PSV Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Måtte dobbel healer setup brenne så inni H******! Hva syns du om "du dør på 2 globals" setup da? Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eller Gingercleave/Lumberjack cleave? Tidenest homsesetup. Gingercleave=Disc priest/Resto druid/Frost mage Lumberjack=Arms Warrior/Prot Warrior/Healer Også helt h**e å møte Elemental shaman/Ret paladin/Destruction warlock Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvem i pokker er det som finner opp slike tullete navn på PvP-setups? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det er MANCLEAVE, ikke Lumberjackcleave. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 En venn av meg har problem med wow spillet på maskina si, han får opp den der hvor man trykker "play" etter det kommer feilmeldingen opp: Maskina er nyinstallert med windows 7 det var etter installeringen han fikk problemet, i task manger står det at skjermdriveren er til stede. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har karen oppdatert skjermkortdriver? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den ligger inne når du installerer windows 7 det er en laptopp så tror det er en rimelig default driver Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) hold inne windows tasten + r - skriv DXDIAG - trykk på fanen skjerm - Skriv ned hva som står under enhet (eller ta screen shot :-) ) edit: etter hva størrelsen på hele skjermbilde tørr jeg si at den ikke har noen skjerm drivere... Endret 21. november 2009 av Submit Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 er så herlig hva noen folk setter seg ned og faktisk lager. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som vet eksakt dato man må logge inn for å få Onyxia pet? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har bare hørt "i slutten av denne måneden". Vet ikke noe mer eksakt enn det ennå. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 er så herlig hva noen folk setter seg ned og faktisk lager. Hahaha, så fantastisk bra. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 er det noen som spiller horde på al'akir? vinner horde ofte bgs i den battlegroupen? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 om man er saved til 3boss i f.eks toc 10, kan man da joine et annet raid som er på boss nr 3? eller MÅ det være samme raid id? Ganske sikker på at det må være samme Id, men bare spør for og være sikker Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Må være samme ID ja. Endret 21. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 er det noen som spiller horde på al'akir? vinner horde ofte bgs i den battlegroupen? Speler ikkje på Al Akir men i samme battleground. Horde vinner stort sett det meste av AB og WSG. Eots, Strands og Isle er litt meir bingo, og AV ...ja nei =) Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Det er MANCLEAVE, ikke Lumberjackcleave. Det het opprinnelig Lumberjack cleave, men så kom Man Cleave og. Selv om Lumberjack cleave er et mer kjent navn på comboen, hvertfall på vår BG og på diverse forums rundt omkring. http://www.arenajunkies.com/showthread.php?t=132013 Endret 21. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 hva skjedde med å bare kalle komboene det de er liksom. f.eks protwarr/armswarr/Hpal Rdruid/disc/armswarr også videre ni av ti jeg snakker med sier hæ når jeg nevner TSG, trodde den var temmelig kjent så jeg bare ga opp med å bruke de forskjellige navnene på comps. Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Er helt enig, dustete å bruke spesielle navn på forskjellige cleaves osv. Bruker selv bare RMP og WLD av comp navn. Endret 21. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå