Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, vet ikke hva jeg skal si. Storkoser meg som tank/healer på paladinen min, og storkoste meg med levelingen av den og. Priesten har jeg bare som sagt til 18 så vet ikke helt hvordan den er lengere ut, men koser meg med den i dag.

Litt vanskelig å si hva som er best egentlig for jeg vet ikke hva du ser etter Fakkabakka :)

Lenke til kommentar
Nei har aldri prøvd priest ehehe men lurer på om det er verdt og bruke masse tid på å lvle en

Min opplevelse (og som egentlig ikkje kan sammenlignast no etter revamp av talenttrees etc), er at det ikkje var så forbanna gøy til 40, men etter 40 var det alvorlig gøy.

Edit: og prester er meget gode healers i raid. Og stort sett ettertrakta.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Arena er det morsomste på hele spillet, og da tenker jeg tilbake til 70s arena. :)

Litt enig der, spesielt med tanke på den perioden elemental shaman/warrior/priest fungerte meget godt. Vet ikke hvordan det er nå, ettersom jeg kun spilte den første sesongen i wotlk. Mekket meg en rogue opp til 80 rett før jeg unsubscriba, som jeg så gjerne skulle ha prøvd arena med, men tanken av å skaffe utstyr til enda en karakter tok livet av den lysten. Lengter tilbake though. argfh

Lenke til kommentar
Fy søren så gøy Boomkin - Lock er i 2v2, for en burst :>

ps: noen andre som har problemer med DKs i arena? Er det eneste vi sliter med.

Sliter dere med å få han ned eller å ha han under kontroll ?

Ha han under kontroll, pleier å cyclone han og deretter nuke det andre targetet. Når cyclone fader, gripper han meg tilbake til han. Jeg stunnes, ice trap osv osv. Greier ikke løpe vekk fra han før jeg dauer

Lenke til kommentar
Arena er det morsomste på hele spillet, og da tenker jeg tilbake til 70s arena. :)

Litt enig der, spesielt med tanke på den perioden elemental shaman/warrior/priest fungerte meget godt. Vet ikke hvordan det er nå, ettersom jeg kun spilte den første sesongen i wotlk. Mekket meg en rogue opp til 80 rett før jeg unsubscriba, som jeg så gjerne skulle ha prøvd arena med, men tanken av å skaffe utstyr til enda en karakter tok livet av den lysten. Lengter tilbake though. argfh

Må si at det faktisk er lettere en ever å skaffe gear nå. For lett vil mange si.

Skulle jeg drevet pvp ville rogue eller frostmage vært mitt valg.

Sykt moro er det rett og slett, men jeg har desverre ikke tid til både pve og pvp.

Lenke til kommentar
Fy søren så gøy Boomkin - Lock er i 2v2, for en burst :>

ps: noen andre som har problemer med DKs i arena? Er det eneste vi sliter med.

Sliter dere med å få han ned eller å ha han under kontroll ?

Ha han under kontroll, pleier å cyclone han og deretter nuke det andre targetet. Når cyclone fader, gripper han meg tilbake til han. Jeg stunnes, ice trap osv osv. Greier ikke løpe vekk fra han før jeg dauer

Hva med, 2 cyclones, 2 fears?

Lenke til kommentar
Jeg synnes paladin tåler mel juling VS prest.

Om man faller av mounten og lander i 30 finder så overlever man lettere med pala.

Da presten min hadde 550 res i lvl 70 ca føltes den litt ut som pala som hadde 0 res.

Eh? Cappa ikke resi på 495 på 70? Jeg hadde iaf ~500 resi og kunne kalle meg udødelig mot 2 fiender i bgs, for å ikke snakke om at man faktisk kunne overleve lenge mot rogues og warriors også. Paladins er mye mer squishy. Uten å ha gjort noe arena så nekter jeg å tro du hadde 550 resi faktisk. Atm sitter jeg med oppmot 1270 resi og storkoser meg, priest er den mest offansive healern i spillet og det er kjempemoro. :)

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...