Treblad Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 MS http://img337.imageshack.us/my.php?image=utennavn9xu.jpg 6061379[/snapback] Gleder meg til PvP-filmen din, jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er det noen som har sett den store måsa i Westfall i det hele tatt? Vulturos heter han vel,og dropper en blå dagger. Har sett han en gang, men det er et år siden. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er det noen som har sett den store måsa i Westfall i det hele tatt? Vulturos heter han vel,og dropper en blå dagger. Har sett han en gang, men det er et år siden. 6066750[/snapback] haha.. det er vel ingen måke. Det er en Hauk! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tror jeg fant en elite-hai utenfor Westfall en gang, var iallefall på vestkysten av EK Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Elitehaier er det der. I dag fant jeg en bugget mob i stv, tok av våpen begynnte å slå - la meg og voknet med 275/275 i skill :-) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh. Er så sinnsykt i tvil om hva jeg skal spille på! Har en priest i 41, en rogue i 41, en druid i 35, en shaman i 31, en mage i 31 og en warlock i 30. Alle er på gamle og fulle servere. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Spill shadowpriest! Kjempegøy pvp! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Prøvde min reflekter shadow i 5 sek trinket ^^ Overasket prest? Tja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fugl som skriker = måse. Poenget var at det er en stor stygg flygeting som aldri spawner, så jeg får aldri den blå fine kniven. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fugl som skriker = måse. Poenget var at det er en stor stygg flygeting som aldri spawner, så jeg får aldri den blå fine kniven. 6069930[/snapback] har en liggende jeg ikke får solgt på haomarush . *skryte* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Grrr, dumme måsen. Fant han, bare så synd han var død. Jeg gir opp! Fortsetter heller locken min, er jo kommet til hyggelige lvl 25 nå Roguen min på 60 har jeg gitt opp, MC og BWL ble for slitsomt for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva dropper egentlig den måsen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva dropper egentlig den måsen? 6070586[/snapback] Talon of Vultros. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann . Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). Endret 9. mai 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann . Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). 6071680[/snapback] klasse er du? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann . Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). 6071680[/snapback] klasse er du? 6071725[/snapback] Skjønner heller ikke helt dette. Min mistanke er at Druid tanket, og hele tiden rushet på. Å Akiro vel er prest eller muligens en druid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tier 3 til warrior! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Yay, da fikk jeg min første del av Might Har vært i to raidgrupper så langt, og nå kom jeg endelig i den tredje. Første run i MC = Might hanskene og hjelmen. Føler meg så lykkelig ocngarts mw plx Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg gleder meg sånn til BC kommer! blir utrolig kult å lvle til lvl 70, få imba epix! og socketed items!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå