Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jau, men så driver dere med Heroic ToC 25. Vi har bare nok folk til 10mann heroic, og så pugger vi ToC 25 normal, så det er -litt- gearforskjeller. *edit* Poenget mitt var, derimot, at jeg som Feral DPS, kjempet om førsteplassen med andre godt gearet folk, som i dette tilfellet var Blood DKs. Endret 5. november 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ene dkn der har for det meste ulduargear, brukte Vold'rethar på det killet der så er vel ikke så langt over deres gearnivå, men ja, er gearforskjell. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Våre unholy DKs ligger godt over det der.skal se om jeg kan finne frem noen logs. Edit: tok første og beste jeg fant. dette er fra forrige anub kill. http://www.worldoflogs.com/reports/rt-y07t...5753&e=6231 Sur wipe på Northrend Beasts der eller? Du kan uansett ikke sammenligne HC med Normal Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynner å kjede meg på lvl 70, tror jeg skal starte en ny karakter. Hva er morsomst å spille? Spiller bare for å ha det gøy å levle. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynner å kjede meg på lvl 70, tror jeg skal starte en ny karakter. Hva er morsomst å spille? Spiller bare for å ha det gøy å levle. Levle til level 80? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg synes mage og rogue er mest underholdende å spille solo. Godt utvalg av abilities og spell, gode crowd control muligheter, og masse pewpew. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Våre unholy DKs ligger godt over det der.skal se om jeg kan finne frem noen logs. Edit: tok første og beste jeg fant. dette er fra forrige anub kill. http://www.worldoflogs.com/reports/rt-y07t...5753&e=6231 Usaklig dps på den shadowpriesten. Tør ikkje å tenke på korleis han dytter ut med shadowpriestbuff i patchen. =P 49 tries igjen på "anorakken" idag på 10HC. I dag _skal_ han ned. (Tullewipe på twins >.<) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynner å kjede meg på lvl 70, tror jeg skal starte en ny karakter. Hva er morsomst å spille? Spiller bare for å ha det gøy å levle. Levle til level 80? tar så sykt lang tid Jeg synes mage og rogue er mest underholdende å spille solo. Godt utvalg av abilities og spell, gode crowd control muligheter, og masse pewpew. Tror jeg går for en mage Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mage er gøy. Startet på en mage for rundt en uke siden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mage er gøy.Startet på en mage for rundt en uke siden. Hvor langt har du kommet nå? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mage er noe av det gøyeste jeg har levlet, spesielt etter jeg respeccet Arcane. Likevel stoppet jeg på 75 eller noe rett og slett fordi jeg ikke orket tanken på å geare opp en ny figur. Har etterhvert rett så mange mellom 70 og 80 av denne grunn. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mage er gøy.Startet på en mage for rundt en uke siden. Hvor langt har du kommet nå? Snart lvl. 40. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Våre unholy DKs ligger godt over det der.skal se om jeg kan finne frem noen logs. Edit: tok første og beste jeg fant. dette er fra forrige anub kill. http://www.worldoflogs.com/reports/rt-y07t...5753&e=6231 Sur wipe på Northrend Beasts der eller? Du kan uansett ikke sammenligne HC med Normal veldig sur, de mener han bugga eller noe med chargen, men var ikke med på den fighten så kan ikke kommentere om det stemmer eller ikke Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynner å kjede meg på lvl 70, tror jeg skal starte en ny karakter. Hva er morsomst å spille? Spiller bare for å ha det gøy å levle. Levle til level 80? tar så sykt lang tid Sykt lang tid? Brukte vel 4 dager fra 70 til 80 på alten min. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå kommer jo det helt ann på erfaring og tid. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Uansett tar det lengre tid å levle fra 1-70 enn 70-80. I tillegg får man se nye soner om man aldri har levlet til 80 før. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forbanna lagg hindrer oss i å drepe anub25hm zzzz drittserver :X Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg er skikkelig vimsete og dårlig, så jeg bruker lang tid på alt Der jeg er nå er det snø, jeg hater snø! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) ups, feil post. sorry Endret 5. november 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå