SML Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Noen addons som er "must"? Rimelig ny til addons, hadde vært fint med noen anbefalinger. Både UI og annet Det spørs helt, er du lvl 80 bør du ha recount/gladius for pve/pvp. Top pvperne spiller uten addons forresten, er lurt å venne seg til det. Klarte endelig 2.2k som trippel DPS igår utrolig deilig følelse å se Relentless T2 weapon grønn Endret 23. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen addons som er "must"? Rimelig ny til addons, hadde vært fint med noen anbefalinger. Både UI og annet Det spørs helt, er du lvl 80 bør du ha recount/gladius for pve/pvp. Top pvperne spiller uten addons forresten, er lurt å venne seg til det. Klarte endelig 2.2k som trippel DPS igår utrolig deilig følelse å se Relentless T2 weapon grønn Man må ikke ha recount, særlig ikke om man bare bruker det til å runke til sin egen DPS. Det er et flott verktøy for å analysere mye ved et raid, og veldig bra om man bruker alle funksjonene, i hvert fall som raid leader, men ingen "trenger" noe til å måle DPS med hvis de vet at de spiller bra. Selvfølgelig, om man ønsker å forbedre seg selv på alle mulige måter er Recount fantastisk til å finne nye ting å forbedre hele tiden, men det er en smakssak som bør tas etter hvor seriøs man ønsker å være med spillingen sin. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Burde gå greit, hvorfor ikke bare respecce? Hehe godt spm, har en paladin liggende som jeg spilte en del på i starten og raidet naxx etc. Har en del offspec gear i form av tanking og healing gear og lite penger. Så tenkte jeg skulle prøve å heale en heroic for moro. Tror jeg har snaut 1800sp. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg sa da ikke at man må, men jeg har hvertfall lært veldig mye om hvordan jeg kan improve DPSen min. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har prøvd å heale heroics som retrilol? Bare kjør på med judgement of light. Med ei bra gruppe så holder det i heroics. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Godt det er en uke igjen med halloween boss. For jeg får konsant headless horseman hjelm med roguen, som trenger sverdet. Paladinen som trenger hjelmen får jeg petet som jeg trenger med hunteren, som igjen hele tiden får sverdet for aen i elevte. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har et spørsmål angående cinematicen til wotlk. hehe Så vidt jeg har forstått så er det faren som snakker i bakgrunnen? If so... er det før han ble drept av Arthes eller er det i ettertid? For jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal være så "proud" over sønnen mtp at han drepte han og han vil herske over verden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er faren som snakker til Arthas når han var ung. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har et spørsmål angående cinematicen til wotlk. hehe Så vidt jeg har forstått så er det faren som snakker i bakgrunnen? If so... er det før han ble drept av Arthes eller er det i ettertid? For jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal være så "proud" over sønnen mtp at han drepte han og han vil herske over verden? Arthas var en Paladin tidligere og faren var sikkert stolt mens han så sønnen vokse i gradene i The Silver Hand. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har et spørsmål angående cinematicen til wotlk. hehe Så vidt jeg har forstått så er det faren som snakker i bakgrunnen? If so... er det før han ble drept av Arthes eller er det i ettertid? For jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal være så "proud" over sønnen mtp at han drepte han og han vil herske over verden? Som tidligere sagt er det faren til Arthas som forteller fra svunnede tider, samt at det er en ganske "ironisk" og paradoksal tale for hvor Menethil slekten har styrt med visdom styrer Arthas med tyrani og frykt. Personelig synes jeg historien rundt Arthas er en de mer interesange historiene og en av de mer triste historiene i Warcraft universet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eneste loren jeg syns er kulere enn Arthas sin er Illidans. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Illidan er og en sår historie ja samt Maievs konstante forfølgninger av ham. Tror nok Malfurion kunne gjort noe med hele saken hvis han ikke hadde banvist Illidan etter helle Gul'Dan episoden. Kanskje t.o.m kunne Arthas vært stoppet, selv om konfrontasjonen dem mellom var vel uungåelig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som forstår hvorfor folk enchanter "Boots - Run speed/15 stam" til boomkins? Sett på elitist lol jerks og dem mener run speed er bedre? Merkelig nok at dette ikke er nevnt til andre castere, i allefall ikke spriest! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Siste boss, tredge phase på toc hc som pala virker små boring, synes de sliter litt der men selvsagt finnes det skilled pallys som tar det fint Evt. håpløse ranged-dps som ikke stacker på bossen. ^ Hvis man beveger seg 'x' antall (4?) sekunder på et minutt så skal visst runspeed være bedre siden man fortere kommer inn i range/ut av range etc. Dette gjelder iofs for alle casters; mages, priests, shamans, paladins, warlocks, druids, ja tom. hunters. Endret 23. oktober 2009 av PSV Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som hvet hvordan man instalerer quest helper uten og ha den interface mappa? For når eg ser så har eg ikke den Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Alle har den. World of Warcraft\Interface\AddOns Om du ikke har AddOns en gang, burde BlizzardUI være der. Om den ikke er der for en eller annen rar grunn, ser jeg ingen skade i å bare lage den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Endelig! Ding level 70 med 10 dager /played :D ja, jeg er treig Endret 23. oktober 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Husker jeg brukte 20 til 60 på min første. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva skjer når nesten halve raidet leaver og man ikke finner nye som kan ta plassene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå