Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Koster ikke de VELDIG mye da?

Kjøper alltid netherweave bag jeg, 16 slots bag.

Har det på alle min chars. Ligger vel på rundt 15g mener jeg.(på silvermoon iallfall)

De er sikkert svindyre :( Nå bruker jeg Frostweave Bag 20 slots, syns ikke det holder med 20.. Jeg betalte dritmye for de tror jeg.. Men er verdt det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SetPoint min er visst norsk, og desuten har jeg en gamlere G5, men jeg prøvde å sette den på annet, men det funket ikke. Det er som om knappen ikke virker i det hele tatt i wow, for jeg kan ikke sette den som keybind.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Er vel lenge siden man kunne få hjelp til alt mulig bare ved å si man var jente i MMORPG? Nå er jo jenter litt mere normalt i slike spill enn det var for 10 år siden da det enda bare var "nerder" som spilte slikt.

Når MMORPG-hysteriet startet kastet folk både seg selv og penger og items etter folk som var flinke til å leke jente. Bare svare med litt LOL og ROFL og masse smilies og ascii-roser så hadde man en hel gjeng friere etter seg som gjorde hva som helst.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
fordi at jenter ikke prøver å gjøre poeng av at de er jenter, men at de trenger hjelp. Du prøver tydeligvis å utnytte det at du (ikke) er jente som en fordel for å få hjelp, ergo skjønner gutter at du ikke er en liten uskyldig ungjente...

Han spurte, da svarte jeg. Frekk du er som sier at jeg (ikke) er jente :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...