Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Penger er lett å få, på min beste dag klarte jeg å få over 9k gull. Farmet i et par timer, DEa noen items fra AH og vips masse gull. Før BC var det jo nesten umulig å ha mer enn 800-1000g.

Den ahievementen med å drepe 40 turkeys var jo lett syns jeg... Jeg tok og fløy rundt i skogen nor-øst for Goldshire med magen, drepte alle turkeys med ice lance og blinka i mellom dem. Eneste jeg brukte var en makro: /target Wild Turkey

Lenke til kommentar

Hei :) fikk idag tilbake accounten min som ble hacket tidligere i år, men mainen min er bortevekk, og heller ikke på noen andre servere. Forklarte at den mest sannsynlig var migrata siden ingen på armory het det lenger, når jeg sendte mail om at accounten var hacket.

Er et null håp for å få tilbake selve char'n? Det er flere måneder siden den ble hacket..

Blaxtro :)

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

noen som vet en god måte å skaffe gold på er en nylig dinga palladin (80) har ingen proffesionals atm.

Hei :) fikk idag tilbake accounten min som ble hacket tidligere i år, men mainen min er bortevekk, og heller ikke på noen andre servere. Forklarte at den mest sannsynlig var migrata siden ingen på armory het det lenger, når jeg sendte mail om at accounten var hacket.

Er et null håp for å få tilbake selve char'n? Det er flere måneder siden den ble hacket..

Blaxtro :)

du kan jo alltids spørre blizz om de kan prøve å få tilbake char'sa dine, men siden det er så lenge sia kan det være liten sjangs for at det skjer

Endret av warvolden
Lenke til kommentar

Vil spille litt på laptoppen men her er jo UI'en et totalt rot..noen som kan komme med forslag til hva som kan ha skjedd? Ingen adon's etc er installert for øyeblikket. Legger med 2 screenshot's. Har selvsagt prøvt logge ut/inn masse ganger, reboot, forandre oppløsning etc men ingenting virker. Kjører Vista. Takker :-)

531936.jpeg

531940.jpeg

Lenke til kommentar
Penger er lett å få, på min beste dag klarte jeg å få over 9k gull. Farmet i et par timer, DEa noen items fra AH og vips masse gull. Før BC var det jo nesten umulig å ha mer enn 800-1000g.

Den ahievementen med å drepe 40 turkeys var jo lett syns jeg... Jeg tok og fløy rundt i skogen nor-øst for Goldshire med magen, drepte alle turkeys med ice lance og blinka i mellom dem. Eneste jeg brukte var en makro: /target Wild Turkey

Var lettere i dag rundt ett enn i går da jeg logga på rundt ni på kvelden og så skogen stappfull av folk som jakta på dem :p

Lenke til kommentar

Er ikke fult så enkelt når det er plenty av andre som også jakter på turkeyene, men gikk fint idag tidlig. Var heldigvis ikke så mange folk der jeg jakta.

noen som vet en god måte å skaffe gold på er en nylig dinga palladin (80) har ingen proffesionals atm.

Skaff deg et gathering yrke (Skinning, mining, herb)

Ikke bruk gull på ting du ærlig talt ikke har noe nytte av.

Hvis du har litt gull så kan du prøve deg på AH-trading.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...