Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Noen som har et forslag til hva jeg skal bruke gull på? Tener på den 18k mounten, men er det noe bedre å bruke gull på?

 

Spar til neste patch og kjøp craftable items?

 

Btw må vel nesten skaffe seg en hardcore raiding guild for å prøve å få Shadowmourne.... 344 dps 2 hander O_O

Lenke til kommentar
Noen som har et forslag til hva jeg skal bruke gull på? Tener på den 18k mounten, men er det noe bedre å bruke gull på?

Du kan gå for achivement 50 eller 100 mounts? 100 mounts får du en heftig flyingmount hvis jeg ikke tar feil.

 

Eller du kan lvl noen alts.

Eller du kan lvl proffession.

 

Personlig ville jeg aldri brukt så mye på en mount, uansett om den har vendors på ryggen eller ei.

Har +18k gold selv men ser ikke noen grunn til å bruke så mye på én mount.

Lenke til kommentar
Noen som har et forslag til hva jeg skal bruke gull på? Tener på den 18k mounten, men er det noe bedre å bruke gull på?

Du kan gå for achivement 50 eller 100 mounts? 100 mounts får du en heftig flyingmount hvis jeg ikke tar feil.

 

Eller du kan lvl noen alts.

Eller du kan lvl proffession.

 

Personlig ville jeg aldri brukt så mye på en mount, uansett om den har vendors på ryggen eller ei.

Har +18k gold selv men ser ikke noen grunn til å bruke så mye på én mount.

Den "heftige" mounten er en grusomt stygg dragonhawk med ordinær flying speed. Kult å ha achievementen da.

Fikk T2 wep igår :D!

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Noen som har et forslag til hva jeg skal bruke gull på? Tener på den 18k mounten, men er det noe bedre å bruke gull på?

 

Spar til neste patch og kjøp craftable items?

 

Btw må vel nesten skaffe seg en hardcore raiding guild for å prøve å få Shadowmourne.... 344 dps 2 hander O_O

 

Tviler man trenger noe hardcore guild, de fleste pugs er bedre enn de fleste guilds, i hvertfall på tarren mill :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...