Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor farmer man Eternal Life asap? gi tips pls :p

 

Howling fjord, nærmere bestemt her!

Eller bare wintergrasp, nærmere bestemt her!

 

(Som nevn over meg. Man må også kontrollere wintergrasp for at det skal lønne seg å farme der)

Støtter WG som et bedre alternativ. Plenty av mobs osv.

 

Prøvde begge og jeg må si at Howling fjord var bedre pga raskere respawn på mobs + flere av dem.

På WG ender jeg som oftest å vente på spawans = waste of time! ^^

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Hurra, etter å ha spillt MMORPGs i 8 år, så har jeg også blitt hacket!

Noen dager etter å ha laget en Battle.net account og merged WoW, tilfeldigheter? Hva vet jeg...

 

3 lvl 80 ribbet for gear, samtlige bagger pluss bank er tømt på alle 3 karakterer.

Siden jeg er offiser i guilden, så ble selvfølgelig GB tømt for pots, enchants, gems osv med verdier over 10 000g minst.

 

Jaja, vi jobber med å få alt tilbake, spent på hvordan det går.

Lenke til kommentar
Derfor burde bare Guild Master og kanskje 1 officer ha fulle rettigheter til Gbank. Officers burde ha begresnet tilgang(5-10 stacks per dag(ikke pengeuttak)). Men dere får det nok tilbake :)

 

Jepp, er kun GM som kan ta ut penger heldigvis, så våre 72000g har vi fortsatt!

Og dette med officers er nåkk en god idè. Vi har allerede snakket om det og kommer til å endre dette nå.

 

Skjedde med en annen offiser for 1 år siden. Da fikk vi alt tilbake, så regner med det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Hurra, etter å ha spillt MMORPGs i 8 år, så har jeg også blitt hacket!

Noen dager etter å ha laget en Battle.net account og merged WoW, tilfeldigheter? Hva vet jeg...

 

3 lvl 80 ribbet for gear, samtlige bagger pluss bank er tømt på alle 3 karakterer.

Siden jeg er offiser i guilden, så ble selvfølgelig GB tømt for pots, enchants, gems osv med verdier over 10 000g minst.

 

Jaja, vi jobber med å få alt tilbake, spent på hvordan det går.

 

Fryktet selv dette, er jo mange som kjenner e-postadressen din, som ikke ante hva accountnavnet ditt var. Jeg kjøpte emg en Authenticator samtidig som jeg merget til battle.net.

Lenke til kommentar
De fleste som mister kontoene sine er jo ikke hacket i ordets rette forstand, men har blitt lurt til å oppgi brukernavn og passord på en falsk side, eventuelt blitt infisert med trojaner. Altså er det i det aller fleste tilfeller de selv som har skylden, ihvertfall ikke Blizzard.

 

Har alltid vært kritisk til dette selv, og ikke skjønt hvordan noen kan bli hacket sånn uten videre.

Som jeg skrev litt lengere opp, så har jeg spillt MMOs siden AOs første dager. Jeg har flere e-post kontoer og flere passord.

I tillegg laget jeg en helt ny e-post konto for å bruke til Battle.net når jeg signa der for under en uke siden. Den e-post adressa har ikke blitt oppgitt på noen internettsider.

 

Jeg er mao meget forsiktig når det gjelder WoW kontoen min, og har hatt samme inntrykk som deg. De som blir hacket har skyld i det selv, og har fått med seg keylogger elns fra en eller annen luguber side.

Jeg har nå endret synet på dette...

 

EDIT:

Og nei, dette er ikke Blizzards feil.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Trenger litt hjelp med å installere patcher..

 

Hver gang updateren når 70% får jeg opp feilmeldingen:

"The file "C:\Programfiler\World of Warcraft\WTF.bc0f720c.temp\RunOnce.wtf.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)"

 

Noen som vet? har prøvd repair og å installere på nytt.

 

Edit: Fant ut at jeg ikke hadde tilgang til neon av mappene/filene i WoW mappa, med jeg er administrator på pc'en, noen som vet?

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Hurra, etter å ha spillt MMORPGs i 8 år, så har jeg også blitt hacket!

Noen dager etter å ha laget en Battle.net account og merged WoW, tilfeldigheter? Hva vet jeg...

 

3 lvl 80 ribbet for gear, samtlige bagger pluss bank er tømt på alle 3 karakterer.

Siden jeg er offiser i guilden, så ble selvfølgelig GB tømt for pots, enchants, gems osv med verdier over 10 000g minst.

 

Jaja, vi jobber med å få alt tilbake, spent på hvordan det går.

 

Fryktet selv dette, er jo mange som kjenner e-postadressen din, som ikke ante hva accountnavnet ditt var. Jeg kjøpte emg en Authenticator samtidig som jeg merget til battle.net.

 

Samme her fikk accounten tilbake i helgen, med alt gear. plus noe ekstra stæsj (epic gems etc. jeg ikke aner hvor det kommer fra, tar det some leie :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...