Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Men jeg er ikke ute etter å tjene penger, derav hvorfor jeg gjør jobben selv. Selv om det "teoretisk" er et tap, har jeg bare faktisk tapt 200G. Det er det som står i beholdningen min.

Så effektivitet har ikke noe å si for deg? Selv om du kunne brukt mye kortere tid og likevel gått i null?

Edit: Så klart, om du synes dette er gøy så vær så god, personlig synes jeg ikke det å skille opp professions er spesielt morsomt, og derfor er jeg ute etter beste/mest effektive måte å gjøre det på :)

Tutler avgårde mens jeg levler så det er ikke noe stress for me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wtf datt ut av WoW og kom meg ikke inn igjen så skulle jeg logge på WoW sin side for å sjekke om tiden er gått ut men klarer ikke å logge inn med battle.net accounten eller WoW accounten! Er det noe feil med WoW eller

Edit: Av en eller annen grunn måtte jeg bytte passord wtf? Faens blizzard idioter som tvinger meg til å bytte pass uten grunn

Endret av Fakkabakka
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg måtte godt over 500 fisk før jeg fikk Old Crafty. Men nu har jeg byttet faction, så da blir det litt enklere å få Ironjaw (dersom jeg husker riktig) i Ironforge, mtp. at jeg er alliance nå.

Lenke til kommentar
Er så lei av å levle druid nå... stuck på lvl 61, er drita lei lvling, men har sånn lyst til å spille på 80 med den :/

Sitter med samme problemet selv. Har en 67 tauren druid som står klar med heirloom og det som er. Men det er så kjedelig å levele at jeg blir gal. Satser på at jeg en dag nå snart gidde å levele ferdig opp til rundt 68-70, da jeg endelig kan kjøre i gang med northrend i hvertfall. Da har jeg på følelsen at det tar seg litt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...