Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grrr, dumme måsen. Fant han, bare så synd han var død. Jeg gir opp!

Fortsetter heller locken min, er jo kommet til hyggelige lvl 25 nå :)

Roguen min på 60 har jeg gitt opp, MC og BWL ble for slitsomt for meg.

Lenke til kommentar

Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

6071680[/snapback]

klasse er du?

Lenke til kommentar

6071680[/snapback]

klasse er du?

6071725[/snapback]

Skjønner heller ikke helt dette. Min mistanke er at Druid tanket, og hele tiden rushet på.

Å Akiro vel er prest eller muligens en druid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg gleder meg sånn til BC kommer! blir utrolig kult å lvle til lvl 70, få imba epix! og socketed items!! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...