Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Aldri blitt spurt om Gearscore.

Ser heller ikke vitsen av det. Vet om flere spillere som suger, selv om de har "over 9000" i gearscore. Vet også om flere spillere som er kjempegode, men har lav gearscore.

Og PuGs er lette å fikse. Dårlig spiller? Kick, finn ny. God spiller? Skryt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har heller aldri blitt spurt om gear score. Det virker som en servergreie. At du vet hva du driver med hjelper lite når du prøver å lure deg inn i ToTC 10 eller 25 med ilevel 200 gear.

PUGs er kanskje lett å fikse, men det blir fort irriterende når man må erstatte spiller etter spiller fordi de enten ikke er gearet eller ikke vet hva de driver med.

Lenke til kommentar

Gjerne sånn det burde være, men ikke sånn det er lenger. På min server er gearscore og achievement et krav og det får man bare leve med. Og det går. Det som er værre å leve med er hvor fort pugs disbander. Det kan vel ikke sammenlignes, men husker da zg kom brukte vi vel noe sånt som 10 timer på å få ned hakkar. Folka var fast bestemt på at vi ikke skulle gi oss før han var nede. Nå, riktignok i pugs, kan et raid fort disbande på 12 sekunder. Ved et tilfelle var noen sekunders serverlag nok. Det er rett og slett for mange drittunger i spillet nå. Irrelevant hva slags alder de har, men drittunger er det plenty av.

Lenke til kommentar
har 2732 på WoWheroes, men det sier meg ingenting. På Burning Legion går alle utifra Gearscore addonen. På den har jeg litt over 5000. Men er noen som bruker andre målegreier å, så noen ganger blir jeg litt forvirra.

PUG Checker er veldig kjekk for å sjekke om folk er godt nok gearet eller ikke. Også en god del mindre forvirrende en ørten forskjellige typer gear scores. Hjelper deg kanskje ikke så mye hvis du ikke er leder, men jeg tenkte det var verdt å tipse folk om siden.

wow man må gå inn for og lage en så crappy side , ikke vises den rikting i FF heller .

Lenke til kommentar

Nei,hvertfall i pvp er det helt forkastelig for øyeblikket. Spiller selv destruction warlock på middels/høy rating, og kan fortsatt one-shotte/GCDe de fleste klasser. Kan outputte 30k damage på 1-2 sekunder hvis alt critter :mellow:

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...