Crispin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En kamerat av meg merget nettopp sin wow konto til en bnet konto, og han fikk et ingame pet. Jeg gjorde dette for flere uker siden, men har ikke fått noe. Kviiifor? Ikke at det betyr så veldig mye men. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Man får pet om man merger denne uka. Er det ikke det som står på motd? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg vil også ha pet Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Man får pet om man merger denne uka. Er det ikke det som står på motd? Jeg tror ikke det bare er denne uken. Jeg merget for lenge siden, flere måneder siden, og jeg har fått pet. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen hyggelie folk på Grim Batol alliance som vil ta med seg en nyoppdinga druid i Naxx 10 i dag/kveld? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Alle som har merget til battle.net skal få Mr. Chilly i posten Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 idag på ony25 med rogue, makan til lowlife til enkelte, etter raidroll på ony head så ble en guildie av RL swapped til riktig group så han vant itemet, swap skjedde rett etter raid roll :/ surt men slik ser man ofte i pugs :> Lenke til kommentar
kafan Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er en god del klager på ninjaing for tiden. Fikk merke det selv torsdag på ony25. Raidleder tok lootet og gikk offline. Skjønner ikke at noen syns det er verdt det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 I guilden min har vi en svarteliste over folk som oppfører seg dårlig i pug, så andre slipper å få samme dårlige erfaringen med dem. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Uvant å måtte "sloss" for å klare questene først, er alltid 2-4 stk som skal ta samme questen i Howling Fjord. Kjedelig. Og de er gjerne 2 sammen, savner å ha noen å spille med Man får liksom ikke hjelp av fremmede, de bare venter til du har gjort deg ferdig med det som må gjøres før man kan komme dit man skal, så løper de rett gjennom å tar questen før meg, mens jeg sliter med å "hjelpe" dem ufrivillig. Finnes det bager som har flere enn 20 slots? Endret 7. november 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jepp, 22 slot Glacial Bag. I tillegg dropper det noen fra Onyxia og Sartharion. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 På min server så har prisen på moonshroud og ebonweave gått ned en del. Så gikk selv til innkjøp av noen Glacial Bags. Herlig med masse plass. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Man får pet om man merger denne uka. Er det ikke det som står på motd? Jeg tror ikke det bare er denne uken. Jeg merget for lenge siden, flere måneder siden, og jeg har fått pet. Samme her. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 http://www.wowinterface.com/downloads/info...sBadapples.html <- beste addon på lenge tbh Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen som vet når MLG begynner igjen i vår tidssone idag? 10:00 AM står det. Men jeg er usikker på hva det blir her i norge. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tror det er 9 timer bak, slik at det begynner klokka 19.00 for oss. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jepp, 22 slot Glacial Bag. I tillegg dropper det noen fra Onyxia og Sartharion. Thanks. Får gå til innkjøp av noen sånne, er så lei fulle bager hele tiden. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Koster ikke de VELDIG mye da? Kjøper alltid netherweave bag jeg, 16 slots bag. Har det på alle min chars. Ligger vel på rundt 15g mener jeg.(på silvermoon iallfall) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen som har peiling på hvorfor Mouse button 4 på min G5 ikke funker i wow men funker overalt ellers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå