Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The authentication key you entered has already been claimed

Hvordan er dette mulig? Key er på MIN cd-manual i MITT skap og ingen klovner har tilgang til den.

 

Er snakk om å merge en konto.

 

Kan logge inn på wow med kontoen brukernavn og passord før merg-opplegget men ikke nå.

Kan heller ikke legge til kontoen da det er invalid login.

 

Kan heller ikke bruke min mail til å lage battlenet-konto men måtte lage en ny adresse pga min mail var i bruk noe den IKKE er.

 

Hater merge//battlenett.

Endret av War
Lenke til kommentar
Er litt kos da, syens det er artig jeg :) men noen tips til hvordan en skal få 40 stk? har ikke kommet over 24 enda :( har fått den trompet tingen

 

Det jeg gjorde var og stå og campe en til 5 sec igjen av debuff før jeg drepte den, så tok jeg neste.

Litt flaks hadde jeg men klarte det mest pga. det respawnet siden jeg ventet slik :)

Lenke til kommentar

Har folk sett på "Second Skin" dokumentar? I så fall så vil den treffe spikern for noen =)

 

Dokumentar om "oss" kan man si, mmorpg gamers osv, anbefales å se!

hvor den kan nedlastes?, bruk fantasi =)

 

Må bare sitere noe fra dokumentar, intervjuer kinesiske goldfarmers:P

 

"the other gold farm I worked for, they would pay us few days late" :>

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Hmm laget meg en paladin og lvla til 10 og da spilte jeg litt BG og prøvde å gjøre dmg men klarte det ikke sugde noe hardt! Derfor ville jeg prøve healing og det var ganske gøy! Men jeg spør hvilken class har best healing i lav lvl og ikke helt umulig å lvle alene?

 

Pala kommer sikkert høyt på lista siden den har mail og critter ganske greit.

Vet at priest er hardt og levle siden den har cloth, og mister mye mer hp av et slag..

Lenke til kommentar

Levler en priest nå og er overasket over hvor "overlevende" den er. Har mye mer i arsenalet å bruke på lav level enn mage har. Døde noe så sinnsvakt på magen min fra 10 til ja, hele veien. Men nå på level 18 på priesten min har jeg kun død 1 gang og det fordi jeg DCet.

 

Til nå har ikke "kjedelighest" nivået satt inn på priest leveling. Men, heirlooms med 20% mer XP samt rested XP har vel sitt å si, raser jo opp i level. På level 18 har jeg vel 21 timer spilletid. Litt treigt men, raskere enn magen.

Lenke til kommentar

Jeg tror ingen bryr seg om hva du spiller - du kan ikke be andre sette opp argumenter for og mot hvilken class du skal spille, det er et valg du tar selv. Spill noe du liker å spille.

 

Jeg satte meg ved et bord, men det var ingen der jeg kunne kaste mat over :(

 

Du må drepe wild turkey, så kan du spise. De løper rundt omkring.

18stk var iallfall nok for meg.

Hvor da? Har ikke sett en eneste...

 

Du finner dem rundt i Elwynn.

Lenke til kommentar
Jeg satte meg ved et bord, men det var ingen der jeg kunne kaste mat over :(

 

Du må drepe wild turkey, så kan du spise. De løper rundt omkring.

18stk var iallfall nok for meg.

Hvor da? Har ikke sett en eneste...

 

Spiller alliance jeg, så vet ikke helt hvor de er som horde, men har du sjekket feks utenfor de store byene?

Her løper de i skogene rett utenfor stormwind iallfall.

Lenke til kommentar
Hmm laget meg en paladin og lvla til 10 og da spilte jeg litt BG og prøvde å gjøre dmg men klarte det ikke sugde noe hardt! Derfor ville jeg prøve healing og det var ganske gøy! Men jeg spør hvilken class har best healing i lav lvl og ikke helt umulig å lvle alene?

 

Unnskyld for å si det, det ikke paladinen som er noe gale med. Paladin er en av de letteste klassene å levle med. Spiller du den riktig kan du ikke dø og du gjør meget bra med skade.

 

MEN! Paladiner begynner ikke å bli skikkelig interesant før rundt lvl 20-24, da begynne du å få noen nice spells :0)

Lenke til kommentar

Onyxia er en "lady dragon", selveste brood mother for hele aspects of the black Dragonflight. Og en tidligere raid instanse fra gamle dager.

 

Machinima videoen "Blind" på Youtube (f.eks) viser en blood elf's forsøk på å knerte Onyxia i hennes menneskelige form. Bra laget video faktisk :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...