Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gud, så lei jeg er av WoW for tiden. Skjer jo ingenting nytt, bare samme rutine hver dag. Begynner å bli litt kjedelig. Jeg lurer faktisk på om jeg ikke skulle slutte... ihvertfall for en stund. Hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde fått raida litt mer. Men selvfølgelig er jeg jo på en sånn drittserver der man skal være heldig hvis man finner ei gruppe for en normal HC. Ikke vil jeg overføre til en annen server heller, fordi alle vennene mine spiller der. Gah. Irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer faktisk på om jeg ikke skulle slutte...

Lure på om du ikke skal slutte?

Ikke vil jeg overføre til en annen server heller, fordi alle vennene mine spiller der.

Du vil ikke gjøre transfer til en annen server fordi du ikke vil spille sammen med vennene dine?

Du burde prøve PvP.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ryke OT, men å "lure på om ikke" er faktisk et uttrykk man bruker i dagligtale. Kanskje bare i dialekta mi, jeg har ihvertfall hørt det og brukt det så langt tilbake jeg kan huske. Det er ikke grammatisk riktig når man tenker på hvordan setningen egentlig er. Anyways...

on-topic

Nei, jeg vil ikke flytte fra serveren fordi de eneste som jeg virkelig liker å spille med er vennene mine.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gud, så lei jeg er av WoW for tiden. Skjer jo ingenting nytt, bare samme rutine hver dag. Begynner å bli litt kjedelig. Jeg lurer faktisk på om jeg ikke skulle slutte... ihvertfall for en stund. Hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde fått raida litt mer. Men selvfølgelig er jeg jo på en sånn drittserver der man skal være heldig hvis man finner ei gruppe for en normal HC. Ikke vil jeg overføre til en annen server heller, fordi alle vennene mine spiller der. Gah. Irriterende.

Enig, er ikke en dritt som skjer. Holder på med hallows end nå og når den er over kommer jeg nok ikke til å røre wow før cathalysm, med mindre noe stort kommer i en eller annen patch (raids teller ikke, er kjedelig)

Lenke til kommentar

Mye hva man gjør det til selv, gjør man WoW til en rutine blir det fort en rutine og rutiner har en tendens å bli kjedelig etter et par repitisjoner.

På min server - bronzebeard - er det veldig vanskelig å puge seg til et raid, men heldigvis er jeg i en guild som kjører 3-5 raids i uka i tilegg til at man har rundt 150 medlemmer. Har kostet mye tid for oss i offiseer gruppa men nå begynner det å gi avkastning, hadde vårt første 25 manns raid i går etter guild splitten (som var for 2 månder siden).

Så, det er mye og hva du vil gjøre det til :)

Lenke til kommentar
Hvorfor "vurderer" dere å "slutte". Det er da ikke SÅ viktig. Du bare slutter å logge på, finito. Så logger du på igjen når du føler for det.

Så, isteden for å fundere, gjør noe. Er du lei spillet, ikke spill.

Fordi WoW er en vane. Som røyking. For noen er det jo greit nok å bare la være å spille når de vil slutte å spille det, men for andre er det rett og slett en vane som kanskje ikke er så lett å bryte. Ikke nødvendigvis avhengighet, altså.

Lenke til kommentar
Hva er den beste måten å få bra gear på med en gang du kommer til lvl 80? Regner med man ikke er så ettertraktet til instances med green/blue gear.

Om du kjenner noen på serveren som har bra healing/tanking gear så kan du gå nesten hva du vil med en gang av 5mans, folk tolererer litt dårlig gear om de får med en healer/tank på kjøpet^_^

Men som Bear^ sier, gå ToC normal, og bare prøv å heng deg på nok heroic grps, i starten vil du nok få mye avslag pga gear fordi noen tror man trenger full epic for å gjøre heroics men de glemmer at man gjorde de samme heroicene i fjor med tier6 gear og andre lvl70 items. Så bare heng i LFG, også kan du sikkert crafte noe greit gear som ikke behøver å koste dritmye.

Lenke til kommentar
Hva er den beste måten å få bra gear på med en gang du kommer til lvl 80? Regner med man ikke er så ettertraktet til instances med green/blue gear.

Om du kjenner noen på serveren som har bra healing/tanking gear så kan du gå nesten hva du vil med en gang av 5mans, folk tolererer litt dårlig gear om de får med en healer/tank på kjøpet^_^

Men som Bear^ sier, gå ToC normal, og bare prøv å heng deg på nok heroic grps, i starten vil du nok få mye avslag pga gear fordi noen tror man trenger full epic for å gjøre heroics men de glemmer at man gjorde de samme heroicene i fjor med tier6 gear og andre lvl70 items. Så bare heng i LFG, også kan du sikkert crafte noe greit gear som ikke behøver å koste dritmye.

Kjører Hc runs titt og ofte med nydingete folk i quest gear, og mange av dem healere og (med meg som tank) og det går bare utmerket, så lenge jeg healer meg selv i ny og ne.

Ang. den siste paragrafen:

Er egentlig utrolig hva folk tror det kreves av Heroics, hadde en som krevde Epic achivement for en ToC Hc fordi det var en ganske krevende instanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...