Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er Ravencrest til PVE som alliance?

Nå er det et halvt år siden jeg stakk tilbake til Frostwhisper fra ett år på Ravencrest, men så vidt jeg husker, var det absolutt brukbart ^^

Ikke at jeg var i nærheten av å være i noen endgame-guild, men venna mine var i et par som gjorde det ganske brukbart.

Lenke til kommentar
"This addon is not actively developed

It doesn't even work on 3.1. Check out http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...surgetrack.aspx or http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...vent-alert.aspx instead. "

Fungerer helt fint for meg når jeg laster out of date addons.

Det er jo en shangsespill.

Noen funker, mens andre ikke gjør det, og siden den ikke oppdateres kommer den heller ikke til å bli oppdatert..

Lenke til kommentar
Det er jo en shangsespill.

Noen funker, mens andre ikke gjør det, og siden den ikke oppdateres kommer den heller ikke til å bli oppdatert..

Foreslår å teste den. En addon som ikke trenger å settes opp og som ikke har gitt meg noen problemer den tiden jeg har brukt den.

Lenke til kommentar
Ja bare wtf liksom mage er ikke RNG overhodet.

Regner med at RNG betyr OP e.l.

Bare til info, pleier å gjøre rundt 5k i TOC. Derfor jeg ble veldig WTF, noe som aner grunnen til dem ekstra 3k dps?`

Jeg stusset på at druiden som er healer hadde 2,7k dps. Men så kom jeg på hvorfor, dere har jo netopp gjort mounted combat som teller med på dps'en. Hvis du gjorde det bra der så teller den vel med tipper jeg.

Lenger ut i TOC vil jo dps'en til alle gå ned når det jevner seg ut.

Lenke til kommentar

Vel, er ganske obvious for de av oss som har spilt bord-rollespill. Om man er (u)heldig med terningene kan det gå veldig dårlig eller veldig bra selv om kanskje utgangspunktet legger opp til noe annet. Samme som skjer i WoW, bare at terningene er erstatta med en random number generator (RNG).

Dersom jeg som druid ikke får procca Eclipse før bossen er på 50%, selv om jeg har 40% crit raidbuffa - sier det seg selv at dpsen min lider av det. Da er jeg uheldig med RNG.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

RNG er det som får meg til å overaggroe på bossen, eller slite med 4k DPS isteden for det dobbelte. RNG er det som gjør at den ene prosentenen med +hit du mangler gjør at du bommer på de viktigste angrep. RNG er det som gjør at du ikke vinner det fete våpenet som nettopp droppa. :p

RNG er noe herk, av og til.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Dps kan være ekstremt random med tanke på crit. Screenshottet han la ved er bare over x amount of damage. Om jeg er heldig som boomkin kan jeg _lett_ overgå 9k dps over 100k damage selv om jeg ligger på 6-7k over en million eller to.

RNG er forresten et godt brukt uttrykk for "tilfeldig dps/boss damage/uforklarige gibs" i wow-verdenen.

Det at du bruker "DPS"-meter i stedet for "Effective Damage Meter" gjør at jeg mistenker at du enten er dårlig til å flytte deg, lese situasjoner og reagere fort, eller en keyboardturner.

Selvfølgelig bare en antakelse.

:p

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Om jeg er heldig som boomkin kan jeg _lett_ overgå 9k dps over 100k damage selv om jeg ligger på 6-7k over en million eller to.

100k er jo ikke stort mer enn 4 Starfires på Twins da. :p

Edit: tror jeg har hatt over 30k crits på 25-man, faktisk.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...