Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Koster ikke de VELDIG mye da? Kjøper alltid netherweave bag jeg, 16 slots bag. Har det på alle min chars. Ligger vel på rundt 15g mener jeg.(på silvermoon iallfall) De er sikkert svindyre Nå bruker jeg Frostweave Bag 20 slots, syns ikke det holder med 20.. Jeg betalte dritmye for de tror jeg.. Men er verdt det Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva har du i baggene dine da, siden du har 3/4 20 slots bagger fulle? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Noen som har peiling på hvorfor Mouse button 4 på min G5 ikke funker i wow men funker overalt ellers? Satt den som Other:Generic Button? Funker flott for meg. Endret 7. november 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 http://www.wowinterface.com/downloads/info...sBadapples.html <- beste addon på lenge tbh +1 må nesten ta den i bruk :> Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) SetPoint min er visst norsk, og desuten har jeg en gamlere G5, men jeg prøvde å sette den på annet, men det funket ikke. Det er som om knappen ikke virker i det hele tatt i wow, for jeg kan ikke sette den som keybind. Endret 7. november 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor tror ingen (gutter) på en når man sier man er jente? Ikke gidder de hjelpe heller. *syt* Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor tror ingen (gutter) på en når man sier man er jente? Ikke gidder de hjelpe heller. *syt* Fordi du uten tvil missbruker det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hah, hvordan da? Trengte bare hjelp til en å ta en elite 70. Men dreit i det og stakk et annet sted Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 fordi at jenter ikke prøver å gjøre poeng av at de er jenter, men at de trenger hjelp. Du prøver tydeligvis å utnytte det at du (ikke) er jente som en fordel for å få hjelp, ergo skjønner gutter at du ikke er en liten uskyldig ungjente... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kanskje hu er hankjønn likevel, lurer oss hardt her? :> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Er vel lenge siden man kunne få hjelp til alt mulig bare ved å si man var jente i MMORPG? Nå er jo jenter litt mere normalt i slike spill enn det var for 10 år siden da det enda bare var "nerder" som spilte slikt. Når MMORPG-hysteriet startet kastet folk både seg selv og penger og items etter folk som var flinke til å leke jente. Bare svare med litt LOL og ROFL og masse smilies og ascii-roser så hadde man en hel gjeng friere etter seg som gjorde hva som helst. Endret 7. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 har bare møtt milfs, ganske mye av dem i dette spillet, husker engang når jeg var ally.. var liksom så rart at mora spør sønnen sin om å komme hjelpe.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 fordi at jenter ikke prøver å gjøre poeng av at de er jenter, men at de trenger hjelp. Du prøver tydeligvis å utnytte det at du (ikke) er jente som en fordel for å få hjelp, ergo skjønner gutter at du ikke er en liten uskyldig ungjente... Han spurte, da svarte jeg. Frekk du er som sier at jeg (ikke) er jente Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tror nok de fleste er damer jeg ikke ville kalt milf. hehe Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Yay, endelig er et av mine mål oppnådd Alle klasser på en server, alle over level 60 Lyst å rerolle? nps :> http://bildr.no/view/521759 Endret 8. november 2009 av tmg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tar vel typ 4 dager med played å få 10x Level 60s dog. Tror jeg har 60+ av alle classes på begge factions. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er så gøy og se beast cleave pule alt og alle i MLG idag. Helt fuckings latterlig å se en Hunter med Beast Within og Bloodlust. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Thank you for sharing. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvilke tier slots er det som dropper i VoA igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå