Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Bah, jeg får ikke questen for å gi brød til det glade spøkelset -_- Du har selvfølgelig kjøpt den blomsten fra vendoren som koster 10c som lar deg se han? Og du er på gravplassen til rasen din? feks. gravplasen til Ironforge for gnome og dwarf og Stormwind for Human. Endret 1. november 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Var det koselig? Ble dere redde? Ja, holdt på å pisse i buksa når jeg satt og spillte. Neida, koselig og koselig. Men var litt fett med gresskar overalt. og Magic broom er beste mounten i hele spillet. Tho ekke lenge man har den Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Magic Broom er jo helteit. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Synes den er kul jeg Liten og smart Ikke noe ubersvært liksom. Endret 1. november 2009 av Kvitteri Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da var det på tide å innstallere WoW på den nye laptopen.. Selvfølgelig kom dette 1% før innstallasjonen var ferdig: Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg savner den derre nimbus 2000 allerede :\ Den passa så bra sammen med min lille gnom warlock ! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da var det på tide å innstallere WoW på den nye laptopen.. Selvfølgelig kom dette 1% før innstallasjonen var ferdig: Hva skal jeg gjøre? Vista eller W7? Mener jeg fikk noe lignende. Det har med rettigheter osv å gjøre. Vær sikker på at du kjører installeren som administrator og at du har tilstrekkelige rettigheter til å rote der WoW er lagret. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da var det på tide å innstallere WoW på den nye laptopen.. Selvfølgelig kom dette 1% før innstallasjonen var ferdig: Hva skal jeg gjøre? Vista eller W7? Mener jeg fikk noe lignende. Det har med rettigheter osv å gjøre. Vær sikker på at du kjører installeren som administrator og at du har tilstrekkelige rettigheter til å rote der WoW er lagret. Vista selvfølgelig. Jeg vet ikke åssen jeg kjører som admin, er bare en bruker på denne pc'n.... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 installér den under din mappe, istedenfor Programfiler / Program Files Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Aww, alle eventene i WoW gir meg faktisk lyst til å begynne igjen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 installér den under din mappe, istedenfor Programfiler / Program Files Prøver nå. Faen hvis det skal bli et problem.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bah, jeg får ikke questen for å gi brød til det glade spøkelset -_- Du har selvfølgelig kjøpt den blomsten fra vendoren som koster 10c som lar deg se han? Og du er på gravplassen til rasen din? feks. gravplasen til Ironforge for gnome og dwarf og Stormwind for Human. Ja, og ja. Kjøpte den man kan equippe til 1g, og for å være sikker, kjøpte jeg den til 10c og sto i Darna (jeg er nelf), men nytta ikke. Prøvde også SW for å se om det mot alle odds skulle virke, men endte opp med å gjøre det i Dala, der fungerte det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 installér den under din mappe, istedenfor Programfiler / Program Files Prøver nå. Faen hvis det skal bli et problem.. Nei, det gikk ikke. FAEN DA!!! Åssen skal jeg få innstallert det da? Hvordan innstallerer man som admin? Jeg er jo det..? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Høyreklikk på setup.exe (eller whatever den filen heter) og trykk "Run as Administrator" / Kjør som Administrator. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Innstallerte det i Safe Mode, det funka. Nå prøver jeg innstallere BC og WotLK vanlig, men det er vel for mye å håpe på. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 normalt at Game Masters kommer og gir deg kake når du prater med dem? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Normalt at Game Masters forvandler deg til en gnompirat når du snakker med dem da? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) En GM forandra meg til en gnom pirat og porta meg laaaaaangt over Dalaran for så å slippe meg ned igjen. Fallskjerm i siste sekund. edit: http://img.nazrm.net/wow/2009/WoWScrnShot_090609_003929.jpg Endret 1. november 2009 av nazrm Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei, har tidligere hatt en 80 rogue, for et par måneder siden. Tenkte å rolle mage nå, hvordan ligger de ann i forhold til pvp for tia? Hører de er kjempe nerfa. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå