Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har en ire, en skotte og en brite i guildet. De prater heldigvis ikke så bredt, men jeg bruker å tulle med skotten ved å finne frem veldig brede uttrykk som han skratter høyt av.

Eneste som "nerd-rager" hos oss er raidlederen, og vi har bedt han skjerpe seg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem som orker å join toc25 pug med death's choice reserved? ;O vel, spesielt om man er melee!

Noen i guilden min arrangerer GDKP runs hver uke to toc25. Ganske kjekt for den som si trenger ett eller to items.

GDKP run er da altså runs der man "kjøper" items. F.eks starter man å by på 100g og alle bud etter det øker med 100g. På slutten av raidet blir alle pengene som er kommet inn fordelt på alle i raidet. For dem som ikke er kjent med dem i det heletatt.

Lenke til kommentar

GDKP er et bra system. Og hvis dere gjør det klart i chat at dere bruker dette systemet før dere starter, så vil Blizzard ordne opp hvis RL stikker av med penga.

Og dette er ikke et system som skal brukes i PuGs. Det funker best når de samme folkene er med uke etter uke.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
det kunne aldring falt meg inn og betalt for items som jeg har vært med og "skaffe"

Poenget er jo at alle som ikke looter får gull. Man bygger seg opp ganske massive gullreserver ved å raide uten å loote. Så kan man bruke dette gullet til å kjøpe selv. Det blir veldig likt et "vanlig" DKP-system.

Lenke til kommentar

Er mye bedre, joiner jeg et run der jeg ikke trenger noe går jeg minst 2000 i pluss.

Dropper det noe jeg trenger går jeg litt i minus men får da itemet jeg vil ha.

(gleder meg til et run der mote, deaths og solace dropper, den gangen jeg ikke var med droppa deaths og en kjøpte for 20k)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Pengene som betales for itemet splittes mellom resten av raidet, sant?

Ikke for itemet, men for alle pengene som kommer inn iløpet av hele raidet. Og det blir fordelt helt på slutten når man er ferdig mellom alle deltakerne som er igjen på slutten.

Lenke til kommentar
GDKP er et bra system. Og hvis dere gjør det klart i chat at dere bruker dette systemet før dere starter, så vil Blizzard ordne opp hvis RL stikker av med penga.

Og dette er ikke et system som skal brukes i PuGs. Det funker best når de samme folkene er med uke etter uke.

Hvordan vil Blizzard ordne opp? Selv om jeg sier at alt skal rolles for og MS først, så kanke blizzard gjøre noe om jeg ninjaer alt gearet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...