Pug Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ligger på 280k-ish nå, har maksa ut alle professions på diverse alts og har 2 toons med epic flyer osv Edit: Mainen har så klart mechano hog / traveler's / dalaran ring / whatnot. Endret 23. november 2009 av Pug Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men du gaar inn for det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har det kommet dato for cataclysm? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 "En gang i 2010" er vel datoen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Siden vi var inne på dette med gull. ligger selv stabilt på 15k, uansett hvor mye gems og lort jeg kjøper ender jeg alltid opp igjen med 15k, går aldri aktivt inn for det, men tror det ligger underbevisst at jeg skal ha 15k nå Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 En måned og 9 dager siden jeg begynte å spille igjen, da hadde jeg 9 sølv. Nå har jeg 26 000 og rundt 40 raw epic gems samt noen gems på AH. Penger er enkelt å skaffe om du går inn for det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mulig det. Jeg spilte i 5 år og hadde aldri mere enn 7000G, og da poolet jeg sammen fra ALLE altene mine for å få kjøpt epic flying + frost flying skillen til 77 DK'en. Hadde aldri råd til det igjen, og nå har jeg ikke spilt siden påsken. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Penger er lett å få, på min beste dag klarte jeg å få over 9k gull. Farmet i et par timer, DEa noen items fra AH og vips masse gull. Før BC var det jo nesten umulig å ha mer enn 800-1000g. Den ahievementen med å drepe 40 turkeys var jo lett syns jeg... Jeg tok og fløy rundt i skogen nor-øst for Goldshire med magen, drepte alle turkeys med ice lance og blinka i mellom dem. Eneste jeg brukte var en makro: /target Wild Turkey Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hei fikk idag tilbake accounten min som ble hacket tidligere i år, men mainen min er bortevekk, og heller ikke på noen andre servere. Forklarte at den mest sannsynlig var migrata siden ingen på armory het det lenger, når jeg sendte mail om at accounten var hacket. Er et null håp for å få tilbake selve char'n? Det er flere måneder siden den ble hacket.. Blaxtro Endret 23. november 2009 av blaxtro Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) noen som vet en god måte å skaffe gold på er en nylig dinga palladin (80) har ingen proffesionals atm. Hei fikk idag tilbake accounten min som ble hacket tidligere i år, men mainen min er bortevekk, og heller ikke på noen andre servere. Forklarte at den mest sannsynlig var migrata siden ingen på armory het det lenger, når jeg sendte mail om at accounten var hacket. Er et null håp for å få tilbake selve char'n? Det er flere måneder siden den ble hacket.. Blaxtro du kan jo alltids spørre blizz om de kan prøve å få tilbake char'sa dine, men siden det er så lenge sia kan det være liten sjangs for at det skjer Endret 23. november 2009 av warvolden Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Gjør massevis av dailies, og gjør eventuellt quests som er igjen i Northrend. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 3x 80s med alle t9/toc geared ~ full enchants på dem, ligger på ca 5k gold atm. Bryr meg ikke noe spesielt om gold men har faktisk bestemt meg å spare opp litt, begynner å bli lite å bruke cash på! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Å moppe opp alle quests i soner du ikke har gjort ferdig eller hoppet over er jo en grei inntekt når du er lvl 80 siden du får gull istedet for XP i reward. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen spiller mye her seg jeg. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vil spille litt på laptoppen men her er jo UI'en et totalt rot..noen som kan komme med forslag til hva som kan ha skjedd? Ingen adon's etc er installert for øyeblikket. Legger med 2 screenshot's. Har selvsagt prøvt logge ut/inn masse ganger, reboot, forandre oppløsning etc men ingenting virker. Kjører Vista. Takker :-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har du installert spillet på nytt på laptopen eller bare kopiert over WoW-folderne fra den stasjonære? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Penger er lett å få, på min beste dag klarte jeg å få over 9k gull. Farmet i et par timer, DEa noen items fra AH og vips masse gull. Før BC var det jo nesten umulig å ha mer enn 800-1000g. Den ahievementen med å drepe 40 turkeys var jo lett syns jeg... Jeg tok og fløy rundt i skogen nor-øst for Goldshire med magen, drepte alle turkeys med ice lance og blinka i mellom dem. Eneste jeg brukte var en makro: /target Wild Turkey Var lettere i dag rundt ett enn i går da jeg logga på rundt ni på kvelden og så skogen stappfull av folk som jakta på dem Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Den ahievementen med å drepe 40 turkeys var jo lett syns jeg... Jeg tok og fløy rundt i skogen nor-øst for Goldshire med magen, drepte alle turkeys med ice lance og blinka i mellom dem. Eneste jeg brukte var en makro: /target Wild Turkey Er ikke fult så enkelt når det er plenty av andre som også jakter på turkeyene, men gikk fint idag tidlig. Var heldigvis ikke så mange folk der jeg jakta. noen som vet en god måte å skaffe gold på er en nylig dinga palladin (80) har ingen proffesionals atm. Skaff deg et gathering yrke (Skinning, mining, herb) Ikke bruk gull på ting du ærlig talt ikke har noe nytte av. Hvis du har litt gull så kan du prøve deg på AH-trading. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Etter Wotlk har jeg tjent 65k på vimsing på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå