Lunicks Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du poppet trinkets. Og RNG. Du er full av korte intetsigende kommentarer i det siste, men det er nå så. RNG såvidt jeg vet, refererer til "Random Number Generator" eller noen ganger bare "Random" ifølge wowwiki. Har du noen annen mening med det? Ja, poenget mitt er at det forklarer hvorfor en mage plutselig får 3k ekstra DPS uten å vite hvorfor - flaks med tall gjør det. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 100k er jo ikke stort mer enn 4 Starfires på Twins da. Edit: tror jeg har hatt over 30k crits på 25-man, faktisk. Du missa poenget. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei. Tok poenget - burst ≠ steady dps. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Poenget er vel at man over lengre tid, ser mer stabil dps, mens RNG (tilfeldigheter) kan avgjøre over kortere intervall... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nå skal jeg logge på WoW og si hade til guildet mitt Tiden går ut 1. Desember og når logger jeg av til Cataclysm kommer, får håpe det leverer, jeg gleder meg hvertfall Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ingen som er enig i det jeg sa om mounted combat som gruppa netopp hadde gjort. Ganske sikker på at det er det som er grunnen. Lenger ut i instancen vil damage gå ned automatisk og nærme seg 5K som han sa han vanligvis gjør. Eller sjekk recount etter at instancen er ferdig istedet for midt i en kamp. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Viser jo den aktuell "fighten", alt annet er jo bare "tull". Om det er tilfellet på screenshotene, så ROFLMAO! Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ingen som er enig i det jeg sa om mounted combat som gruppa netopp hadde gjort. Ganske sikker på at det er det som er grunnen. Det vil forklare hvorfor healeren gjør 2.7k DPS i hvert fall - godt sett. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Når man kjøpet gamecard på hjemmesiden til wow, fornyer det seg automatisk når det gamle går ut da eller? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikk med gamecard, men om du adder en subscription så gjør den det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hmm, muligens jeg gjorde det da. Men uansett, kan jeg avslutte det? Når jeg trykker Cancel Subscription så er det vel snakk om accounten? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Cancel sub gjør akkurat det den sier, fjerner "abbonnementet" på wow. Du blir ikke belastet om du har lagt til et VISA/MASTERCARD etter dette. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, om du tar canel subscription vil accounten fortsatt være aktiv frem til neste gamecard eller så lenge du har betalt for. Så om du har betalt for en måned i dag, og trykker cancel subscription vil du fortsatt kunne spille en måned, og må enten legge til ny subscription eller et gamecard for å kunne spille vidre når den måneden er over. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva skal jeg skrive som kommando i macro for at pet'en min skal angripe? Vil bruke en tast i stedet for ctrl+1. Skjønner ingenting av dette macro-greiene.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er jo bare å endre keyen fra Ctrl+1 til den knappen du vil bruke da. Trenger ikke en macro for det. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Esc -> key bindings, og bla det ned til pet bar. Men i macro blir det /petattack tror jeg. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, om du tar canel subscription vil accounten fortsatt være aktiv frem til neste gamecard eller så lenge du har betalt for.Så om du har betalt for en måned i dag, og trykker cancel subscription vil du fortsatt kunne spille en måned, og må enten legge til ny subscription eller et gamecard for å kunne spille vidre når den måneden er over. Daså. Grunnen til jeg ble usikker var pga " Why are you quitting World of Warcraft?" Der jeg måtte velge mellom forskjellige ting.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Keybindings på hovedmenyen. Er en plass ned i lista der. Husker ikke navnet i farten. Dog, du kan sette opp macro til å sette inn pet-attack på hver gang du setter hunter's mark på fienden, eller noe lignende. /petattack tror jeg skal være commandoen er for å få pet til å angripe target. Tar du da en følgende macro: /cast Hunter's Mark /petattack så har du en macro som sender petten på målet samtidig som du markerer det med Hunter's Mark. Dog, det er lenge siden jeg lekte med hunter, så kan være mulig de har skifta på kommandoen. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Daså.Grunnen til jeg ble usikker var pga " Why are you quitting World of Warcraft?" Der jeg måtte velge mellom forskjellige ting.. Aha, kanskje en ide å lese alt som står der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå