mad_arab Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Cenarion gryphen har fått føtter på PTR. Synes alltid det så teit ut når den fløy rett over bakken. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Cenarion gryphen har fått føtter på PTR. Synes alltid det så teit ut når den fløy rett over bakken. Regner med at Argent Hippogryphen får det samme, håper jeg i alle fall, vanskelig å bedømme når han faktisk er "ground mount" kontra flying mount siden han noen ganger "dras" mot bakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen addons som er "must"? Rimelig ny til addons, hadde vært fint med noen anbefalinger. Både UI og annet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Minst mulig addons er best. Personlig bruker jeg X-Perl til self, target, party og raid-frames. HoTcandy for når jeg resto-healer på druiden. (Aldri) PoMwatch ellerno når jeg spiller prest. Recount for DPS/healing-meter. LiveStock for random mount/pet-knapp midt på skjermen. greit når man har 80+ av begge sorter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg likte ikke x-perl i det hele tatt..få gigantiske ikoner rundt på skjermen som blokkerer utsikten. Neitakk. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg likte ikke x-perl i det hele tatt..få gigantiske ikoner rundt på skjermen som blokkerer utsikten. Neitakk. Kan du ikke bare scale og flytte og fiksetrikse da? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jo, men er ikke alle som skjønner det eller gidder å ta seg tiden til det. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 I går kveld falt endelig Yogg-Saron i Ulduar 25. En deilig følelse!! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg likte ikke x-perl i det hele tatt..få gigantiske ikoner rundt på skjermen som blokkerer utsikten. Neitakk. xPerl har flust av instillinger. Man kan sette det opp akkurat slik man selv ønsker det, både scaling og andre options. Du har nåkk ikke brukt nåkk tid på å sette deg inn i den. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fra og med i morgen har jeg 1 uke på å skaffe meg sinister squashling. Er eneste jeg mangler for meta OG MOUNT !! Faen jeg hater at blizz skal lage disse som random. Er jo helt tilfeldig om man får den eller ikke. Hitill har jeg gjort HH hver dag, pluss trick&treat OG gjort dailys! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Igår droppet den 2 ganger på rad, men fikk den ikke har samme problem som deg Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 trick and treat så ofte som mulig, samt HH en gang om dagen, burde gi deg den - var ikke problem i fjor i hvertfall. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har prøvd å heale heroics som retrilol? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har prøvd å heale heroics som retrilol? Spec funker fint, gear - ikke like fint. Litt vanskelig å heale med base mana, men man trenger jo knapt healers til heroics uansett for tiden. Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 sant det, main specen min er tank, off spec retri på palan min.. men så fikk jeg lyst å prøve healing. full mana heile tida, måtte bare hive inn noen heals av og til.. men toc normal, og toc hc. var ganske vanskelig å heale på Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Siste boss, tredge phase på toc hc som pala virker små boring, synes de sliter litt der men selvsagt finnes det skilled pallys som tar det fint Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Siste boss, tredge phase på toc hc som pala virker små boring, synes de sliter litt der men selvsagt finnes det skilled pallys som tar det fint Bare å gruppe alle opp ved tanken så går det som vanlig bra. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har prøvd å heale heroics som retrilol? Spec funker fint, gear - ikke like fint. Litt vanskelig å heale med base mana, men man trenger jo knapt healers til heroics uansett for tiden. Tenker på en retribution paladin med healing gear, skulle vel være mulig å heale heroics? Eller er jeg helt på jorde? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Burde gå greit, hvorfor ikke bare respecce? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå