Pherol Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vurderer å begynne å spille igjen, ettersom vinteren kommer. Men skal nok gå tilbake til druiden min igjen, men har veldig lite lyst til å være healer igjen. Hvordan ser feral ut for tiden? Er druidtanks noe guilder fortsatt vil ha? Hvordan ser cat dpsen ut for tiden? Og er balance helt likt som det var før 3.1 ? Uff nå ble det mange spørsmål på en gang.! Spør her siden det ikke så ut som det var så mye liv i druidtråden ! Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da var vi endelig kommet i gang med heroic mode etter noen uker med elendige signups... Twins er nede nå i hvertfall Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan ser feral ut for tiden? Er druidtanks noe guilder fortsatt vil ha? Hvordan ser cat dpsen ut for tiden? Og er balance helt likt som det var før 3.1 ? Uff nå ble det mange spørsmål på en gang.! Druid tanks funker fint, vi har to stykker. Cat DPS er ganske nice om man kan spille det. Balance vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Forskjell for balance er at wrath og starfire eclipce ikke deler cooldown, så litt mer variasjon. Men er ikke sikker fordi jeg ikke spiller mye boomkin Endret 4. november 2009 av Delta_hf Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En spiller som fikser både feral og moonkin rotation osv vil gjøre mer dps som feral Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For å si det sånn. Feral DPS lever i beste velgående. Jeg suser unna med skyhøy DPS, og kjemper om førsteplassen med andre godt geara folk. (Som Blood DKs) Tanker også en del, og det går jo som det suser, det og. Druid. Beste klassen i spillet. Hands down. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ingen her som trenger en scroll of ressurection sendt til seg? Frister virkelig å spille igjen Til dere som spurte om min epost etc. Jeg er ute etter noen å sende scrollen til, ikke motsatt. Gratis måned er det jeg er ute etter, harrharr Endret 4. november 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan er det med rogues og speed på combat-våpen igjen? Treig MH og rask OH med 2x wound? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror det er deadly på OH, uten at jeg har spilt rogue på en stund. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan er det med rogues og speed på combat-våpen igjen? Treig MH og rask OH med 2x wound? Jeg kjører treig mh og rask oh, deadly på mh og wound på oh. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Wound i MH og Deadly i OH blir mer riktig. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Wound i MH og Deadly i OH blir mer riktig. Ja, men har også sett at noen combat rogues bruker wound på begge, noe jeg ikke gjør selv. Som mutilate er det Instant på MH og Deadly på OH. Endret 4. november 2009 av Mauro Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 oi oi mauro, du spiller fortsatt ja! :O lynzh og? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 oi oi mauro, du spiller fortsatt ja! :O lynzh og? Hehe, se det Nazrm! Jada, Lynzh er officer i Chestside, så ja. Går greit? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Wound i MH og Deadly i OH blir mer riktig. Det jeg skulle si, ble bare bytta om Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan ser feral ut for tiden? Er druidtanks noe guilder fortsatt vil ha? Hvordan ser cat dpsen ut for tiden? Og er balance helt likt som det var før 3.1 ? Uff nå ble det mange spørsmål på en gang.! Druid tanks funker fint, vi har to stykker. Cat DPS er ganske nice om man kan spille det. Balance vet jeg ikke noe om. Får du til å rulle på eclipse så er du oppe blant dei aller fleste heilt øverst som boomkin. Dog svært sjelden du får en tank'n'spank kamp som patch igjen. Alltid noke som skjer.^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Haha, pet store. Ikke noe jeg ikke hadde forventet. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 For å si det sånn. Feral DPS lever i beste velgående. Jeg suser unna med skyhøy DPS, og kjemper om førsteplassen med andre godt geara folk. (Som Blood DKs)Tanker også en del, og det går jo som det suser, det og. Druid. Beste klassen i spillet. Hands down. Litt pirk her men det er ikke Blood spec på DK som er det som gir best dps med godt gear lengere. Unholy ... hint hint. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 For å si det sånn. Feral DPS lever i beste velgående. Jeg suser unna med skyhøy DPS, og kjemper om førsteplassen med andre godt geara folk. (Som Blood DKs)Tanker også en del, og det går jo som det suser, det og. Druid. Beste klassen i spillet. Hands down. Litt pirk her men det er ikke Blood spec på DK som er det som gir best dps med godt gear lengere. Unholy ... hint hint. hint hint, jeg snakket ikke om teori, men praksis. Northrend Beasts Lord Jaraxxus Twin Val'kyrs Anub'Arak Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Våre unholy DKs ligger godt over det der. skal se om jeg kan finne frem noen logs. Edit: tok første og beste jeg fant. dette er fra forrige anub kill. http://www.worldoflogs.com/reports/rt-y07t...5753&e=6231 Endret 5. november 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå