Dammed Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 satan, 11.000+dps ja. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Synes det er mye greiere å si at dersom man fucker opp blir det kick. Med å fucke opp mener jeg altså å gjentatte ganger stå i deep breath feks. - én gang er jo såklart greit (selv om det kanskje ikke burde være det ). Avsindig lav dps er heller ikke greit, eller alt for lav tps / healing output. Rasker uansett med meg et par tanks, noen healere og litt dps fra guilden de gangene jeg kjører pugs (stortsett ony og voa) - så er jeg sikker på at iallefall 7-8 av de i raidet knows what to do. Sånn som jeg opplever det slipper du å wipe på bossen i det hele tatt, nettopp fordi alle linket achievement. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har vært i pugs der achivement-linking har vært et krav - som ikke engang har greid å drepe bossen. Mekka selv i hop ony25 i går, ingen achivement requirement, var vel to døde da onyxia gikk ned, på første forsøk. Achivement er ikke noe sikkerhet på at folk ikke vil gjøre det dårlig. Over til noe annet: kjørte nettopp UK heroic som både tank og healer - samtidig. Gikk utmerket å dualboxe paladin/priest. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 satan, 11.000+dps ja. Så blir det også gitt en heftig dmg increase på twins, så dette skulle da være mulig for de fleste med i245 gear. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) ahh, da så. Så hvor mye får f.eks. roguen et annet sted som f.eks. Ony? Endret 26. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Onyxia er en møkkafight for melee-folk. Det er vanskelig å finne en fight som gir "god" DPS-indikasjon. Nærmeste er vel Jaraxxus i ToC. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Mye dps er det rogues gjør sånn cirka på twins 10man normal? uanz spec. http://scl.lootftw.com/sws/sws-valkyrtwins-1258056841/ http://scl.lootftw.com/sws/sws-valkyrtwins-1258658340/ http://scl.lootftw.com/sws/sws-valkyrtwins-1257705797/ http://scl.lootftw.com/sws/sws-valkyrtwins-1256846416/ http://scl.lootftw.com/sws/sws-valkyrtwins-1256496566/ http://scl.lootftw.com/sws/sws-valkyrtwins-1255548866/ ;o Var fankern ikke verst, klarte selv det her igår med pugz: Feil poison på MH, enn del dps lose der men det skyldes at jeg var mutilate forrige fight + dagger combat spec der! ahh, da så. Så hvor mye får f.eks. roguen et annet sted som f.eks. Ony? Ca 10k, men kan godt være opp til 14-20k mens man AOEer. Endret 26. november 2009 av nagina Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Er du i Fused Has Fans? :o edit: Har et morsomt screenshot fra ony, skulle gjøre whelp achievement: sjekk deeps! Endret 26. november 2009 av nazrm Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 dem flyttet når ensidia kom da, klarte ikke å være nr2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tror jeg har raidet med deg en gang før eller noe. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 nagina: hørte dette her! (en tidligere guildie er i den guilden nå) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tror jeg har raidet med deg en gang før eller noe. Er du i TM? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) jeg var, het: Snørr og Taschmann var i lost legion( administrata var GM) i 70 og litt forskjellige i 80 var innom Awakenings en tur og noen andre. husker ikke helt. Endret 26. november 2009 av Dovito Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Naiga: Så du er Dragonmawer du og da? Spiller selv alliance - i Provídence. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg var, het: Snørr og Taschmann var i lost legion( administrata var GM) i 70 og litt forskjellige i 80 var innom Awakenings en tur og noen andre. husker ikke helt. Har ikke vært i TM så lenge, spilte før i dunemaul men Administrato kjenner jeg faktisk, fra Awakenings ja ;p Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Blir litt pointless å snakke om dps på fighter hvor man blir buffa av masse stash i fighten. her maxer jeg (Wizzley)f.eks dpsen min på ~36k i løpet av fight på Hodir 10man, men går jo ikke rundt og sier jeg har så høy til vanlig Litt moro å se på da ^^ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ha ha, må si jeg liker de granatene som gir deg Night Elf Mohawk / Mr. T-hode hehe, sto med bankern i SW-AH, noen kom løpende inn og "ganka" alle. Som stor fan av "The T" fyrte jeg opp caps lock i /s: "I PITY THE FOOL!" 3 sek. etterpå fikk jeg kjeft av en munnpuster som sa noe sånt som "why did you do that, you dik". Jeg svarte "i didn't..." han tok seg da god tid på å formulere dette: "Why did you laught at us, you retard". Da var jeg glad jeg var ferdig i AH, svarte "go die in a fire" og logget av. Noen fikk ikke nok A-Team inn med mors-melka *nynner på A-team-theme* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg var, het: Snørr og Taschmann var i lost legion( administrata var GM) i 70 og litt forskjellige i 80 var innom Awakenings en tur og noen andre. husker ikke helt. Har ikke vært i TM så lenge, spilte før i dunemaul men Administrato kjenner jeg faktisk, fra Awakenings ja ;p Ikke administrato en annen som heter adminisrata XD er ikke så lenge siden jeg flyttet over ifra Tarren mill er på Dunemaul nå faktisk, men blir gal av alle tyrkerene Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Tok ikke den jeg, tror jeg må lese gjennom en gang til jeg var, het: Snørr og Taschmann var i lost legion( administrata var GM) i 70 og litt forskjellige i 80 var innom Awakenings en tur og noen andre. husker ikke helt. Har ikke vært i TM så lenge, spilte før i dunemaul men Administrato kjenner jeg faktisk, fra Awakenings ja ;p Ikke administrato en annen som heter adminisrata XD er ikke så lenge siden jeg flyttet over ifra Tarren mill er på Dunemaul nå faktisk, men blir gal av alle tyrkerene Eneste grunn jeg dro derfra, orket ikke mer. Er liksom når du joiner et eller annet pug så er det tyrisk som er hovedspråket. bare nysgjerrigm guild er du i dunemaul? Endret 26. november 2009 av nagina Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Joinet coldblooded igår, var med I NIA, men den guilden dispandet fordi noen av officerene ville transfere til en annen server. var også lenge med i Blazendragonz casual guild som har eksistert siden begynnelsen. Startet på Dunemaul derfor jeg er tilbake der nå. Endret 26. november 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå