Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

GDKP er et bra system. Og hvis dere gjør det klart i chat at dere bruker dette systemet før dere starter, så vil Blizzard ordne opp hvis RL stikker av med penga.

Og dette er ikke et system som skal brukes i PuGs. Det funker best når de samme folkene er med uke etter uke.

Hvordan vil Blizzard ordne opp? Selv om jeg sier at alt skal rolles for og MS først, så kanke blizzard gjøre noe om jeg ninjaer alt gearet.

Lest en del blue posts om det, blant annet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Javell ja. Blir ikke karaktirisert som ninja, men som scam. Hjelper vel litt på.

Ikke bare litt, dersom en RL med GDKP stjeler alt gullet/eller noen items så kan man bare reporte til en GM så vil de fikse alt for deg. Såfremt det er spesifisert i reglene når raidet starter at det er GDKP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Ville heller ventet til 3.3 patchen når crusader orb prisene faller for å geare opp alts, hvertfall hvis det ikke haster ^^

Lenke til kommentar

aarg visa info har forsvunnet fra kontoen min , og wow nektet og godta visakortet mitt , mente at verifiserings koden min ikke stemte så nå må jeg vente en hel dag før jeg kan legge in ett anna kort .

hvist jeg skriver at noen tall er noe så er de rette ^^ meeen neida

Lenke til kommentar
Lattis system spør du meg.Gullet har en merkelig tendens til å havne i RL sin lomme. Er 1 på min server som praktiserer dette og han er verdens størte ninja noob. GDKP runs er bullshit i mine øyne.

Det er vel mer de som arrangerer GDKP runsa som er lattis. På vår server er det folk i guilden jeg er i som arrangerer, og vi er vel omtrent den mest respekterte guilden på servern. Kan ikke forvente mye om du går i GDKP runs med folk i blått gear. Om han så er verdens største ninja noob så er jo folk som joiner hans gruppe rimelig tette i huet selv :)

Lenke til kommentar

Høpp! Skal gå fra Human Female på Blade's Edge til Troll Male (mage om det skulle være tvil) på Defias Brotherhood. Lurer bare på om det er noen items jeg kan tjene grovt på ved å ta med meg? Ting som ofte varierer fra server til server samt ting som er dyrt på hordesiden men billig på Alliance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...