Bear^ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ah steike ta, endelig droppen Judgement crown fra Onyxia og flaks som bare rakkern var jeg den eneste healer paladinen i gruppen så den gikk til meg. I mine øyne hjelmen med best utseende Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bare synd den kræsjer med nesten alt annet... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Gearscore greiene tar helt av-.- Gear er alt, skill er nothing. Trenger 4.9k gs på min server for å bli med i toc10. Er jo helt latterlig. Hvordan ser man på gear score? :> Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gearscore greiene tar helt av-.- Gear er alt, skill er nothing. Trenger 4.9k gs på min server for å bli med i toc10. Er jo helt latterlig. Hvordan ser man på gear score? :> Muuuulig det er wowheads score system, wild guess tho. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Ye, bruker selv inventory on par, ganske kjekt og lettvidt å sjekke om folk har achi og evt gear score! http://s.wowinterface.com/preview/pvw28246.jpg Savner bare søk i den der så har man wannabe armory :> Endret 12. november 2009 av nagina Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gear Score finner du ved å laste ned Addonen Gearscore. DA holder du bare over en spiller og gearscoren kommer på inforuta med navn, klasse etc. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Man finner utrolig mange botter når man står opp halv seks om morgenen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ticket, ticket, ticket. Få de bannet. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Lagde en ticket som står å venter på svar. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det som er helt sykt er jo at det finnes flere forskjellige addons som viser gear score/rating, og alle er forskjellige. Anyway, enig at gearscore og achiv har tatt helt av, dog er det ikke et problem på Khadgar serveren. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 jeg bruker wowheros til gear score , ikke det at jeg ser på det til annet for og sjekke midt eget gear og guildis for og sammenligne når jeg starter pug raids går jeg mere på hvilket guild de har Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Når jeg lager PUGs, så spør jeg personene om de vet taktikken for bossen(e). Svarer de ja, så gir jeg de en sjangse. Gear og achievements er uviktig for meg. Endret 12. november 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ikke noe gear-score stuff i TM akkurat, ensidia er jo der liksom!!!! neida men enkelte ganger blir man bedt å komme til north-bank eller org bank-roof for gear check. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Når jeg lager ett pug raid pleier jeg først å spamme friendslisten min med folk jeg vet kan spille, etterpå ber jeg de finne venner som de vil ha med, etterpå blir det random pugs hvor jeg strengt tatt bare spørr om de kan taktikkene og føler at de er gearet for det. Utrolig hvor mange som er ærlige om det egentlig. Finner vi ett råtten eple er det bare til å whispe de at de ikke helt passer for raiden og må bli erstattet, skal og nevne at ingen blir kastet ut med mer eller mindre de er helt borti natten. f.eks warlock med agi staff Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sjeldent pug vi gjorde nu nettopp på ToC10 normal, 1 tank 1 healer 8 dps, zerg alle boss Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 uhu? Hvordan gikk Anub'arak? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Jeg vil tro tanken tanket alt og dpserne dpset bossen og at healeren healet tanken. Correct me if I'm wrong. Endret 12. november 2009 av ironmartin Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gearscore greiene tar helt av-.- Gear er alt, skill er nothing. Trenger 4.9k gs på min server for å bli med i toc10. Er jo helt latterlig. Hvordan ser man på gear score? :> http://wow-heroes.com/ Den gir hvertfall en score ut ifra hvilket utstyr du har på deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Så smart du er. Hva med adsene som gir +300% physical damage taken ellerno? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå