n4w Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Derfor man er raid leader selv. Indeed, selv om jeg aldri i verden gidder å prøve på det der igjen. Kan komme over et par gode pugs, om du er heldig. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har starta med litt pvp igjen denne sesongen og lurer igrunn på hvordan en disc priest burde gemme. Jeg bruker en spirit trinket jeg plukka opp i ulduar en gang for lenge siden av den grunn at den hjelper mye, men gjør jo også at jeg går glipp av 95 resi fra disse wintergrasp trinketsa. Nå gemmer jeg spellpower\stamina, stamina\resilience og resilience, men tenker ofte at det hadde vært greit med litt ekstra spellpower, og andre ganger har jeg en rogue som tar livet av meg som får meg til å ha lyst på enda mer resi. Av erfaring er det stort sett locken som dauer først, så blir kanskje at jeg prøver ut litt mer spellpower når jeg bytter ut litt furious, blir å spandere på meg selv epic gems også tenker jeg. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...l&n=Sinklol Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Berre bytt trink iallefall. Spirit som disc blir jo waste. sp/res og reine res gems er det eg går etter no. Om ikkje socketbonus er fantastisk. (Men dette er ikkje på noke seriøst 2k rating arena greier). Aimer for 1100 resilience. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Berre bytt trink iallefall. Spirit som disc blir jo waste. sp/res og reine res gems er det eg går etter no. Om ikkje socketbonus er fantastisk. (Men dette er ikkje på noke seriøst 2k rating arena greier). Aimer for 1100 resilience. Tror trinketen var verdt noe slikt som 3k mana over en 10min fight der man caster hele tiden + equip bonusen, så den er fin så lenge jeg ikke blir focusa selvfølgelig. Skal vel også sies at jeg når jeg får fiksa relentless offset parts ender på noe slikt som 1180 resi, og er allerede godt over ditt mål. Edit: Tenkte også mer på en ren spellpower gemming, altså spellpower, spellpower\resi og en blå spellpower\stamina. Endret 4. november 2009 av Sink Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har nylig startet en Troll Hunter, men har et lite problem. Er lvl 7 nå, men har det litt vanskelig for å spille low-lvl. Jeg synes det er så dønn kjedelig. Så hvordan skal jeg få det til å gå raskere? Slipper jeg å gjøre så mange quests visst jeg blir boosta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hunter generelt sett er utrolig kjedelig før en får pet. (Det er vel level 10?) Er ihvertfall det jeg husker den korte tiden jeg levlet en hunter Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hunter er piss opp til level 10 ja. Etter det så er det plankekjøring til 80. Absolutt en av de letteste karakterene å levele opp til 80. Husker selv at jeg syntes hunteren var litt kjip i starten, så ble det utrolig moro i rundt 35-40 når jeg ordnet meg en ordentlig bra pet fra STV. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hunter er easy mode , send in pet aouto shoot , gå og lag mat , loot eplix , er vell enenste klassen du kan være afk under hele bossfigths uten at det merkes Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har starta med litt pvp igjen denne sesongen og lurer igrunn på hvordan en disc priest burde gemme. Jeg bruker en spirit trinket jeg plukka opp i ulduar en gang for lenge siden av den grunn at den hjelper mye, men gjør jo også at jeg går glipp av 95 resi fra disse wintergrasp trinketsa. Nå gemmer jeg spellpower\stamina, stamina\resilience og resilience, men tenker ofte at det hadde vært greit med litt ekstra spellpower, og andre ganger har jeg en rogue som tar livet av meg som får meg til å ha lyst på enda mer resi. Av erfaring er det stort sett locken som dauer først, så blir kanskje at jeg prøver ut litt mer spellpower når jeg bytter ut litt furious, blir å spandere på meg selv epic gems også tenker jeg. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...l&n=Sinklol full spellpower spellpower/resi og disse spellpower + mp5 trinketene funker på 2,9k rating hvertfall (wowarmory Hydrá) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hydra spiller veldig offensivt da. Er ikke som andre priests. ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Oss nabbs gearer etter high ranked folk, er ganske standard så Sink, tror han vil være forbildet ditt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 sjekka mere rundt, fant en god del SP/resi gemming. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hydra spiller veldig offensivt da. Er ikke som andre priests. ^^ hvordan kan du ellers spille arena ? er jo ikke heletida du trenger og heale , da er det jo greit og kunne gjøre litt skade / cc / manaburning Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Transcrips av lydfilene i ICC er ute. EPIC. Uberspoilers for de som ikke vil ødelegge "lore spenningen". Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jaaaaaaaaa!!!! Endelig!!! [Reins of the Green Proto-Drake] Endret 4. november 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som har noen tips til hvordan få den fordømte "Less-Rabi" achivementen? Vi har forsøkt nå x antall ganger med mage/shaman oppsett men får det aldri til å fungere. Slik vi har gjort det til nå har vi tatt han sakte men sikkert ned til 50% hvor shaman har interupted. På rundt 50% har magen slått inn med counterspell og alt av DPS har blitt sluppet fri, bloodlust (spiller horde), trinkets, arcane power etc etc. Alle kluter har blitt satt inn men like fult klarer den fordømte fjompen å skifte form. DPSen ligger på rundt 3-4k per DPSer i tilegg til at jeg som tank gjør rundt 2.2-2.5k DPS. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som har diverse sinnsvake PVP spec til hunter å linke? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er jo på ca 35% tredje interrupt kjem som oftest, kalrer dere det så er det gjort, feiler så wiper dere og prøver på nytt, tror det var slik vi gjorde. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kjør denne makroen ved pull, Bear^ Spørs litt på hvordan dps dere har, siden han kaster transform hvert 10ende sekund når han er over 50% hp, og hvert femte når han er under 50%. /cast Offensive Spell /in 10 /rw = NOW! = /in 20 /rw = NOW! = /in 22 /rw 3 /in 23 /rw 2 /in 24 /rw 1 /in 25 /rw = NOW! = /in 27 /rw 3 /in 28 /rw 2 /in 29 /rw 1 /in 30 /rw = NOW! = /in 32 /rw 3 /in 33 /rw 2 /in 34 /rw 1 /in 35 /rw = NOW! = Endret 4. november 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå