JohnRichard Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke helt samme innredning som vi har på jobb. Ser at vi har litt potensiale, haha. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nå vil jeg ha gode svar helst Jeg sliter sinnsykt med å finne classen jeg vil være har prøvd noen nå men jeg vil ha deres mening! Hvilken class er best i 10-19 BGs? Si noen andre enn hunter rogue Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det beste svaret du kan få er: Finn det ut selv. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 jeg synes warrior er litt fett da, eller palladin, er ikke sikker på hvordan en palladin er i 10-19 bg. Warrior er ihvetfall ganske fett Lenke til kommentar
Semic Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nekter å si noe annet enn Hunter! Klarte wrekcing ball uten problemer som lvl 18 uten noe som er i nærheten av twinke-gear(26-0 var sluttresultatet), lag hunter og hvis du er Horde, tam en hyene og få en pet som dermed slower de andre og gjør god damage. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det beste svaret du kan få er: Finn det ut selv. Hva trur du jeg har holdt på med den siste månenden? Er dritlei av å lvle masse forskjellige og finne ut at det var bortkasta derfor spør jeg noen som har litt erfaring Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvorfor må du spille den "beste" classen? Det blir jo så kjedelig når alle løper rundt med samme class :s Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvorfor må du spille den "beste" classen? Det blir jo så kjedelig når alle løper rundt med samme class :s Kanskje ikke best men en som er veldig gøy og ikke dør på 1 slag Men lurer på om jeg skal starte en shaman hvordan er de i 10-19 pvp? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Om du dør på et slag kommer jo mye ann på hvilket gear du har, du er ikke udødelig i din første bg som lvl 19. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg leker meg litt med en trail konto nå og kameraten jeg spiller med maser så heftig om at jeg skal oppgradere den at jeg har begynt å vurdere det. Jeg sjekket inne på sidene til blizzard og jeg klarer ikke å se om jeg må betale for å oppgradere kontoen OG for spilletid, eller om jeg får med spilletid når jeg oppgraderer kontoen? Noen som vet? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) DU suger pikk Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg levlet Enchanting til 420 før jeg kom på at Inscription lager vellums. *banker hodet ned i bordplaten* Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg levlet Enchanting til 420 før jeg kom på at Inscription lager vellums. *banker hodet ned i bordplaten* Gjorde også det men kom på det når jeg var nært 400 :> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Haha. Ikke rart Blizzard game design tar tid. \o/ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg levlet Enchanting til 420 før jeg kom på at Inscription lager vellums. *banker hodet ned i bordplaten* Er ikke helt inni det med professions, utenom et par. Explain plz Levler enchanting på en alt, så muligens greit å vite. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Antagelig for muligheten til å enchante sine egne alter. Tipper dette er scenarioet: - Mainen hans (raider?) har Enchanting. - Alten har scribing. - Han levler opp enchanting for å kunne enchante seg selv. - Han kommer på at han allerede kan gjøre det ved å lage vellums og enchante med main. Bare gjetter, tho. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Meh, Jeg gjorde noe lignende da jeg skille enchanting i starten av wotlk. Jeg gjorde akkurat som jeg gjorde i TBC, enchanta på et random item mange ganger. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Inscription kan lage vellums som er på en måte blanke ark, en enchanter kan enchante disse slik at man får såkalte permanent weapon/armor enchants. Måten det fungerer på er at hvis man kjøper en slik vellum med enchant så kan man bare klikke på den og så på itemen man vil enchante. Dette har blitt lagt til i wotlk for å kunne gjøre Enchanting til en bedre pengemaskin. Nå er man ikke avhengig av å trade med en enchanter for å få sine items enchanted. Problemet er jo selvsagt at jeg bare enchante samme item flere ganger, hadde jeg lagd det på vellums så kunne jeg solgt dem på AH og fått igjen gull på min skill ups. På mange enchants så tjener man faktisk penger på å lage vellums (mats koster mindre enn vellumen). Og ja jeg slår ennå hodet i bord platen. Har kastet bort flere tusen gull. Endret 16. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 På enchant fra 1 til 420 har jeg brukt ca, hm, 200 gull. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Wohoooo 100 seiere i wintergrasp Endret 17. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå