Rostad Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er temmelig sikker på at jeg er den eneste human roguen spillende på min server atm.Vet ikke hvor mange av de ekkle turkey costumene jeg har tatt vekk i dag He he he. Jeg fikk tatt det på en kar, jeg sa sorry etterpå Men fader, jeg hadde bare en shooter, vil jeg få dailys i morgen som kan gi meg ny? Ja, nye dailys helt til eventen slutter til helga. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ikke mulig å betale for 1 dag med wow? onyx dragon whelp frister, men vet ikke om den er verdt 100 kroner Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er vitsen hvis du ikke spiller? >.< Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg får dårlig samvittighet når jeg skyter på de stakkars Rogue'ene... Må være kjipt å være de denne uken. Hvor er det størst sjanse å finne Gnome og Dwarf for horder, hvor hører de til? Ser de sjelden i Dalaran. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er vitsen uansett? Alle har den uansett. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er ikke noe stress, synes det er artig å være kalkun jeg, det du kan gjøre er og gå til der de starter og lage en lvl 1 på en anne konto Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg får dårlig samvittighet når jeg skyter på de stakkars Rogue'ene... Må være kjipt å være de denne uken. Hvor er det størst sjanse å finne Gnome og Dwarf for horder, hvor hører de til? Ser de sjelden i Dalaran.Bg vil jeg si. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har til og med fått betalt for at noen kastet den turkey greia på meg Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er vitsen hvis du ikke spiller? >.< Hva er vitsen hvis du spiller? >.< Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når du spiller får jo du den uansett når du logger inn, så er jo ingen sak! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Av ren nysgjerrighet hvor mye gull har dere? Har klart å få samlet meg en del, og lurte på om det virkelig var mye eller ikke. Og hvorfor omgjør vi rogues til kalkuner? Hvorfor rogues? Endret 23. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Rogues er en del av achievementen Jeg har "svimlende" 2000g på min konto (lvl 80 med epic flying, duelspecc, 450 tailoring/enchanting, lvl 70 med epic flying og to haris pilton bags fra tbc , også en lvl 62 warrior med normal flying og fullt heirloom-set). Så jeg må seriøst skaffe meg peng når jeg skal ha epic flying, cold weather flying og duel-specc på warrioren :O Endret 23. november 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Av ren nysgjerrighet hvor mye gull har dere? Har klart å få samlet meg en del, og lurte på om det virkelig var mye eller ikke. Runt 6k, har epic flying og mammut til 8k Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Aha, så det er derfor jeg blir forvandlet til en ball med fjær umiddelbart etter jeg har logget inn... Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Men hvorfor er rogues en del av achievementen? Det må jo være en spesifikk grunn til det, det pleier å være raser som på f.eks. Check Your Head - Hallows End. edit: Oj, da har jeg visst en god del... Men så farmer jeg også gjerne 1-2 timer per dag etter herbs/ores på en alt. Har 3 lvl 80's med bra gear, en med full epic. Tailoring/Enchanting/LW på 450. 4 epic flyers og Cold weather på 4 characters. Guild bank med 5 tabs og 54.000g. Har ikke kjøpt meg mammoth enda, men vurderer å gå for den med vendors hvis jeg ikke finner noe bedre å bruke penger på. Endret 23. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sender deg "konto-nummeret" mitt Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Rogues er en del av achievementen Jeg har "svimlende" 2000g på min konto (lvl 80 med epic flying, duelspecc, 450 tailoring/enchanting, lvl 70 med epic flying og to haris pilton bags fra tbc , også en lvl 62 warrior med normal flying og fullt heirloom-set). Så jeg må seriøst skaffe meg peng når jeg skal ha epic flying, cold weather flying og duel-specc på warrioren :O Blir vel mange duels å specce for. (Måtte bare. ) Selv holder jeg meg rundt 10-14k gull på mainen, og et par hundre på forskjellige alts. Ikke spessielt rik, men har nok for nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 25k for øyeblikket. Eneste jeg gjør er å spekulere på AH. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk endelig til å gjøre achivemente hvor jeg må drepe 40 turkeys. Fikk panikk da jeg var på 38 og ikke så en eneste turkey, men klarte heldigvis kom det noen =) Har forresten 19k gold på min main, cold weather, epic flying og har en alt som også har cold weather. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Atm rundt 19k gull. Men jeg har da epic flying mount paa 4 alts, pluss Travelers Tundra Mammoth og Motorsykkelen paa mainen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå