Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som ikke får verification eposten?

Det er ingen vertification epost. Det som er så tragisk. Også derfor utallige har blitt hacket, siden noen ukjente merget din account uten at du måtte godkjenne det på noen måte.

Kan hende han mente vertification mailen man får etter man lager en battle.net bruker, det tok 1-2 timer før jeg fikk den.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Ed: flaks at jeg er god, så jeg fikset det selv ;)

Kanskje lurt å skrive hva du gjorde, slik at andre også kan fikse det?

 

Naxx, må man ha bra gear for å bli med på det? Hvis ja, hvilken average ilvl bør man ha? (dps)

Trenger ikke ha spesielt bra gear i utgangspunktet. Problemet er at jo bedre gear det blir i spillet nå til dags, jo mer vil en raidleader kreve, selv om instancet ikke har behov for at du er så mye bedre.

Hvis du skjønte den. :p

 

Klarer du 2,5-3k så klarer du deg veldig fint i Naxx.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har blitt hacka eller at det her er en bug i den siste patchen.

Jeg kunne logge inn helt fint frem til kl 23.45 i går kveld. Når jeg prøver å logge inn nå så ble det lasta ned en liten patch i Blizzard downloader. Etter jeg taster passord får jeg beskjed om å bruke en authenticator code. Noe slikt har jeg aldri bestilt, og kan derfor ikke logge inn.

Noen andre her som har opplevd dette?

 

PS har prøvd å ringe til Blizzard, men dem svarer at køa er så lang at det ikke er plass til flere, og ber meg prøve igjen senere..

Lenke til kommentar
Ed: flaks at jeg er god, så jeg fikset det selv ;)

Kanskje lurt å skrive hva du gjorde, slik at andre også kan fikse det?

 

Naxx, må man ha bra gear for å bli med på det? Hvis ja, hvilken average ilvl bør man ha? (dps)

Trenger ikke ha spesielt bra gear i utgangspunktet. Problemet er at jo bedre gear det blir i spillet nå til dags, jo mer vil en raidleader kreve, selv om instancet ikke har behov for at du er så mye bedre.

Hvis du skjønte den. :p

 

Klarer du 2,5-3k så klarer du deg veldig fint i Naxx.

klarer 3-3.5k i HC'er så bør gå greit da. På tide å prøve en Naxx run. ^^

Lenke til kommentar

Jeg fikk snakket med Blizzard omsider.

 

Faktisk var jeg blitt hacka. Hvordan det har skjedd vet jeg ikke.

Bruker Norman som firewall og antivirus program, på en eller annen måte har dem fortsatt fått tak i opplysninger om kontoen min og bestilt en autenticator, som ble knyttet opp mot kontoen. Første gang det har skjedd på dem nesten 5 åra jeg nå har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...