Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cenarion gryphen har fått føtter på PTR. :D Synes alltid det så teit ut når den fløy rett over bakken.

Regner med at Argent Hippogryphen får det samme, håper jeg i alle fall, vanskelig å bedømme når han faktisk er "ground mount" kontra flying mount siden han noen ganger "dras" mot bakken.

Lenke til kommentar

Minst mulig addons er best. :)

Personlig bruker jeg X-Perl til self, target, party og raid-frames.

HoTcandy for når jeg resto-healer på druiden. (Aldri)

PoMwatch ellerno når jeg spiller prest.

Recount for DPS/healing-meter.

LiveStock for random mount/pet-knapp midt på skjermen. greit når man har 80+ av begge sorter.

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke x-perl i det hele tatt..få gigantiske ikoner rundt på skjermen som blokkerer utsikten. Neitakk.

xPerl har flust av instillinger. Man kan sette det opp akkurat slik man selv ønsker det, både scaling og andre options.

Du har nåkk ikke brukt nåkk tid på å sette deg inn i den.

Lenke til kommentar

Fra og med i morgen har jeg 1 uke på å skaffe meg sinister squashling. Er eneste jeg mangler for meta OG MOUNT !!

Faen jeg hater at blizz skal lage disse som random. Er jo helt tilfeldig om man får den eller ikke.

Hitill har jeg gjort HH hver dag, pluss trick&treat OG gjort dailys!

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å heale heroics som retrilol?

Spec funker fint, gear - ikke like fint. Litt vanskelig å heale med base mana, men man trenger jo knapt healers til heroics uansett for tiden.

Tenker på en retribution paladin med healing gear, skulle vel være mulig å heale heroics? Eller er jeg helt på jorde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...