Bear^ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har en addon som heter WIM, som gir det en instant messanger vindu med folk du får /w fra. Denne addonen har et filter som blokkerer alle under en hvis level du selv kan stille. Har min satt på 2 men den kommer originalt med level 10 som restriksjon. I tilegg bruker jeg SpamMeNot som blokkerer alle beskjeder som inneholder typiske gold selling fraser, og rapporterer dem. Så jeg får bare en liten beskjed om hvem som har blitt blokket og at den er rapportert. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ah. Det skal brukes. Takk. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 har tenkt å transfere male human warlocken min til horde... noen som har forslag til race? BE female eller UD female. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg slenger meg på den. Selv om jeg liker Undead male best. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Skal man være lock eller en eller annen caster fra horde siden, må man være undead (male/female). Undead er født til og være caster, er nå mening. Endret 6. november 2009 av Oriuss Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk nettopp mail fra blizzard at nicket mitt ikke var bra nok for dem. Står følgende. When you next log-in with the character named above, you will be prompted to select a new name. Please review our Naming Policy before selecting this new name. This can be found at: Men når jeg logga på, så fikk jeg ikke bytte navn. Så nå heter roguen min "drondoren".. Lyver de i mailene sine eller? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har hørt om GM's som skifter navn på characters som bryter policyen. Prøv å skrive en ticket og se om det er mulighet for å kunne få velge selv. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 har tenkt å transfere male human warlocken min til horde... noen som har forslag til race? BE female eller UD female. Neh, ORC selvsagt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vi dame Orcer er så sykt stygge, jeg ser helt forjævlig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ene dkn der har for det meste ulduargear, brukte Vold'rethar på det killet der så er vel ikke så langt over deres gearnivå, men ja, er gearforskjell. Kunne vel klart 5-6-7k på Anub HC med bare PS, IT, Pest & DnD. (aka AoE) Forskjellen er vel hovedsaklig 2 v 4 adds ville nok jeg sagt. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vi dame Orcer er så sykt stygge, jeg ser helt forjævlig Dama mi ble ikke så blid når jeg sa at det peneste hu kunne velge uten BC og WotLK var Troll female Hu likte BE best. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 troll male er jo de kuleste på horde uten tvil. Vurderer å bytte min gnome mage til en troll mage. /dance på troll er nesten grunn nok. ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er det bare meg som synes north bank belongs to hordes ;> Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er det bare meg som synes north bank belongs to hordes ;> nei, motsatte for southbank ofc. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg går alltid i North jeg, selv om jeg er Alliance Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bruker alltid south, north blir jo bare en omvei (alliance) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Yay, fikk kontaktet en GM, så ordnet h*n problemet. Det var visstnok den greia med name change så ikke hadde fungert skikkelig hos meg. Så new nick neste gang jeg logger på Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg har hørt om GM's som skifter navn på characters som bryter policyen. Prøv å skrive en ticket og se om det er mulighet for å kunne få velge selv. Jeg måtte bytte navnet på characteren min som het det samme som jeg heter på ekte Jeg fikk velge nytt navn btw. Endret 7. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Litt nubb spørsmål angående WWS, når man starter å recorde "/combatlog" skal man da la den gå til dere er ferdig med å raide? eller stop start på hver boss? Eller funker det dårlig på ToC10/25, for at jeg ser overall dps og ikke dps/heal til hver boss :/ Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 WWS skiller trash fra bosser tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå