Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går dinget jeg 60. Deilig. Nå er detr pvp for alle penga. Vil nemlig ha tak i dette settet. Allieance taper mye i AB og WSG, men nå har jeg bare spilt i 4-5 timer. Håper jeg opplever mange seire fremover. Har hørt at Alliance dominerer BG på mange servere, så håper dette også blir tilfelle på Mazrigos.

Lenke til kommentar
Og der fikk jeg hatten min. Finfin gruppe gjennom Strat scarlet, er overrasket over at det ikke er flere LFG-er til det stedet.. mye fjonge ting som dropper der, og righteous orbs i fleng.

 

Anyway, 17% crit med litt gimp-gear nå. :)

6056279[/snapback]

er det oppdatert profil? hvis nei har du enda 2% crit trinket fra U/LBRS. Har vel også en ring til gode med 1% crit hvis jeg husker rett?

Lenke til kommentar
Endelig Mageblade ^^

 

Hvordan er egentlig mageblade for paladins? er en i guilden som sier den er beste 1 handen for pallys i MC.

6056508[/snapback]

 

Hehe, fra MC er det jo enten den eller aurastone. Og med det "gi mana tilbake på spellcrit" talentet er den nok bedre en aurastone til healing.

Lenke til kommentar
Og der fikk jeg hatten min. Finfin gruppe gjennom Strat scarlet, er overrasket over at det ikke er flere LFG-er til det stedet.. mye fjonge ting som dropper der, og righteous orbs i fleng.

 

Anyway, 17% crit med litt gimp-gear nå. :)

6056279[/snapback]

er det oppdatert profil? hvis nei har du enda 2% crit trinket fra U/LBRS. Har vel også en ring til gode med 1% crit hvis jeg husker rett?

6056387[/snapback]

 

Oppdaterte etter Strat-run, så jeg har Eye of the beast (2%), Shroud of the Nazherim (1%), Arena bracers (1%) og Belt of the archmage (1%) utenom. Må ta litt Scholo for den crit-ringen, ja, der sier du noe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...