Bear^ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Men jeg er ikke ute etter å tjene penger, derav hvorfor jeg gjør jobben selv. Selv om det "teoretisk" er et tap, har jeg bare faktisk tapt 200G. Det er det som står i beholdningen min. Så effektivitet har ikke noe å si for deg? Selv om du kunne brukt mye kortere tid og likevel gått i null? Edit: Så klart, om du synes dette er gøy så vær så god, personlig synes jeg ikke det å skille opp professions er spesielt morsomt, og derfor er jeg ute etter beste/mest effektive måte å gjøre det på Tutler avgårde mens jeg levler så det er ikke noe stress for me. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen her som har Old Crafty? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, fiska opp den for en god stund siden Skal nevnes at jeg benyttet meg av crocolisks in the city buggen. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tror det var noe om at drop-rate ble tilnærmet 100% om du fiska mens du hadde et outland fishing-daily quest i questloggen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Aha. Må man ha en sterk fiskestang for å få Old Crafty, eller funker det uansett hva man har? Begynner å bli lei.. Må ha kastet 500 kast snart. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 http://www.wowbash.com//image-5782.html Passa så fint inn her Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Må bare ha skill over 75, og enten en god del tålmodighet, eller en god del flaks. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Wtf datt ut av WoW og kom meg ikke inn igjen så skulle jeg logge på WoW sin side for å sjekke om tiden er gått ut men klarer ikke å logge inn med battle.net accounten eller WoW accounten! Er det noe feil med WoW eller Edit: Av en eller annen grunn måtte jeg bytte passord wtf? Faens blizzard idioter som tvinger meg til å bytte pass uten grunn Endret 17. november 2009 av Fakkabakka Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tror det var noe om at drop-rate ble tilnærmet 100% om du fiska mens du hadde et outland fishing-daily quest i questloggen. Trur det var 100%. Jeg fikk fisken 5-6 ganger på rad før jeg ikke gadd mer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, kun et quest. Crocolisks in the City. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er så lei av å levle druid nå... stuck på lvl 61, er drita lei lvling, men har sånn lyst til å spille på 80 med den :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg måtte godt over 500 fisk før jeg fikk Old Crafty. Men nu har jeg byttet faction, så da blir det litt enklere å få Ironjaw (dersom jeg husker riktig) i Ironforge, mtp. at jeg er alliance nå. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er så lei av å levle druid nå... stuck på lvl 61, er drita lei lvling, men har sånn lyst til å spille på 80 med den :/ Slapp helt av å bli level 80 er ikke noe å hige etter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, kun et quest. Crocolisks in the City. Ble vel aldri 100%, men ganske mye større sjanse. Anywho, tror den er fixet nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Typisk må se etterpå om det fungerer Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er så lei av å levle druid nå... stuck på lvl 61, er drita lei lvling, men har sånn lyst til å spille på 80 med den :/ Sitter med samme problemet selv. Har en 67 tauren druid som står klar med heirloom og det som er. Men det er så kjedelig å levele at jeg blir gal. Satser på at jeg en dag nå snart gidde å levele ferdig opp til rundt 68-70, da jeg endelig kan kjøre i gang med northrend i hvertfall. Da har jeg på følelsen at det tar seg litt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syntes Outland var mer morsomt enn Northrend, men det er mulig det er jeg som er helt skrudd.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, du er ikke den enste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå