Litraphy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du er absolutt ikke den eneste. Jeg kan ikke lenger fordra Outlands. En mulig grunn er at jeg allerede har levelet opp 5 andre karakterer til 80, og da orker jeg ikke lenger de samme gamle områdene. Er bare så synd at den eneste jeg vil spille på akkurat nå befinner seg der. Men som jeg nevnte i stad, tror druiden min er 66 eller 67, så det er ikke mye om å gjøre. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Warrioren min gjør quests i Winterspring/Felwood, og skal videre til Plaguelands etter det. Satser på å være lvl 61-62 (og kanskje mer) før jeg stikker til Outland. Har jo heirlooms så ligger litt foran skjema ang. exp. Får ca 8-10k exp pr quest nå. Flying mount fra lvl 60 hjelper jo også Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har to 80's fra før, DK og Mage, pluss 70 hunter. Kan bare ikke fordra outlands, liker bare Nagrand av lvling plassene som er der. har alltid hatt ønske om å spille druid endgame, bare ikke tatt meg tid til det, da jeg ble hekta på mage. (og som alle andre huntere, så rolla jeg dk da wotlk kom) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du er absolutt ikke den eneste. Jeg kan ikke lenger fordra Outlands. En mulig grunn er at jeg allerede har levelet opp 5 andre karakterer til 80, og da orker jeg ikke lenger de samme gamle områdene. Er bare så synd at den eneste jeg vil spille på akkurat nå befinner seg der. Men som jeg nevnte i stad, tror druiden min er 66 eller 67, så det er ikke mye om å gjøre. Beklager, men jeg må bare :S Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hater lvling drit kjedelig men må bare gjøre det hvis jeg vil spille BG i 80 og Outland er drit uten flyingmount Uanz hvilken class er best til å lvle med bortsett fra hunter! Kan ikke fordra hunter Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du kan få "overta" min konto Er så lei selve spillet.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg vil Send info på pm? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hater lvling drit kjedelig men må bare gjøre det hvis jeg vil spille BG i 80 og Outland er drit uten flyingmount Uanz hvilken class er best til å lvle med bortsett fra hunter! Kan ikke fordra hunter Hva er så galt med hunter? Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hater lvling drit kjedelig men må bare gjøre det hvis jeg vil spille BG i 80 og Outland er drit uten flyingmount Uanz hvilken class er best til å lvle med bortsett fra hunter! Kan ikke fordra hunter Hva er så galt med hunter? Er noe veldig lei av hunter og de er uber boring i BG og i lvling Hvordan er druid i lvling? Bear og cat form høres gøy ut Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) skal levle når neste pakke kommer jeg jeg har hatt hunteren min i nesten 3 år og er ikke lei enda Endret 18. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Litt nubb question angående grid (addon), hvor stiller jeg slik at jeg ser meg selv som nr5? (eller sist i group) Endret 18. november 2009 av nagina Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hater lvling drit kjedelig men må bare gjøre det hvis jeg vil spille BG i 80 og Outland er drit uten flyingmount Uanz hvilken class er best til å lvle med bortsett fra hunter! Kan ikke fordra hunter Useless spørsmål, da alle klasser har sine ulemper og fordeler. Tip of the Day: Spill noe du synes er gøy. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syntes Outland var mer morsomt enn Northrend, men det er mulig det er jeg som er helt skrudd.. Må nok si meg enig, dritt lei av å drepe fake vikinger på steder med norske feilstavinger. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Blizzard kunne lært mye av serien "True Blood", der det blir snakket noe norsk(norrønt eller noe i den duren?). Overaskende bra faktisk, forstår hva de sier:P Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ganske sikker på at de snakker svensk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Svensk og norsk var vel strengt tatt ikke det samme da som nå. De snakker en form for norrønt som ligger tett oppunder norsk. Ord som "mjød" f.eks er jo et klassisk norrønt ord. Gammelsvensk og gammeldansk er det samme, gammelnorsk og gammelislandsk er det samme og alle er så like at de går under betegnelsen norrønt. Edit: gammelsvens/dansk og gammelnorsk\islandsk er ikke det samme, men blir kategorisert innenfor henholdsvis Østnordisk og vestnordiske språk, mens alle går under betegnelsen norrønt, som indikerer at det ikke er mye forskell på dem. Endret 18. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syntes Outland var mer morsomt enn Northrend, men det er mulig det er jeg som er helt skrudd.. Må nok si meg enig, dritt lei av å drepe fake vikinger på steder med norske feilstavinger. Hvordan er det feilstavinger? Blizzard finner inspirasjon i nordisk og gjør det til sitt eget - om de hadde hett "vikinger" og bodde i "Valhall" hadde det bare vært kjedelig. Lenke til kommentar
thking Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 YAY! Har endelig fått accounten fiksa nå etter 2 uker og mange mail til blizzard, blir wow på meg igjenn! (måtte bare få det ut:P) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syntes Outland var mer morsomt enn Northrend, men det er mulig det er jeg som er helt skrudd.. Må nok si meg enig, dritt lei av å drepe fake vikinger på steder med norske feilstavinger. Hvordan er det feilstavinger? Blizzard finner inspirasjon i nordisk og gjør det til sitt eget - om de hadde hett "vikinger" og bodde i "Valhall" hadde det bare vært kjedelig. Nettopp. Warcraft-universet er ikke akkurat basert på en sann historie Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke? Der braste de illusjoner, snuffs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå