Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rare saka, vi har vært plaget merksnodig mange ganger av uforklarlige bugs i Ulduar i det siste, skjønte ikke hvorfor vi plutselig begynte å whipe på Kologarn, helt til man tok en titt i combat loggen.

Kologarn hard mode kanskje? :)

Har kologarn en HM som increaser dmg på beam da? Trodde disarmed var HMen hans.

Disarmed er bare en achievement og ikke spesielt vanskelig faktisk. Gjorde den i går med guilden. Er mange achievements i Ulduar som ikke har noe med HM å gjøre, men alle HM er en achievement så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Brukte vel 30 dager på paladin mainen min fra 1 til 80 (med noen timer på 60 og 70).

Brukte 17 dager på magen min fra 1 til 80.

Har brukt vel 16 timer til nå på priesten min som er level 16. 20% heirloom XP økning og reste XP. Digg at man endelig får bruk for champion's seals samt slipper å bruke emblems for heirlooms. PvE heirlooms vel å merke, vet du får PvP heirlooms i Wintergrasp :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Jeg har vel 40 days played på mainen min... nå har jeg hatt forskjellige main characters i vanilla, tbc og wotlk.

Regner med at jeg har rundt 200 days played tilsammen på 5 år i wow, hvis jeg regner med alle alter etc.

Jeg er ikke helt stolt av det... men kan ikke si at jeg angrer heller :p

Lenke til kommentar
Koffor forsvinner pvp våpna etter at sesongen er over?

(Dvs..at det ikkje går an å kjøpe furious og lavare våpen no.)

Fins heilt sikkert en god grunn...som eg ikkje har fått med meg.

Det er vel fordi at blizz ikke vil at vi skal kunne skaffe bra våpen enkelt, siden pvp våpnene fint kan brukes i pve.

Det er ihvertfall sånn jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Passerte 100 dager played på hovedkarakteren min som jeg ikke spilte i det hele tatt under TBC.

Joda.

Tror jeg nylig passerte 50 dager /played på 80, hadde rundt 30-40 dager på 70 og brukte 20 på 1-70 så er oppe i 120 eller noe totalt selv, synes det begynner å bli mye :p

Pøh, dinga 70 på rundt 120days da tbc kom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...