Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, er i lykkerus nå, raid-communitiet mitt tok akkurat raggy, på våres andre helg med han:) Gjett hva som droppet? Eye of sulfuras, og vi fikk en lykkelig warrior.. Nå er det bare å grinde resten vi trenger. Ellers har vi hatt utrolig stor progress i MC imo. Vi har tatt alle bossene first try, utenom Magmadar(2nd try) og Majordomo(3th try). Ellers prøvde vi vell Ragnaros 3 ganger sist helg, og tok han altså 2. gang i dag.. Wooho for en deilig dag:)

(Dette er ikke en skrytetråd, men bare jeg som må få ut litt glede, vær så snill å ikke kom med de derre"det gjorde jeg for 1 år siden" kommentarer...)

Lenke til kommentar

Grattis, jeg har resten av matrialene men ikke øye. Ironisk , er det ikke.

Droppet noen sulf ingoter da?

Må jo levere 1 for å trene oppskriften og 8 for å lage macen. :dribble:

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg farmet i Tyrs Hand i går og mange oppskrifter droppet

En i partyet inviterte en annen spiller og etter hvert Needet han på flere ting en man kan ha yrker.

Da sjekket jeg ignor-lista mi og der sto han som ninja.

Da jeg spurte han om han var alch stakk han og brukte /s My i join til noen andre .

Jeg advarte alle på 1/ og postet det i guildet

Vi har en GM i guildet og han sa at den ninjaen hadde han hørt om før og fikk nok og skulle sperre kontoen hans i 72 timer.

Da /W jeg ninjaen og sa "Jeg sperrer kontoen din , etter 72 timer skal jeg se om oppskriftene ligger i mailboksen min.

og sekunnet etter ble han bannet og han trudde JEG gjorde det

Rolf ;) Sansynligvis kommer han til å maile dem siden han trur jeg er GM.

Lenke til kommentar
Jeg farmet i Tyrs Hand i går og mange oppskrifter droppet

En i partyet inviterte en annen spiller og etter hvert Needet han på flere ting en man kan ha yrker.

Da sjekket jeg ignor-lista mi og der sto han som ninja.

Da jeg spurte han om han var alch stakk han og brukte /s My i join til noen andre .

Jeg advarte alle på 1/ og postet det i guildet

Vi har en GM i guildet og han sa at den ninjaen hadde han hørt om før og fikk nok og skulle sperre kontoen hans i 72 timer.

Da /W jeg  ninjaen og sa "Jeg sperrer kontoen din , etter 72 timer skal jeg se om oppskriftene ligger i mailboksen min.

og sekunnet etter ble han bannet og han trudde JEG gjorde det

Rolf  ;)  Sansynligvis kommer han til å maile dem siden han trur jeg er GM.

6101112[/snapback]

nå er det jo "lovlig" å være ninja da...

Lenke til kommentar
Og det er "ulovlig" å utgi seg for å være GM :)

6101479[/snapback]

det og, kanskje jeg skal rapportere war for ebay gull (OH NOES! 72 timer ban for fake rapoooath!) og utgi seg for å være GM :wee:

edit: på den andre siden har jo ALLE guild en GM :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...