JohnRichard Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Howling Fjord er da fin, og bare pittelitt snø i grenstraktene i nord. Fungerer bra fra lvl 68 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Howling Fjord er da fin, og bare pittelitt snø i grenstraktene i nord. Fungerer bra fra lvl 68 Ja hørte det, men jeg kom meg ikke dit før en dust drepte meg, så jeg starta i Borean Dundra. Ugg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Grensetraktene i nord faktisk. Trakk på smilebåndet av den. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Anorakk 10man HC down. =D A Tribute to skill i tillegg. godt nøgd. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk løpe i fred over til Howling Fjord, mye koseligere der enn Borean Dundra. Men, hvordan kommer jeg meg enklest fra Orgrimmar til Howling Fjord? Jeg gidder jo ikke løpe fra Warsong Hold hver gang jeg er et annet sted og skal tilbake til HF. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ta Zeppelin fra Undercity. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Får støtt og stadig sånne whispers som dette. Hvorfor spør de meg om dette? veit det er scammers eller noe sånt, men hvorfor lurer de på om jeg har noen andre accounts jeg ikke bruker? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Trenger vel flere accounter å bruke til reklamering og botting. Lenke til kommentar
ola12345 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kunne noen sendt et scroll of resurrection til [email protected]? Vil forresten ikke garantere at jeg kjøper den måneden. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Får støtt og stadig sånne whispers som dette. Hvorfor spør de meg om dette? veit det er scammers eller noe sånt, men hvorfor lurer de på om jeg har noen andre accounts jeg ikke bruker? Jeg svarte på en sånn en gang, da fortalte de at de ville "leie" kontoen for 100 dagen for å bruke den til goldfarming/selling. Er nok bare et forsøk p åå friste folk til å go fra seg kontoinformasjon. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 trenger ikke tanks noe hit nu for tiden? Oo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Endelig fikk jeg oppskriften på den fantastiske sjokoladekaka! :D Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 har tenkt å transfere male human warlocken min til horde... noen som har forslag til race? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 female belf! det er nice Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 The Cake Is Not A Lie Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Får støtt og stadig sånne whispers som dette. Hvorfor spør de meg om dette? veit det er scammers eller noe sånt, men hvorfor lurer de på om jeg har noen andre accounts jeg ikke bruker? Får dem jeg og. Utrolig plagsomt. -.- Endret 6. november 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 De er som oftest under level 2 så jeg får bare opp "(navn) has been blocked" i chat vinduet mitt. Er mer eller mindre rustet helt mot goldsellers nå, har ikke had en eneste nedspamming av dem på månder nå Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvordan får man blokket folk under level 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå