JohnRichard Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fatter ikke hva det er i den prosessen som gjør at så mange blir hacket. Jeg kjøpte meg Authenticator umiddelbart etter konvertering, og foreløpig er jeg ikke hacket. Men som jeg har sagt før, epostadressen er vel lettere tilgjengelig enn account-navn som vi brukte før... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Nettopp. Men jeg bruker en separat e-mail adresse som ikke er registrert noen andre steder og som bare jeg kjenner til for sikkerhets skyld. Må ha vært keylogger, jeg ser ikke noen andre muligheter. Så er jo spørsmålet hvordan den havnet på pcen, da. Endret 3. november 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Angående emblems syns jeg ikke det gjør noe at man kan kjøpe tier med dem. Det som irriterer meg er at det er alt for enkelt å få tak i emblems. Gjør du Daily Heroic i en måned har du nok emblems til i hvert fall ett tier piece, noe som er latterlig. Kjørte emblems farming run her en kveld, 3 timer strekk med heroics (og ny pers på Nexus med rundt 20 minutter gjennom hele sulamitten) og endte med 28 emblems totalt. Klarer lett å få mer om man bare gidder å ta flere instanser, droppet blant annet GunDrak (5 emblems), Oculus (3 emblems) og Utgard Pinnacle (4 emblems) . Tror nok jeg kunne klart 35-40 emblems om dagen (med daily dungeon) hadde jeg bare giddet, noe som tilsier at man har 2 tier 8 items for både main specc og off spec gitt at man er en klasse med behov for dualspecc. Men det er ikke noe problem sett i forhold til contente som er i da med ToC 10 normal/heroic ToC 25 normal/heroic samt Ulduar for dem som ikke har fullført det. Ilevel grensen er oppe over 250 nå så at man får et par Ilevel 226 ser jeg ikke som noe problem. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er synd nesten ingen vet om dette: https://us.battle.net/account/support/mobil...oad.xml?rhtml=y Kan gå "gratis" authenticator til mange forskjellige mobiltelefoner. Gratis til iphone, resten koster vel 5kr for SMS'en man må få tilsendt. Lenke til kommentar
Intoxicate Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Angående emblems syns jeg ikke det gjør noe at man kan kjøpe tier med dem. Det som irriterer meg er at det er alt for enkelt å få tak i emblems. Gjør du Daily Heroic i en måned har du nok emblems til i hvert fall ett tier piece, noe som er latterlig. Synes det er helt greit at de som ikke raider den nyeste instancen kan få tiergear i løpet av en måneds tid, da er det jo uansett erstattet av neste tier før de har fullt sett. Har det virkelig noe å si om andre har samme gear som de som raider nyeste instance? Ikke at de har muligheten til å få tier gear generellt, men jeg syns det blir feil når man kan få t9 av å gjøre heroics. Etter min mening blir det for enkelt c: EDIT: Angående emblems syns jeg ikke det gjør noe at man kan kjøpe tier med dem. Det som irriterer meg er at det er alt for enkelt å få tak i emblems. Gjør du Daily Heroic i en måned har du nok emblems til i hvert fall ett tier piece, noe som er latterlig. Kjørte emblems farming run her en kveld, 3 timer strekk med heroics (og ny pers på Nexus med rundt 20 minutter gjennom hele sulamitten) og endte med 28 emblems totalt. Klarer lett å få mer om man bare gidder å ta flere instanser, droppet blant annet GunDrak (5 emblems), Oculus (3 emblems) og Utgard Pinnacle (4 emblems) . Tror nok jeg kunne klart 35-40 emblems om dagen (med daily dungeon) hadde jeg bare giddet, noe som tilsier at man har 2 tier 8 items for både main specc og off spec gitt at man er en klasse med behov for dualspecc. Men det er ikke noe problem sett i forhold til contente som er i da med ToC 10 normal/heroic ToC 25 normal/heroic samt Ulduar for dem som ikke har fullført det. Ilevel grensen er oppe over 250 nå så at man får et par Ilevel 226 ser jeg ikke som noe problem. Snakker om Triumph emblems, ikke Conquest. Altså t9. Endret 3. november 2009 av Intoxicate Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Mens de som raider kan få tier "9.25" via Trophies. Helt greit spør du meg. Jeg er en casual raider, og liker meg mye bedre i WotLK enn i TBC hvor jeg kom seint inn og kun fikk sett Karazhan og Zul Aman (som dps var det jo nesten umulig å få Heroic-spots, med mindre man hadde ett "skikkelig" guild rundt seg). Edit: For å ikke snakke om at man slipper med færre "Gear-runs" i Guildet. Som igjen gjør det enklere å bytte specc, eller mainchar. WoW er ett spill og skal være gøy. Har man det ikke gøy, så slutter man. Vi som ikke er "hardcore/elite" setter pris på å få sett alt content som vi betaler for Endret 3. november 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "QQ, folk kan få utstyr enklere enn meg. QQ" Er dere virkelig så opphengt i hva de andre får tak i og hvor lett? Det eneste som skal være verdt noe, er hvor mye din egen innsats var. Jeg syns det var kjempekjekt få kjøpt min første t9.25, selv om jeg visste om flere som hadde både 3 og 4 t9-biter. Hvordan andre får utstyret sitt gir jeg blanke faen i. Jeg gidder ikke å være misunnelig på andre spillere. Jeg er her for min egen moro, og det er moro å skaffe seg utstyr. Og ikke klager jeg over altene mine som har lett tilgang til kjempebra utstyr heller. Jeg syns de forandringene her er kjempebra, og jeg håper på mange flere lignende forandringer. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg liker systemet, og det blir enda bedre i 3.3. Da kan man oppgradere (for å ta et eksempel) 232 biter til 245 med et item fra 25man, istedet for å måtte samle massssse badges, og at det ender opp med at folk heller dropper å kjøpe 232 pga det. Guuud shit. 3.3 blir bra. o/ Ehm, og forøvrig, kunne ikke brydd meg mindre om at folk går rundt med tier pieces.(232/245) De skikkelige heroic raid setitems er så overlegne uansett, og veeeeldig få kommer til å plukke opp sånne. Makes me feel all special! Lenke til kommentar
