thking Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ok Takk for raskt svar! (PS: prøvde og søke på battle.net men fant ikke noe om akkurat det) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 noen som har prød vuhdo og kan si noe om hvordan det er kontra heal-bot-continued ? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha, wipa litt på Koralon med en PUG, så rett før et pull ser jeg at gearet mitt omtrent er ødelagt, så sprang inn med noen balance-items (er resto druid) og hadde vel 1400sp. Holdt faktisk tanken i live til Koralon var på 20% elns, men resten av gruppa sugte jo når det gjald å komme seg unna flammer. I tillegg var det vel bare 2 over 3k dps.. moro! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis man har flere wow kontoer, hvordan logger man da inn på wow? Siden man bruker battle net konto fremover? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du logger på med e-post og passord, deretter får du valg om hvilken konto du vil bruke. Du kan selvsagt logge på flere WoW-kontoer samtidig med samme battle.net-konto. Kilde: Battle.net FAQ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fungerer helt flawless, har gjort det i flere uker allerede. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Maeriwen the Astral Walker.. Skulle vært Maeriwen the Celestial Defender, men vi ble desverre bare server second.. Lenke til kommentar
akak Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan man bare gjøre en cooking daily om dagen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan man bare gjøre en cooking daily om dagen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, man kan gjøre både den i Shatt og den i Dala samme dag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Det må være mørkt ute før du kan gjøre den. Endret 9. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Oculus-nerf av alle ting i 3.3. Tihi. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Husker Oculus var en av de få, om ikke den eneste instancen som var litt irriterende i starten av wotlk. Gjorde ocolus i dag siden det var daily, ser overhode ingen grunn til nerf. Men det er jo lett uansett så why not, tid spart I guess. Endret 10. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 2 Bossen var jo mongo hard helt i begynnelsen. De strålene drepte jo det som var Første bossen har jeg aldri skjønt, men lett er den. Står bare stille Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De strålene er sååå lett å unngå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, men vi skjønte jo faen ikke hva man skulle gjøre "ÅSSEN UNNGÅR JEG DE STRÅLENE, DE ER JO PÅ FORSKJELLIGE STEDER VÆR GANG!!!!!". Ah, the memories Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Lasta ned noe jeg ikke kunne lese om da jeg starta WOW. Fant heller ikke no på WOW EU sida. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Lasta ned noe jeg ikke kunne lese om da jeg starta WOW. Fant heller ikke no på WOW EU sida. Hva er det du mener egentlig, vi er ikke synsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå