Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Mye betalte du for EaB? (Mitt kostet 550^^) Og hvorfor ventet du bare ikke på Azuresong Mageblade? Farma det meste for +30spell damage btw. 6053543[/snapback] 800g for sverdet, ca. 250g for enchant. Har penger, og sverdet var vel det siste av epics jeg kunne kjøpe. Mer dkp for når RoTV og ToEP dropper. Lenke til kommentar
aespN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan dere ikke skrive hele vannet på itemene, for jeg skjønner ikke hva dere snakker om når der skriver ToEP o.l. =/ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan dere ikke skrive hele vannet på itemene, for jeg skjønner ikke hva dere snakker om når der skriver ToEP o.l. =/ 6054290[/snapback] Talisman of Ephemeral Power Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Og Robe of Volatile Power. 2% crit og litt snaskens +dmg. Edit: oppdaterte profilen med crit-gearet mitt nå, 10% fra gear, 5% fra devastation. 2 scarlet thread til, så har jeg 2% crit-hatten min også. Endret 6. mai 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 I går dinget jeg 60. Deilig. Nå er detr pvp for alle penga. Vil nemlig ha tak i dette settet. Allieance taper mye i AB og WSG, men nå har jeg bare spilt i 4-5 timer. Håper jeg opplever mange seire fremover. Har hørt at Alliance dominerer BG på mange servere, så håper dette også blir tilfelle på Mazrigos. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Og der fikk jeg hatten min. Finfin gruppe gjennom Strat scarlet, er overrasket over at det ikke er flere LFG-er til det stedet.. mye fjonge ting som dropper der, og righteous orbs i fleng. Anyway, 17% crit med litt gimp-gear nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Og der fikk jeg hatten min. Finfin gruppe gjennom Strat scarlet, er overrasket over at det ikke er flere LFG-er til det stedet.. mye fjonge ting som dropper der, og righteous orbs i fleng. Anyway, 17% crit med litt gimp-gear nå. 6056279[/snapback] er det oppdatert profil? hvis nei har du enda 2% crit trinket fra U/LBRS. Har vel også en ring til gode med 1% crit hvis jeg husker rett? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Endelig Mageblade ^^ Hvordan er egentlig mageblade for paladins? er en i guilden som sier den er beste 1 handen for pallys i MC. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Endelig Mageblade ^^ Hvordan er egentlig mageblade for paladins? er en i guilden som sier den er beste 1 handen for pallys i MC. 6056508[/snapback] Hehe, fra MC er det jo enten den eller aurastone. Og med det "gi mana tilbake på spellcrit" talentet er den nok bedre en aurastone til healing. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Og der fikk jeg hatten min. Finfin gruppe gjennom Strat scarlet, er overrasket over at det ikke er flere LFG-er til det stedet.. mye fjonge ting som dropper der, og righteous orbs i fleng. Anyway, 17% crit med litt gimp-gear nå. 6056279[/snapback] er det oppdatert profil? hvis nei har du enda 2% crit trinket fra U/LBRS. Har vel også en ring til gode med 1% crit hvis jeg husker rett? 6056387[/snapback] Oppdaterte etter Strat-run, så jeg har Eye of the beast (2%), Shroud of the Nazherim (1%), Arena bracers (1%) og Belt of the archmage (1%) utenom. Må ta litt Scholo for den crit-ringen, ja, der sier du noe. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skjønner fortsatt hvorfor du ikke ventet på AM, er jo 1% crit på det og. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Spellcrit på klasser med +critical fra talents er veldig undervurdert. Med litt critgear kan du komme opp i 25-30%, altså samme som rogues og warriors. Kombinert med zg trinket, han du en ganske stabil og syk burstdamage Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Geh, en rogue i guildet mitt lagde movie av c'thun killet, og slik ble utfallet på threaden. Ganske morsomt egentlig ;P http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post66554 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skjønner fortsatt hvorfor du ikke ventet på AM, er jo 1% crit på det og. 6057256[/snapback] 1. Har nok penger. 2. Kommer til å tjene inn pengene jeg brukte på kort tid. 3. Mer dkp til annet snask. 4. Få ting med en gang > vente til ting dropper og måtte konkurrere med andre. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kor mykje selger Portals Deck for? Spelar på Sylvanas Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) OMFG!! ZINROKH + REVERED PLATE CHEST! Im soooooooo fucking happy now!! :!: :!: Endret 7. mai 2006 av ctv Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 OMFG!! ZINROKH + REVERED PLATE CHEST! Im soooooooo fucking happy now!! :!: :!: 6059545[/snapback] hvilken hjelm har du? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva heter denne ZG-trinketen jeg hører snakk om? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva heter denne ZG-trinketen jeg hører snakk om? 6060001[/snapback] Zandalarian Hero Charm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå