Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ble skikkelig glad for 50 000 honorable kills her, til jeg fant ut at jeg må ha 50 000 til før jeg får tittelen XXXXX of the Horde/alliance

 

Det er kos, en lvl 1 som jeg kjenner har 100k og tittelen

jeg har brukt 2-3 år på å få 50 000(uten å spilt mye pvp da) så lurer på hvor lang tid det tar før jeg får 100 000

Lenke til kommentar

The update could not be applied.

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

 

 

Why???

Lenke til kommentar
The update could not be applied.

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

 

 

Why???

 

Fikk akkurat det samme! Fader altså. Si i fra hvis noen vet noe nærmere

Lenke til kommentar
The update could not be applied.

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

 

 

Why???

 

Fikk akkurat det samme! Fader altså. Si i fra hvis noen vet noe nærmere

Gjør det i safe mode.

Lenke til kommentar
The update could not be applied.

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

 

 

Why???

 

Fikk akkurat det samme! Fader altså. Si i fra hvis noen vet noe nærmere

Gjør det i safe mode.

 

 

takk!

Funka å kjøre wow som administrator!

Lenke til kommentar

Fytti, Gjor Onyxia10 man i går med en Warlock som hadde level 178 gear, med masse greens osv..

 

Vi tok ned Onxyia på 3 min 35 sek! Hun fikk bare tid til å spawne en stor mob og hun fikk ikke tid til å deep breathe en eneste gang!

 

Hjalp vel litt på at 5-6 av dpsene gjort over 1-1.2 mill skade i løpet av de minuttene ^^

Endret av Grizzler
Lenke til kommentar
Seriøst, hva er greia i venomspite, hva er det som dreper meg som jeg ikke ser? Hva skal jeg gjøre med det?

 

KJEMPEGØØØY: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...64777&sid=1

 

Jeg har hatt det problemet jeg også faktisk. Jeg kan ikke drepe tingen, men pettet mitt kan som regel. Traps funker også hvis du er Hunter da med pet og traps. Ellers så er AoE tingen, eneste som funker annet enn å løpe langt vekk.

Lenke til kommentar
Seriøst, hva er greia i venomspite, hva er det som dreper meg som jeg ikke ser? Hva skal jeg gjøre med det?

 

KJEMPEGØØØY: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...64777&sid=1

 

Jeg har hatt det problemet jeg også faktisk. Jeg kan ikke drepe tingen, men pettet mitt kan som regel. Traps funker også hvis du er Hunter da med pet og traps. Ellers så er AoE tingen, eneste som funker annet enn å løpe langt vekk.

Dritirriterende! Pet'n min klarer ikke å drepe de.. Eneste sjansen for å overleve for meg er å løpe inn i huset, mens babyen min blir angrepet og ta HS..

Har prøvd med Volley, men det funka ikke.. :(

Lenke til kommentar

LOL! Nå var jeg heldig jeg gikk ut av Stormwind AH og da plutselig inviterte en fyr meg til en guild kalt Grow up! Han gjorde meg til Guild master også sletta han alle medlemmene og forlot guilden så da fikk jeg en gratis guild med syk kul tabard :) Så jeg endra den til en sånn lvling guild og inviterte noen folk og nå har jeg en egen guild hurra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...