Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leker meg litt med en trail konto nå og kameraten jeg spiller med maser så heftig om at jeg skal oppgradere den at jeg har begynt å vurdere det. Jeg sjekket inne på sidene til blizzard og jeg klarer ikke å se om jeg må betale for å oppgradere kontoen OG for spilletid, eller om jeg får med spilletid når jeg oppgraderer kontoen? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Inscription kan lage vellums som er på en måte blanke ark, en enchanter kan enchante disse slik at man får såkalte permanent weapon/armor enchants.

 

Måten det fungerer på er at hvis man kjøper en slik vellum med enchant så kan man bare klikke på den og så på itemen man vil enchante. Dette har blitt lagt til i wotlk for å kunne gjøre Enchanting til en bedre pengemaskin. Nå er man ikke avhengig av å trade med en enchanter for å få sine items enchanted.

 

Problemet er jo selvsagt at jeg bare enchante samme item flere ganger, hadde jeg lagd det på vellums så kunne jeg solgt dem på AH og fått igjen gull på min skill ups. På mange enchants så tjener man faktisk penger på å lage vellums (mats koster mindre enn vellumen).

 

Og ja jeg slår ennå hodet i bord platen. Har kastet bort flere tusen gull.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...