Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har en addon som heter WIM, som gir det en instant messanger vindu med folk du får /w fra. Denne addonen har et filter som blokkerer alle under en hvis level du selv kan stille. Har min satt på 2 men den kommer originalt med level 10 som restriksjon.

I tilegg bruker jeg SpamMeNot som blokkerer alle beskjeder som inneholder typiske gold selling fraser, og rapporterer dem. Så jeg får bare en liten beskjed om hvem som har blitt blokket og at den er rapportert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp mail fra blizzard at nicket mitt ikke var bra nok for dem.

Står følgende.

When you next log-in with the character named above, you will be prompted to select a new name. Please review our Naming Policy before selecting this new name. This can be found at:

Men når jeg logga på, så fikk jeg ikke bytte navn. Så nå heter roguen min "drondoren"..

Lyver de i mailene sine eller? :p

Lenke til kommentar
Ene dkn der har for det meste ulduargear, brukte Vold'rethar på det killet der så er vel ikke så langt over deres gearnivå, men ja, er gearforskjell.

Kunne vel klart 5-6-7k på Anub HC med bare PS, IT, Pest & DnD. (aka AoE) :wee:

Forskjellen er vel hovedsaklig 2 v 4 adds ville nok jeg sagt.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om GM's som skifter navn på characters som bryter policyen. Prøv å skrive en ticket og se om det er mulighet for å kunne få velge selv.

Jeg måtte bytte navnet på characteren min som het det samme som jeg heter på ekte :dontgetit:

Jeg fikk velge nytt navn btw.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Litt nubb spørsmål angående WWS, når man starter å recorde "/combatlog" skal man da la den gå til dere er ferdig med å raide? eller stop start på hver boss?

Eller funker det dårlig på ToC10/25, for at jeg ser overall dps og ikke dps/heal til hver boss :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...