Pug Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 GDKP er et bra system. Og hvis dere gjør det klart i chat at dere bruker dette systemet før dere starter, så vil Blizzard ordne opp hvis RL stikker av med penga. Og dette er ikke et system som skal brukes i PuGs. Det funker best når de samme folkene er med uke etter uke. Hvordan vil Blizzard ordne opp? Selv om jeg sier at alt skal rolles for og MS først, så kanke blizzard gjøre noe om jeg ninjaer alt gearet. Lest en del blue posts om det, blant annet her. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Javell ja. Blir ikke karaktirisert som ninja, men som scam. Hjelper vel litt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Javell ja. Blir ikke karaktirisert som ninja, men som scam. Hjelper vel litt på. Ikke bare litt, dersom en RL med GDKP stjeler alt gullet/eller noen items så kan man bare reporte til en GM så vil de fikse alt for deg. Såfremt det er spesifisert i reglene når raidet starter at det er GDKP. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har vært på et GDKP-run til ToC25, og endte opp med å spasere ut 2 000 gull rikere en snau time etterpå. Funker for meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 tja høres ikke så ille ut da , faktisk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Blåste akuratt 12k gull på 3 crafted epics. Gleder meg til å raide med det nye gearet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Gidder ikke helt bruke penger på å kjøpe epics, man får tak i knallgodt gear ved å gjøre noen daily heroics samt knatre gjennom noe ToC og Onyxia raids så, gidder ikke bruke penger på craftet utstyr lengere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kjøpte Merlin's Robe og Bejeweled Wizard's Bracers. Begge er 2nd in line til BiS. Beste dropper i ToGC25, et sted jeg aldri er. Så jeg synes absolutt det var verdt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg driver og grinder mats til roben, uff Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke helt stats'n til "Merlin's Robe" i hodet, men er den bedre enn T9 roben? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jepp, bedre enn T9-roben. BiS er vel hc-utgaven av http://www.wowhead.com/?item=47301 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 T9-roben er ganske dårlig. Lett den biten som faller ut hvis man skal ha 4/5. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jepp, bedre enn T9-roben. BiS er vel hc-utgaven av http://www.wowhead.com/?item=47301 Hvis man ikke trenger hit er Flowing Robes of Ascent ørlite granne bedre. Men det er ikke snakk om mer enn 5-10 dps. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja ja, fikk endelig noen quest-relaterte achievements i natt Endelig 3k quests completed, ferdig med grizzly hills, 10k gull fra quests og exalted alliance vanguard-folka. Kunne gjort det for lenge siden, men har slacka forferdelig det siste halvåret Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jepp, bedre enn T9-roben. BiS er vel hc-utgaven av http://www.wowhead.com/?item=47301 Hvis man ikke trenger hit er Flowing Robes of Ascent ørlite granne bedre. Men det er ikke snakk om mer enn 5-10 dps. Er så greit å allerede ha den på alten sin. Folk blir så pisst av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ville heller ventet til 3.3 patchen når crusader orb prisene faller for å geare opp alts, hvertfall hvis det ikke haster ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 aarg visa info har forsvunnet fra kontoen min , og wow nektet og godta visakortet mitt , mente at verifiserings koden min ikke stemte så nå må jeg vente en hel dag før jeg kan legge in ett anna kort . hvist jeg skriver at noen tall er noe så er de rette ^^ meeen neida Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Lattis system spør du meg.Gullet har en merkelig tendens til å havne i RL sin lomme. Er 1 på min server som praktiserer dette og han er verdens størte ninja noob. GDKP runs er bullshit i mine øyne. Det er vel mer de som arrangerer GDKP runsa som er lattis. På vår server er det folk i guilden jeg er i som arrangerer, og vi er vel omtrent den mest respekterte guilden på servern. Kan ikke forvente mye om du går i GDKP runs med folk i blått gear. Om han så er verdens største ninja noob så er jo folk som joiner hans gruppe rimelig tette i huet selv Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Høpp! Skal gå fra Human Female på Blade's Edge til Troll Male (mage om det skulle være tvil) på Defias Brotherhood. Lurer bare på om det er noen items jeg kan tjene grovt på ved å ta med meg? Ting som ofte varierer fra server til server samt ting som er dyrt på hordesiden men billig på Alliance. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 noen som har en account å låne bort ? gikk akuratt tom for gametime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå