Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes hele tier-greia bare er rent forvirrende. Jeg holder meg til å se på ilevel Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I Tbc var det jo greit, Tier 4 i kara/gruul/magtheridon (?) Tier 5 i SSC og TK og Tier 6 i BT og etterhvert Sunwell. Så du noen med full tier 6 så var det liksom wow! Hvertfall en stund. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I Tbc var det jo greit, Tier 4 i kara/gruul/magtheridon (?) Tier 5 i SSC og TK og Tier 6 i BT og etterhvert Sunwell.Så du noen med full tier 6 så var det liksom wow! Hvertfall en stund. Eneste som var teit med T6 når det kom 8 deler, var at de ikke hadde en 8 piece bonus. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I Tbc var det jo greit, Tier 4 i kara/gruul/magtheridon (?) Tier 5 i SSC og TK og Tier 6 i BT og etterhvert Sunwell.Så du noen med full tier 6 så var det liksom wow! Hvertfall en stund. WOW følelsen fikk jeg av folk med Grand-Marshal tittel og fullt PvP Gear pre-tbc.. Nå ser jeg bare folk i armor. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Syns de burde få tilbake 8 delers set items. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 8 delers tier hadde vært imba Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 8set er heldigvis borte. Jeg er også glad for at vi ikke har 3/5-set bonuser på T4+ slik som AQ40-settene hadde, slik at man kan faktisk bruke en armor del som er bra istedenfor å ta med en siste tier-del som suger fullstendig, men er verdt det pga. set bonus. Jeg er også glad for Trophies. Takk gud sier jeg bare. Nå kan man velge selv hvilke deler man vil ha istedenfor å måtte vente i evigheter på at sin tier-drop skulle droppe. I tillegg var ikke alle tier-droppene like gode, så det er en postitiv forandring. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, for vi vil jo alle tilbake til Warglaive tiden når rogues gikk rundt med T6 warglaives og 4 set bonusen i PvP. Tror det er balansen mellom PvP og PvE som gjør at vi ikke ser 8 delers tier lengre. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) 8set er heldigvis borte. Jeg er også glad for at vi ikke har 3/5-set bonuser på T4+ slik som AQ40-settene hadde, slik at man kan faktisk bruke en armor del som er bra istedenfor å ta med en siste tier-del som suger fullstendig, men er verdt det pga. set bonus. Jeg er også glad for Trophies. Takk gud sier jeg bare. Nå kan man velge selv hvilke deler man vil ha istedenfor å måtte vente i evigheter på at sin tier-drop skulle droppe. I tillegg var ikke alle tier-droppene like gode, så det er en postitiv forandring. De kunne beholdt trophies, og kutta ut tier 9.25, slik at du kjøpte Tier 9 for triumph + trophy, og tier 9.5 for tokens slik som det allerede er. Blir liksom så voldsomt med tier 9.25 osv. Også kunne de hatt Tier 7 i 25mann naxx/Os, Tier 8 i ulduar 25mann. Men jeg er vel en av de få som syns det. Endret 8. november 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Onyxian drake fixet nå blir det å /afk ved gryph masteren i dalaran en god stund:P Endret 8. november 2009 av TheJan Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen fler som så på MLG? Ganske spennende finale, men en fortjent seier til BB. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg kjenner jeg får helt vondt inni meg når jeg leser noen av de her. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Onyxian drake fixetnå blir det å /afk ved gryph masteren i dalaran en god stund:P Du må jo henge over brønnen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Lenge siden jeg har spilt wow nå. eller lenge siden jeg har spilt på noen under lvl 60 hvertfall Uansett, jeg har en rogue på alliance siden jeg vil spille litt på. Hvor får jeg den raskest opp til 58? jeg er 56 nå Spørs jo hvor du har vært. Felwood - Un'Goro - Winterspring - Eastern Plaguelands - Western Plaguelands / Silithus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har folk begynt å spawne mobs i Dalaran og Stormwind også, plutselig er det en haug med sharks og kvaldir i ponds i Dalaran. Er det SÅ vanskelig å stoppe exploits? Det er en quest i Icecrown som lar deg summone Kvaldir og Sharks i vannet. Hent questen og questitems, stikk til Dalaran, og summon ivei. Ikke verre. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som veit om en side du kan kjøpe to måneders gaming card online? Også få cd key til sendt på mail. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du kan bruke visa kortet ditt å kjøpe gaming tid med, key kan du også kjøpe ifra blizzard.. www.wow-europe.com Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva er kravet til maskina for å ha alt på fullt? Lenke til kommentar
thking Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja har fått tilbake accounten min etter den ble hacket, men nå er account statusen frozen. Når jeg prøver å legge til nytt game-card kommer det fram noe greier om at jeg ikkje kan legge til nytt pga account statusen? ? Lenke til kommentar
Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ett kjapt søk på google: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...58890&sid=1 Håper den hjelper deg litt på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå