Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Du er absolutt ikke den eneste. Jeg kan ikke lenger fordra Outlands. En mulig grunn er at jeg allerede har levelet opp 5 andre karakterer til 80, og da orker jeg ikke lenger de samme gamle områdene. Er bare så synd at den eneste jeg vil spille på akkurat nå befinner seg der. Men som jeg nevnte i stad, tror druiden min er 66 eller 67, så det er ikke mye om å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er absolutt ikke den eneste. Jeg kan ikke lenger fordra Outlands. En mulig grunn er at jeg allerede har levelet opp 5 andre karakterer til 80, og da orker jeg ikke lenger de samme gamle områdene. Er bare så synd at den eneste jeg vil spille på akkurat nå befinner seg der. Men som jeg nevnte i stad, tror druiden min er 66 eller 67, så det er ikke mye om å gjøre.

Beklager, men jeg må bare :S

Lenke til kommentar
Hater lvling drit kjedelig men må bare gjøre det hvis jeg vil spille BG i 80 og Outland er drit uten flyingmount :p

 

Uanz hvilken class er best til å lvle med bortsett fra hunter! Kan ikke fordra hunter

Hva er så galt med hunter?

 

Er noe veldig lei av hunter og de er uber boring i BG og i lvling

 

Hvordan er druid i lvling? Bear og cat form høres gøy ut

Lenke til kommentar
Hater lvling drit kjedelig men må bare gjøre det hvis jeg vil spille BG i 80 og Outland er drit uten flyingmount :p

 

Uanz hvilken class er best til å lvle med bortsett fra hunter! Kan ikke fordra hunter

Useless spørsmål, da alle klasser har sine ulemper og fordeler. Tip of the Day: Spill noe du synes er gøy.

Lenke til kommentar

Svensk og norsk var vel strengt tatt ikke det samme da som nå. De snakker en form for norrønt som ligger tett oppunder norsk. Ord som "mjød" f.eks er jo et klassisk norrønt ord. Gammelsvensk og gammeldansk er det samme, gammelnorsk og gammelislandsk er det samme og alle er så like at de går under betegnelsen norrønt.

 

Edit: gammelsvens/dansk og gammelnorsk\islandsk er ikke det samme, men blir kategorisert innenfor henholdsvis Østnordisk og vestnordiske språk, mens alle går under betegnelsen norrønt, som indikerer at det ikke er mye forskell på dem.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Jeg syntes Outland var mer morsomt enn Northrend, men det er mulig det er jeg som er helt skrudd..

 

Må nok si meg enig, dritt lei av å drepe fake vikinger på steder med norske feilstavinger.

 

Hvordan er det feilstavinger? Blizzard finner inspirasjon i nordisk og gjør det til sitt eget - om de hadde hett "vikinger" og bodde i "Valhall" hadde det bare vært kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg syntes Outland var mer morsomt enn Northrend, men det er mulig det er jeg som er helt skrudd..

 

Må nok si meg enig, dritt lei av å drepe fake vikinger på steder med norske feilstavinger.

 

Hvordan er det feilstavinger? Blizzard finner inspirasjon i nordisk og gjør det til sitt eget - om de hadde hett "vikinger" og bodde i "Valhall" hadde det bare vært kjedelig.

Nettopp. Warcraft-universet er ikke akkurat basert på en sann historie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...