Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Forresten. Wowhead.com hadde en twitter developers chat (antar at jeg skrev det latterlig feil, samma søren). Uansett, du kan lese svarene her og her. Likte veldig godt dette: Q: When do hunters get to tame druids? A: Right after druids get a hunter form. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har hatt en jobb som jeg nå har sluttet i der jeg ikke hadde så mye tid til overs. Når som jeg har fått ny jobb har jeg masse tid, og jeg har lyst å spille litt wow igjen. Siste inloggingen var 9 april i år. Er det noe artig som har skjedd siden da? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nye raids, nye heroics, faction change, masse nerfs, masse buffs. Egentlig den samme regla som det har vært i WoW i flere år. WoW er på en meget god plass akkurat nå, og bedre blir det når versjon 3.3 kommer ut om ikke lenge. Forhåpentligvis innen en uke eller to. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 En uke eller to? Dream on, Mr. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Rett før jul tipper jeg. Som de alltid gjør. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 1-2 uker skjer ikke, de har jo nettopp starta raidtesting av ICC på PTR. Pleier å ta en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Season 8 kommer vel med 3.3 også? Og siden s7 nettopp har startet så blir det nok litt venting... Forresten så er Jewelcrafting serious business :o Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Slutt å være nabb? En gjeng med kompiser elns som bestemmer seg for å ninjapulle og bare tulle ellers, så er det min feil? Første gang i naxx, rett på 25 man med crap gear. Ifølge raidleader så gjorde jeg iallfall alt rett, så er iallfall litt fornøyd med meg selv Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tipper patch 3.3 kommer i midten eller slutten av November ettersom de har begynt sped testing av Icecrown 5 mans dungeons nå. Når det kommer til dungeons bruker de oftest litt tid på finjusteringen av dette. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan man kjøpe level 80 armor/våpen med alterac valley, arathi basin og warsong gulch marks of honor? Eneste jeg finner er level 70 items, og at du kun trenger honor får å kjøpe lvl 80 armor/våpen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan man kjøpe level 80 armor/våpen med alterac valley, arathi basin og warsong gulch marks of honor? Eneste jeg finner er level 70 items, og at du kun trenger honor får å kjøpe lvl 80 armor/våpen. Får ikke våpen for honor, men gear det får du. Vendoren står i SW om du er alliance. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og kan ikke kjøpes for marks, bare vanlig honor Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok, kan du selge marks for honor da? Eller er det ikke noe poeng med marks? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg trenger bare å instl Wrath of the Lich King når jeg skal legge det inn på ny maskin, ja? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei, du må legge inn WoW, TBC, og Wotlk tror jeg faktisk. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok, kan du selge marks for honor da? Eller er det ikke noe poeng med marks? Bytt et av hvert mark mot honor hos han som gir daily PvP questen, så får du en del honor for dem. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei, du må legge inn WoW, TBC, og Wotlk tror jeg faktisk. Æsj, tar så lang tid Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok, kan du selge marks for honor da? Eller er det ikke noe poeng med marks? Bytt et av hvert mark mot honor hos han som gir daily PvP questen, så får du en del honor for dem. Ok, det kan bare gjøres en gang om dagen? Er det det samme med Eye of the Storm, Strand of the Ancients, Wintergrasp og Isle of Conquest Mark of Honor også? At de kun kan brukes til den questen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg trenger bare å instl Wrath of the Lich King når jeg skal legge det inn på ny maskin, ja? Trenger kun å bruke WoTLK CDen når du skal installere WoW. Det jeg gjorde sist jeg trengte å reinstallere WoW. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 + ti tonn med patches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå