Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsomt nå, for vel uka siden startet jeg med AH trading med 40G startkapital og ligger nå med 692G på bok. Vært litt dårlige tider for øyeblikket dog, folk har vært så forferdelig pinelig nøyaktig på prisen, er ikke så mange som forsøker seg på billigsalg for pengenes skyld lengere.

Lenke til kommentar
Litt morsomt nå, for vel uka siden startet jeg med AH trading med 40G startkapital og ligger nå med 692G på bok. Vært litt dårlige tider for øyeblikket dog, folk har vært så forferdelig pinelig nøyaktig på prisen, er ikke så mange som forsøker seg på billigsalg for pengenes skyld lengere.

 

Ikke veldig mye å skryte av vil jeg si ...

 

Nei sant nok, men har nå lagt det ut like fult. Som sagt har folk vært forferdelig pirken med å legge ut ting til nøyaktig markedsverdi så er ikke lett å finne ting å selge selv etter timer med leting.

 

I tilegg har confidence ratingen på ting som ore, gems og cloths rast ned over helgen til 0.6 så gjensalg av slikt er ikke lett. For forsøke å kjøpe billige greens fra outland og se om Arcane Dust markedet kommer seg opp igjen, var nede på 0.3 i confidence rating for litt siden, noe som er ekstremt lavt. Var 0.98 for ikke lenge siden så var et forferdelig godt marked for det, men måtte nok krasje. Infinite dust er for tilgjengelig, selv om det selger for rundt 100G stacket er det få som selger lavere enn markedsverdien.

Lenke til kommentar
Koffor det?

 

 

Synes heller chatten var mer interesang:

 

Jagesot: LF2 healer and 1 ranged DPS Onyxia25 whisper achivement

 

At folk gidder å fortsette med det tullet skjønner ikke jeg :)

Hva er tull med det?

 

Fordi det sier ingen ting, man kan få en kompis til å linke seg sin achivement og så viderelinker man den, de fleste legger ikke merke til navnet engang, de er bare ut etter achivementen.

 

Samt, Onyxia er ikke noe særlig vanskelig.

Lenke til kommentar
Vanskelig hvis alle ranged er dps-kåte tullinger så, noe som skjer hele tiden i pugs. Dessuten sjekker mange navnet, bare så det er sagt.

 

Men det sier like fult ingen ting, om man har Onyxia 25 achivementen kan man like godt ha vært død allerede i starten og resten av gruppen tok henne ned. Epic achivementen er bare patetisk å kreve for den sier definitivt ingen ting.

 

Ergo, achivment linking er bare tull å kreve fordi den sier niks og nada om vedkommende.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...