Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På enchant fra 1 til 420 har jeg brukt ca, hm, 200 gull.

Du har det ja.

 

Kan du forklare meg hvordan du har klart det når billigste måten å levle fra 415-420 er Enchant Boots - Greater Spirit som på min server koster 51g å enchante 1 gang?

 

Dvs, ca 250g kun fra 415-420.

 

Ganske simpelt faktisk; jeg farmer det meste selv. Har en blacksmither / miner main som jeg farmer ores og lager items på som jeg deretter sender over til enchanteren min og DEer dem.

 

F.eks nå farmer jeg Cobalt som jeg lager til spiked cobalt helmets som jeg sender over til enchanteren min og disenchanter, voila, Infinite dust. Farmet lett rundt 120 cobalt ores i Zul'Drak som blir rundt 13 ca cobalt helmets som oftest blir til rundt 40-50 infinite dust og noen greater cosmic essences. Eneste jeg til nå har brukt penger på er en Primal Might som jeg trengte for å lage Runed adamantite rod.

 

Eneste enchanting levelingen har kostet meg er tid for det meste, men gjør ingen ting, har levelet den samtidig som jeg levlet magen min (som er enchanteren).

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Siden du ikke selger det på AH så har du brukt gull. Det sier seg selv håper jeg?

 

Du bruker ikke gull bokstavelig talt, men du bruker mats som du kunne solgt for gull.

 

Selv så har jeg ikke kjøpt så mye på AH, men DEa masse grønne items som jeg looter / quest rewards etc. Men uansett så er det tapt inntekt/gull.

 

Tar man og enchanter vellums, så kan man nesten tjene gull på å levle enchanting...

Lenke til kommentar

Poenget er at når man DEer ting man looter fra mobs, eller ting man har laget ved hjelp av cloth/leather fra mobs så kan man selge disse mats man får ved hjelp av DE. = gull i wow kassa.

 

Bruker man disse mats til å levle Enchanting så har man teknisk sett ikke brukt gull, siden man har ikke kjøpt noe, men man får en tapt inntekt.

 

Dermed i det lange løp så har man brukt gull på å levle enchanting selv om man ikke har kjøpt noe fra AH.

 

Det du skriver har ikke noe med saken å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Siden du ikke selger det på AH så har du brukt gull. Det sier seg selv håper jeg?

 

Du bruker ikke gull bokstavelig talt, men du bruker mats som du kunne solgt for gull.

 

Selv så har jeg ikke kjøpt så mye på AH, men DEa masse grønne items som jeg looter / quest rewards etc. Men uansett så er det tapt inntekt/gull.

 

Tar man og enchanter vellums, så kan man nesten tjene gull på å levle enchanting...

 

Nei, jeg har ikke brukt noe eller tapt noe. I og med at jeg farmer egene materialer fra start til slutt har jeg ikke brukt noe gull på dette, ergo jeg går i 0.

 

I ditt spørsmål rundt hvor mye man har brukt av gull for å levle enchanting er mitt svar 200. Hva jeg potensielt kunne tjent ved å selge er et annet spørsmål, men å si at jeg kunne tjent noe på å heller selge dem og ergo konkludere at jeg da har brukt noe er å møte seg selv i døra og ikke skjønne hvor man har sett den karen før.

Lenke til kommentar

Brukte selv rundt 8k gull på å levele opp både tailoring og enchanting til ca 430-440 på warlocken min og er ganske fornøyd med det. Men da i kontrast til de som farmer alt, så gjorde jeg det på litt over 1 dag.

Gull blir jo så og si kastet i hendene på deg når man har noen professions. (har jc(2 stk), mining, herb og bs fra før av)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...