Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Noen addons som er "must"? Rimelig ny til addons, hadde vært fint med noen anbefalinger. Både UI og annet

Det spørs helt, er du lvl 80 bør du ha recount/gladius for pve/pvp. Top pvperne spiller uten addons forresten, er lurt å venne seg til det.

Klarte endelig 2.2k som trippel DPS igår :p utrolig deilig følelse å se Relentless T2 weapon grønn :D

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen addons som er "must"? Rimelig ny til addons, hadde vært fint med noen anbefalinger. Både UI og annet

Det spørs helt, er du lvl 80 bør du ha recount/gladius for pve/pvp. Top pvperne spiller uten addons forresten, er lurt å venne seg til det.

Klarte endelig 2.2k som trippel DPS igår :p utrolig deilig følelse å se Relentless T2 weapon grønn :D

Man må ikke ha recount, særlig ikke om man bare bruker det til å runke til sin egen DPS.

Det er et flott verktøy for å analysere mye ved et raid, og veldig bra om man bruker alle funksjonene, i hvert fall som raid leader, men ingen "trenger" noe til å måle DPS med hvis de vet at de spiller bra. Selvfølgelig, om man ønsker å forbedre seg selv på alle mulige måter er Recount fantastisk til å finne nye ting å forbedre hele tiden, men det er en smakssak som bør tas etter hvor seriøs man ønsker å være med spillingen sin.

Lenke til kommentar
Burde gå greit, hvorfor ikke bare respecce?

Hehe godt spm, har en paladin liggende som jeg spilte en del på i starten og raidet naxx etc. Har en del offspec gear i form av tanking og healing gear og lite penger. Så tenkte jeg skulle prøve å heale en heroic for moro. Tror jeg har snaut 1800sp.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående cinematicen til wotlk. hehe

Så vidt jeg har forstått så er det faren som snakker i bakgrunnen? If so... er det før han ble drept av Arthes eller er det i ettertid? For jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal være så "proud" over sønnen mtp at han drepte han og han vil herske over verden?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått så er det faren som snakker i bakgrunnen? If so... er det før han ble drept av Arthes eller er det i ettertid? For jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal være så "proud" over sønnen mtp at han drepte han og han vil herske over verden?

Arthas var en Paladin tidligere og faren var sikkert stolt mens han så sønnen vokse i gradene i The Silver Hand.
Lenke til kommentar

Som tidligere sagt er det faren til Arthas som forteller fra svunnede tider, samt at det er en ganske "ironisk" og paradoksal tale for hvor Menethil slekten har styrt med visdom styrer Arthas med tyrani og frykt.

Personelig synes jeg historien rundt Arthas er en de mer interesange historiene og en av de mer triste historiene i Warcraft universet.

Lenke til kommentar

Illidan er og en sår historie ja samt Maievs konstante forfølgninger av ham. Tror nok Malfurion kunne gjort noe med hele saken hvis han ikke hadde banvist Illidan etter helle Gul'Dan episoden. Kanskje t.o.m kunne Arthas vært stoppet, selv om konfrontasjonen dem mellom var vel uungåelig.

Lenke til kommentar
Siste boss, tredge phase på toc hc som pala virker små boring, synes de sliter litt der men selvsagt finnes det skilled pallys som tar det fint :p

Evt. håpløse ranged-dps som ikke stacker på bossen. :wee:

^ Hvis man beveger seg 'x' antall (4?) sekunder på et minutt så skal visst runspeed være bedre siden man fortere kommer inn i range/ut av range etc. Dette gjelder iofs for alle casters; mages, priests, shamans, paladins, warlocks, druids, ja tom. hunters.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...