Intoxicate Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har kjøpt tier gear ved flere anledninger, og jeg bryr meg fint lite hvordan andre får gearet sitt. Det er ikke der problemet ligger. Det jeg savner er utfordring! Men forhåpentligvis vil dette forandre seg når IC kommer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "QQ, folk kan få utstyr enklere enn meg. QQ" Er dere virkelig så opphengt i hva de andre får tak i og hvor lett? Det eneste som skal være verdt noe, er hvor mye din egen innsats var. Jeg syns det var kjempekjekt få kjøpt min første t9.25, selv om jeg visste om flere som hadde både 3 og 4 t9-biter. Hvordan andre får utstyret sitt gir jeg blanke faen i. Jeg gidder ikke å være misunnelig på andre spillere. Jeg er her for min egen moro, og det er moro å skaffe seg utstyr. Og ikke klager jeg over altene mine som har lett tilgang til kjempebra utstyr heller. Jeg syns de forandringene her er kjempebra, og jeg håper på mange flere lignende forandringer. couldn't agree more. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har kjøpt tier gear ved flere anledninger, og jeg bryr meg fint lite hvordan andre får gearet sitt. Det er ikke der problemet ligger. Det jeg savner er utfordring! Men forhåpentligvis vil dette forandre seg når IC kommer. Jeg er i ett Casual/Social Rading Guild, og vi klarte ikke få ned Gormok før jormungar'ene kom, selv med heroism på Trial of the Grand Crusader Heroic - utfordring for oss i hvert fall Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ToGC er rimelig hard.. Er det en for liten utfordring, ja da er du jaggu god Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Første gang vi tok Anub'Arak 10man Hardmode, klarte vi det med ca 26 forsøk igjen ellerno, så da fikk vi "Tribute to Mad Skill" også. det var deilig det. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Angående emblems syns jeg ikke det gjør noe at man kan kjøpe tier med dem. Det som irriterer meg er at det er alt for enkelt å få tak i emblems. Gjør du Daily Heroic i en måned har du nok emblems til i hvert fall ett tier piece, noe som er latterlig. Så du synes at å gjøre Daily Heroic i en måned er for lett? Man får det dårligste t9-settet også. Det slår meg som en utrolig barnslig holdning til spillet og andre spillere å sutre over at andre får tilnærmet like godt gear av å gjøre daily heroic. Er du så kjempetøff at du clearer ToC 25 HC solo? Er du så unik at du burde få bedre ting enn andre, eventuelt så tøff at du burde få diktere hvordan alle andres spillopplevelse skal oppleves? Klarer du ikke andre å bli 'gode' også? Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men det er godt sagt: gear er et godt middel - ikke en belønning. Jeg innser at jeg kanskje overtolker posten din, men jeg er mildt sagt lei av alle som har clearet ToC 25 og Ulduar og tror at de er verdens beste spillere og skal begynne å bli elitistiske når de selv ikke var gode før. Grunnen til at Blizzard gir godt gear lettere bort mot slutten av expansionen (slik de også gjorde i TBC om du merket det) er for å gi alle spillere en sjanse til å se mer content, i motsetning til hvordan det var før. Bortimot bare 1% eller noe slikt (nazrm har tallan) fikk sett Naxxramas på level 60. Okei, det var et bra instance, men ikke når bortimot alle går glipp av det. Jeg tror poenget mitt er: unn andre litt gear, det er tross alt verktøyet man har for å nyte content, og hvis du unner deg selv utfordringene i ICC (det være seg normal eller HC), bør du unne andre folk å få se det også. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Første gang vi tok Anub'Arak 10man Hardmode, klarte vi det med ca 26 forsøk igjen ellerno, så da fikk vi "Tribute to Mad Skill" også. det var deilig det. Småpirk: Mad Skill er 45+ tries igjen, du tenker på A Tribute To Skill Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det var det, blandet litt. Men det er "skills" likevel. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 dedicated insanity er stress, må finne fram gamlegearet mitt og overtale 9 andre til å gjøre det samme Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Herald of the titans of Dedicated insanity er MAKS tiltak Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha. Gikk TogC10 for phun, siden det ikke var noen guildies online til raid. Ser ut som det går greit i begynnelsen, og Gormokk er nesten nede før Scales. Wiper jo såklart her p.g.a den ene tanken dør. Så sjekker vi DPSen og finner ut at de fleste ligger under 3.5k dps. Den ene tanken med assist kicker et par folk og slipper inn noen bekjente (denne tanken hadde ach) så blir tanken kicka av raid leadern fordi en venn av han (med lavest DPS) ble kicka fra raidet! :!: Fantastisk. Pugs ftw. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Derfor man er raid leader selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå