-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hmm, tror det var på MMO-Champion jeg leste noe angående cross-server LFG greier. Noen som har noe mer info om når eller om de kommer til å legge den funksjonen til spillet? Er nitrist å joine LFG på serveren jeg spiller på. Er faktis det som stopper meg med å gjøre min ally warrior om til horde warrior. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har du installert spillet på nytt på laptopen eller bare kopiert over WoW-folderne fra den stasjonære? Wow har vært installert på laptoppen fra cd'ene rett etter wotlk kom, og blitt jevnlig patcha. Nå er det noen uker siden jeg har vært inne på wow på laptoppen så måtte ta inn siste minor patch, men har aldri vært noe problemer her før! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har omtrent 40-45k tilsammen på kontoen. Uaktiv konto aswell. Hurraaaaaaa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hm ja det var jo snodig at interfacet bare skulle endre seg fullstendig plutselig. Ser jo ut som du har en dårlig UI-mod. Endret 23. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hmm, tror det var på MMO-Champion jeg leste noe angående cross-server LFG greier.Noen som har noe mer info om når eller om de kommer til å legge den funksjonen til spillet? Er nitrist å joine LFG på serveren jeg spiller på. Er faktis det som stopper meg med å gjøre min ally warrior om til horde warrior. Cross Server LFG kommer i patch 3.3 Ingen vet helt når 3.3 kommer, men jeg vil tippe 3-4 uker. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Flott og høre at det kommer med 3.3 =) Takk for info'n. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Håper jeg finner en gruppe til heroic gundrak før den tid Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor håper du det? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er vitsen hvis du ikke spiller? >.< Jeg spiller jo, men har pause nå frem til neste expansion. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ligger på 280k-ish nå, har maksa ut alle professions på diverse alts og har 2 toons med epic flyer osv Edit: Mainen har så klart mechano hog / traveler's / dalaran ring / whatnot. Tenk om du hadde brukt den tia på å lære deg IRL spekulering, aksjer og valutatrading? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da gjelder jo det alt annet også da. Ikke se tv, for da kan du heller jobbe. Ikke spille games i det hele tatt. Bruk heller tid på jobb! Ikke heng på forums. Du kunne heller jobbet! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ligger på 280k-ish nå, har maksa ut alle professions på diverse alts og har 2 toons med epic flyer osv Edit: Mainen har så klart mechano hog / traveler's / dalaran ring / whatnot. Tenk om du hadde brukt den tia på å lære deg IRL spekulering, aksjer og valutatrading? Synes det er litt drøyt å gå uti fra at mye gull = spiller mye Effektivitet er et viktig stikkord. Hva er din /played totalt? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har jo konkurrert med deg flere ganger, mith. AH tar jo ikke noe særlig mye tid. Du har jo addons som gjør absolutt alt nesten. Legge ut glyphs 2 ganger daglig fører fort til 1k per dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor håper du det? Mangler den for daily achievement Umulig å finne gruppe riktignok. Ingen i guildet virker villige til å gjøre den og finner ingen i verken LFG eller trade Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da må du være på en shitty server, finner jo PUGs til hvilken som helst HC her med T9 geara folk kun for badges. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har jo konkurrert med deg flere ganger, mith. AH tar jo ikke noe særlig mye tid. Du har jo addons som gjør absolutt alt nesten. Legge ut glyphs 2 ganger daglig fører fort til 1k per dag. Ja nettopp, så har ikke så veldig mye /played (mesteparten av /played på glyph toonen min er afk og tabbed ut). Hvem er du på balnazzar forresten? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Uaktiv nå, dessverre, men jeg gikk under Kimsan, Iamaloli og Milanoo. Har også en haug med andre alts, men disse gjorde jeg kun battlegrounds med. Milanoo og Iamaloli er gullgruvene ^^ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Aha, milanoo var i hvert fall glyph toonen din. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stemmer det! Var en periode vi ikke var særlig mange som konkurrerte med glyphs. Har stort sett alle glyphsa, så jeg la spesielt merke til deg, pluss at du også driver med andre områder på AH. De dagene du unngikk AH tjente jeg haugevis, for å si det sånn ^^ Driver du fortsatt like mye med AH? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da må du være på en shitty server, finner jo PUGs til hvilken som helst HC her med T9 geara folk kun for badges. Ja, jeg er det, men jeg takla ikke Ravencrash mer, så jeg stakk tilbake der jeg starta og hvor de første WoW-venna mine fortsatt henger Føles mye bedre sosialt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå